• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Relationship of Serv-Qual & Consumer Loyalty in Hofstede Culture Study : Exploring Results within Hofstede Culture Study » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Relationship of Serv-Qual & Consumer Loyalty in Hofstede Culture Study : Exploring Results within Hofstede Culture Study

ISBN-13: 9783330025851 / Angielski / Miękka / 2016 / 84 str.

Valentinus Hagi Adhityo
Relationship of Serv-Qual & Consumer Loyalty in Hofstede Culture Study : Exploring Results within Hofstede Culture Study Adhityo, Valentinus Hagi 9783330025851 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Relationship of Serv-Qual & Consumer Loyalty in Hofstede Culture Study : Exploring Results within Hofstede Culture Study

ISBN-13: 9783330025851 / Angielski / Miękka / 2016 / 84 str.

Valentinus Hagi Adhityo
cena 129,57
(netto: 123,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 129,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

There are two main objectives to be achieved through this book. The first objective is to determine the key features of the service quality that have significant influence in the formation of consumer loyalty in the restaurant industry. The second objective is to know the theory and process of adapting key features of the service quality that come from the UK (Europe) market to then be applied to the Indonesian market through difference cultural approach of Hofstede (2001). The method that author use in completing this book is a desk research which focuses on literature review as a centre of the investigation. The process of desk research that the author did produce six types of key features of the service quality that have the significant influence on the process of formation of consumer loyalty in the restaurant industry. Key features consist of restaurant image, staff behaviour, restaurant atmosphere, perceived quality, food quality, and price. In the end, the authors can apply the theory of cultural differences of Hofstede (2001) by way of adaptation to the six key features of the service quality by the characteristics of the consumer culture that originated from Indonesia.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783330025851
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
84
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Valentinus Hagi Adhityo, MA: Studied Marketing Management at Coventry University. Marketing Advicer and Finance Manager on PT Madani Wahana Mandiri (W-Diner American Restaurant), Jakarta, Indonesia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia