• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Relation entre la qualité du service et la fidélité des consommateurs dans l'étude culturelle de Hofstede » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Relation entre la qualité du service et la fidélité des consommateurs dans l'étude culturelle de Hofstede

ISBN-13: 9786208946043 / Francuski / Miękka / 2025 / 80 str.

Valentinus Hagi Adhityo
Relation entre la qualité du service et la fidélité des consommateurs dans l'étude culturelle de Hofstede Adhityo, Valentinus Hagi 9786208946043 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Relation entre la qualité du service et la fidélité des consommateurs dans l'étude culturelle de Hofstede

ISBN-13: 9786208946043 / Francuski / Miękka / 2025 / 80 str.

Valentinus Hagi Adhityo
cena 129,57
(netto: 123,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 129,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Ce livre poursuit deux objectifs principaux. Le premier objectif est de déterminer les caractéristiques clés de la qualité du service qui ont une influence significative sur la fidélisation des consommateurs dans le secteur de la restauration. Le deuxième objectif est de connaître la théorie et le processus d'adaptation des caractéristiques clés de la qualité du service issues du marché britannique (européen) afin de les appliquer au marché indonésien à travers l'approche culturelle différente de Hofstede (2001). La méthode utilisée par l'auteur pour rédiger cet ouvrage est une recherche documentaire axée sur l'analyse de la littérature. Le processus de recherche documentaire mené par l'auteur a permis de dégager six types de caractéristiques clés de la qualité du service qui ont une influence significative sur le processus de fidélisation des clients dans le secteur de la restauration. Ces caractéristiques clés sont l'image du restaurant, le comportement du personnel, l'ambiance du restaurant, la qualité perçue, la qualité des plats et le prix. Au final, les auteurs ont pu appliquer la théorie des différences culturelles de Hofstede (2001) en l'adaptant aux six caractéristiques clés de la qualité du service en fonction des caractéristiques de la culture de consommation originaire d'Indonésie.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786208946043
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
80
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia