• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Vincent P Magnini » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Surprise!: The Secret to Customer Loyalty in the Service Sector Vincent P. Magnini 9781631571022
Surprise!: The Secret to Customer Loyalty in the Service Sector

ISBN: 9781631571022 / Angielski / Miękka / 2014 / 180 str.

ISBN: 9781631571022/Angielski/Miękka/2014/180 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Vincent P. Magnini

Modern consumers are being bombarded with information from every angle. They can't absorb it all and, consequently, tune-out large portions of the information. Therefore, in order to gain their full attention, firms must find ways to surprise them during transactions. They must spawn mental script deviations for them. Research indicates that these script deviations can cement their loyalty. Therefore, Surprise The Secret to Customer Loyalty in the Service Sector details how to create a surprise culture in a service firm. Any owner or manager competing in one of the many service sectors...

Modern consumers are being bombarded with information from every angle. They can't absorb it all and, consequently, tune-out large portions of the ...

cena: 84,04

 The Routledge Handbook of Hotel Chain Management Stanislav Ivanov Vincent P. Magnini 9781138805057
The Routledge Handbook of Hotel Chain Management

ISBN: 9781138805057 / Angielski / Twarda / 2016 / 556 str.

ISBN: 9781138805057/Angielski/Twarda/2016/556 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stanislav Ivanov; Vincent P. Magnini

Understanding the global hotel business is not possible without paying specific attention to hotel chain management and dynamics. Chains are big business, approximately 80 percent of hotels currently being constructed around the world are chain affiliated and, in 2014, the five largest brands held over a one million rooms. The high economic importance of the hotel chains and their global presence justifies the academic research in the field however, despite this, there is no uniform coverage in the current body of literature.

This Handbook aids in filling the gap by exploring and...

Understanding the global hotel business is not possible without paying specific attention to hotel chain management and dynamics. Chains are big bu...

cena: 1265,63

 A Hotel Manager's Handbook: 189 Techniques for Achieving Exceptional Guest Satisfaction Vincent P. Magnini Carol J. Simon 9781771883481
A Hotel Manager's Handbook: 189 Techniques for Achieving Exceptional Guest Satisfaction

ISBN: 9781771883481 / Angielski / Miękka / 2015 / 256 str.

ISBN: 9781771883481/Angielski/Miękka/2015/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Vincent P. Magnini; Carol J. Simon

This book presents techniques that reflect the vast and varied experience of the authors. They have produced an array of highly effective guest satisfaction techniques from which even the most veteran hoteliers can learn and benefit. With this practical, easy-to-use book, there is no need to sift through pages of narratives in order to identify actionable tactics and strategies that can be applied at the property-level. The book presents one unique and actionable customer satisfaction technique on each page a useful feature for busy managers."

This book presents techniques that reflect the vast and varied experience of the authors. They have produced an array of highly effective guest sat...

cena: 403,98

 The Routledge Handbook of Hotel Chain Management Maya Ivanova Stanislav Ivanov Vincent P. Magnini 9780367660109
The Routledge Handbook of Hotel Chain Management

ISBN: 9780367660109 / Angielski / Miękka / 2020 / 556 str.

ISBN: 9780367660109/Angielski/Miękka/2020/556 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maya Ivanova; Stanislav Ivanov; Vincent P. Magnini
cena: 253,08

 Tourism in Central Asia: Cultural Potential and Challenges Kemal Kantarci Muzaffer Uysal Vincent P. Magnini 9781771880558
Tourism in Central Asia: Cultural Potential and Challenges

ISBN: 9781771880558 / Angielski / Twarda / 2014 / 396 str.

ISBN: 9781771880558/Angielski/Twarda/2014/396 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kemal Kantarci; Muzaffer Uysal; Vincent P. Magnini
This book will be a major resource for all academic researchers and practitioners interested in issues dealing with the development of tourism, its potential and challenges, and policy and regulatory issues in the Central Asian countries of Kazakhstan, Uzbekistan, Turkmenistan, Kyrgyzstan, and Tajikistan. These countries are gaining more attention as emerging destinations. There is limited research that focuses on these countries with respect to their potential and characteristics as tourism destinations. This book aims to be an invaluable source for both practitioners and academicians who...
This book will be a major resource for all academic researchers and practitioners interested in issues dealing with the development of tourism, its po...
cena: 584,14

 Tourism in Central Asia: Cultural Potential and Challenges Kemal Kantarci Muzaffer Uysal Vincent P. Magnini 9781774633663
Tourism in Central Asia: Cultural Potential and Challenges

ISBN: 9781774633663 / Angielski / Miękka / 2021 / 396 str.

ISBN: 9781774633663/Angielski/Miękka/2021/396 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kemal Kantarci; Muzaffer Uysal; Vincent P. Magnini
cena: 403,98


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia