• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Valentinus Hagi Adhityo » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Relation entre la qualité du service et la fidélité des consommateurs dans l'étude culturelle de Hofstede Adhityo, Valentinus Hagi 9786208946043
Relation entre la qualité du service et la fidélité des consommateurs dans l'étude culturelle de Hofstede

ISBN: 9786208946043 / Francuski / Miękka / 2025 / 80 str.

ISBN: 9786208946043/Francuski/Miękka/2025/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Valentinus Hagi Adhityo
Ce livre poursuit deux objectifs principaux. Le premier objectif est de déterminer les caractéristiques clés de la qualité du service qui ont une influence significative sur la fidélisation des consommateurs dans le secteur de la restauration. Le deuxième objectif est de connaître la théorie et le processus d'adaptation des caractéristiques clés de la qualité du service issues du marché britannique (européen) afin de les appliquer au marché indonésien à travers l'approche culturelle différente de Hofstede (2001). La méthode utilisée par l'auteur pour rédiger cet ouvrage...
Ce livre poursuit deux objectifs principaux. Le premier objectif est de déterminer les caractéristiques clés de la qualité du service qui ont une ...
cena: 129,27

 Zwiazek miedzy jakoscia uslug a lojalnoscia konsumentów w badaniu kultury Hofstede Adhityo, Valentinus Hagi 9786208946067
Zwiazek miedzy jakoscia uslug a lojalnoscia konsumentów w badaniu kultury Hofstede

ISBN: 9786208946067 / Polski / Miękka / 2025 / 76 str.

ISBN: 9786208946067/Polski/Miękka/2025/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Valentinus Hagi Adhityo
cena: 129,27

 Relação entre Serv-Qual e fidelidade do consumidor no estudo cultural de Hofstede Adhityo, Valentinus Hagi 9786208946074
Relação entre Serv-Qual e fidelidade do consumidor no estudo cultural de Hofstede

ISBN: 9786208946074 / Portugalski / Miękka / 2025 / 80 str.

ISBN: 9786208946074/Portugalski/Miękka/2025/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Valentinus Hagi Adhityo
cena: 129,27

 Relazione tra Serv-Qual e fedeltà dei consumatori nello studio sulla cultura di Hofstede Adhityo, Valentinus Hagi 9786208946050
Relazione tra Serv-Qual e fedeltà dei consumatori nello studio sulla cultura di Hofstede

ISBN: 9786208946050 / Włoski / Miękka / 76 str.

ISBN: 9786208946050/Włoski/Miękka/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Valentinus Hagi Adhityo
cena: 129,27

 Relationship of Serv-Qual & Consumer Loyalty in Hofstede Culture Study : Exploring Results within Hofstede Culture Study Adhityo, Valentinus Hagi 9783330025851
Relationship of Serv-Qual & Consumer Loyalty in Hofstede Culture Study : Exploring Results within Hofstede Culture Study

ISBN: 9783330025851 / Angielski / Miękka / 2016 / 84 str.

ISBN: 9783330025851/Angielski/Miękka/2016/84 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Valentinus Hagi Adhityo
cena: 129,27

 Beziehung zwischen Serv-Qual und Kundenbindung in der Hofstede-Kulturstudie Valentinus Hagi Adhityo 9786208946029
Beziehung zwischen Serv-Qual und Kundenbindung in der Hofstede-Kulturstudie

ISBN: 9786208946029 / Niemiecki

ISBN: 9786208946029/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Valentinus Hagi Adhityo
cena: 140,10


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia