• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ethical Practice of Social Media in Public Relations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Ethical Practice of Social Media in Public Relations

ISBN-13: 9781138305915 / Angielski / Miękka / 2018 / 252 str.

Marcia W. Distaso; Denise Sevick Bortree
Ethical Practice of Social Media in Public Relations Marcia W. Distaso Denise Sevick Bortree 9781138305915 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Ethical Practice of Social Media in Public Relations

ISBN-13: 9781138305915 / Angielski / Miękka / 2018 / 252 str.

Marcia W. Distaso; Denise Sevick Bortree
cena 229,20 zł
(netto: 218,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Given the high rate of social media use by the public, organizations are compelled to engage with key audiences through these outlets. Social media engagement requires organizations to actively participate with public groups, and this highly-interactive exchange raises a new set of ethical concerns for communicators. In this rapidly changing communications environment, the long-term implications of social media are uncertain, and this book provides the much needed research to understand its impact on audiences and organizations. Through an examination of a broad range of ethics concepts including transparency and online identities, policies, corporate responsibility, and measurement, this book explores a variety of topics important to public relations such as diversity, non-profit communication, health communication, financial communication, public affairs, entertainment communication, environmental communication, crisis communication, and non-profit communication. The chapter authors, expert scholars within their fields of public relations, offer insights drawn from original research and case study examples of ethical dilemmas raised by social media communication.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Social Science > Media Studies
Political Science > Public Policy - Social Policy
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Public Relations
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138305915
Rok wydania:
2018
Numer serii:
000413435
Ilość stron:
252
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Foreword: Social Media is Lost without a Social Compass Brian Solis  Introduction Marcia W. DiStaso and Denise Sevick Bortree  Part I: Transparency and Online Identities  1. Openness and Disclosure in Social Media Efforts: A Frank Discussion with Fortune 500 and Philanthropy 400 Communication Leaders Richard D. Waters  2. Considerations Regarding Ghost Blogging and Ghost Commenting Tiffany Derville Gallicano, Thomas H. Bivins, and Yoon Y. Cho  3. Bank of America’s Facebook Engagement Challenges its Claims of "High Ethical Standards" Marcia W. DiStaso  4. Natural or Not? A Case Study of Kashi’s Viral Photo Crisis on Facebook Hilary Fussell Sisco  Part II: Social Media Policies  5. Private Conversations on Public Forums: How Organizations are Strategically Monitoring Conversations and Engaging Stakeholders on Social Media Sites Tina McCorkindale  6. To Tweet or Not to Tweet: An Analysis of Ethical Guidelines for the Social Media Engagement of Nonprofit Organizations Marcus Messner  Part III: Corporate Responsibility  7. Social Media as a CSR Communication Channel: The Current State of Practice Kati Tusinski Berg and Kim Bartel Sheehan  8. Corporate Social Responsibility in Environmental Crisis: A Case Study of BP’s YouTube Response to the Deepwater Horizon Crisis Denise Sevick Bortree  9. Nestlé and Greenpeace: The Battle in Social Media for Ethical Palm Oil Sourcing W. Timothy Coombs  10. Coca-Cola, Community, Diversity and Cosmopolitanism: How Public Relations Builds Global Trust and Brand Relevance with Social Media Nneka Logan and Natalie T. J. Tindall  Part IV: Ethical Frameworks for Communication  11. The Dialogic Potential of Social Media: Assessing the Ethical Reasoning of Companies’ Public Relations on Facebook and Twitter Angela M. Lee, Homero Gil de Zuñiga, Renita Coleman, and Thomas J. Johnson  12. Journalists and Corporate Blogs: Identifying Markers of Credibility Kirsten A. Johnson and Tamara L. Gillis  13. Authority Crisis Communication vs. Discussion Forums: Swine Flu Päivi M. Tirkkonen and Vilma Luoma-aho  14. Government Gone Wild: Ethics, Reputation, and Social Media Kaye D. Sweetser  15. Understanding the Ethical and Research Implications of Social Media Shannon A. Bowen and Don W. Stacks



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia