• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Książka:  » książki  » Routledge Research in Public Relations

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
 
Public Relations in the Nonprofit Sector: Theory and Practice

Richard D. Waters

Nonprofit organizations are managing to carry out sophisticated public relations programming that cultivates relationships with their key audiences. Their public relations challenges, however, have routinely been understudied. Budgetary and staffing restraints often limit how these organizations carry out their fundraising, public awareness and activism efforts, and client outreach. This volume explores a range of public relations theories and topics important to the management of nonprofit organizations, including crisis management, communicating to strengthen engagement online and...

Nonprofit organizations are managing to carry out sophisticated public relations programming that cultivates relationships with their key audiences...

cena: 238,96 zł
 
Ethical Practice of Social Media in Public Relations

Marcia W. Distaso; Denise Sevick Bortree

Given the high rate of social media use by the public, organizations are compelled to engage with key audiences through these outlets. Social media engagement requires organizations to actively participate with public groups, and this highly-interactive exchange raises a new set of ethical concerns for communicators. In this rapidly changing communications environment, the long-term implications of social media are uncertain, and this book provides the much needed research to understand its impact on audiences and organizations.

Through an examination of a broad range of ethics...

Given the high rate of social media use by the public, organizations are compelled to engage with key audiences through these outlets. Social media...

cena: 229,20 zł
 
Public Relations and Religion in American History: Evangelism, Temperance, and Business

Margot Opdycke Lamme
cena: 243,84 zł
 
Relationship Building in Public Relations

Petra Theunissen; Helen Sissons
cena: 209,70 zł
 
The Moral Compass of Public Relations

Brigitta R. Brunner
cena: 209,70 zł
 
Advancing Crisis Communication Effectiveness: Integrating Public Relations Scholarship with Practice

Yan Jin; Bryan H. Reber; Glen Nowak
cena: 707,28 zł
 
Organizational Listening for Strategic Communication: Building Theory and Practice

Katie R. Place
Embracing listening as a useful tool for strengthening organization-publics and organization-employee relationships, this book offers theoretical and practical insights for listening across myriad strategic communication contexts.
Embracing listening as a useful tool for strengthening organization-publics and organization-employee relationships, this book offers theoretical and ...
cena: 707,28 zł
 
Leadership Development in Public Relations: Exploring Crucibles of Experience Among Industry Veterans

Marlene S. Neill
cena: 253,60 zł
 
Internal Communication and Employer Brands

Ana Tkalac Verčič; Dejan Verčič; Anja Spoljaric
cena: 195,06 zł
 
Organizational Listening for Strategic Communication: Building Theory and Practice

Katie R. Place
cena: 195,06 zł
ilość książek w kategorii: 23
Pierwsza Podprzednia  1  2  3  Następna Ostatnia


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia