wyszukanych pozycji: 41
![]() |
The Practice: Shipping Creative Work
ISBN: 9780593328972 / Angielski / Twarda / 2020 / 272 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
106,72 |
![]() |
Everyone is an Expert
ISBN: 9789562912143 / Angielski / Miękka / 2007 / 52 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) THIS BOOK is for anyone who wants more online traffic, more revenue, more followers, more attention, more interest, more donations or more influence. The paradox, of course, is that the best way to get all these things is by delivering less.
THIS BOOK is for anyone who wants more online traffic, more revenue, more followers, more attention, more interest, more donations or more influence. ...
|
cena:
38,07 |
![]() |
The Song of Significance: A New Manifesto for Teams
ISBN: 9780593715543 / Angielski / Twarda / 2023 Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
95,29 |
![]() |
Das ist Strategie!
ISBN: 9783868819977 / Niemiecki / Twarda / 320 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) 297 Ansätze für strategisches Denken in einer Welt des Wandels 297 Ansätze für strategisches Denken in einer Welt des Wandels |
cena:
98,41 |
![]() |
What to Do When It's Your Turn (and It's Always Your Turn)
ISBN: 9781936719310 / Angielski / Miękka / 2015 / 162 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
152,42 |
![]() |
The Practice
ISBN: 9780241470046 / Angielski / Miękka / 2020 / 208 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
75,44 |
![]() |
Practice
ISBN: 9783868818413 / Niemiecki / Twarda / 2021 / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Nie mehr Angst vor dem leeren Blatt!
Ob bei der Entwicklung und Umsetzung einer Idee oder für den Auftritt in Social Media - alle sollen und wollen immer kreativ sein. Aber ist Kreativität nicht ein Talent, über das nur einige wenige verfügen? Der Marketingexperte und Erfolgsautor Seth Godin ist sich sicher: Das ist Unsinn! Schließlich macht auch Übung den Meister. Er räumt auf mit Mythen wie Schreibblockaden und hat die einzigartige Akimbo-Methode entwickelt, mit der jeder und jede kreative Arbeit leisten kann. Godin beschreibt in seinem Buch, wie sich die eigene Leidenschaft in... Nie mehr Angst vor dem leeren Blatt!
Ob bei der Entwicklung und Umsetzung einer Idee oder für den Auftritt in Social Media - alle sollen und wolle... |
cena:
89,46 |
![]() |
This Is Strategy: Make Better Plans (Create a Strategy to Elevate Your Career, Community & Life)
ISBN: 9798893310160 / Angielski / Miękka / 2024 / 250 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
85,50 |
![]() |
This Is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn to See
ISBN: 9780525540830 / Angielski / Twarda / 2018 / 288 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
102,91 |
![]() |
Everyone's an Expert (Reprint of a 2005 free ebook under Creative Commons License)
ISBN: 9789562919869 / Angielski / Miękka / 2007 / 52 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) This book is a reprint of a 2005 free ebook under Creative Commons License by Seth Godin.
This book is a reprint of a 2005 free ebook under Creative Commons License by Seth Godin.
|
cena:
38,07 |
![]() |
Free Prize Inside: The Next Big Marketing Idea
ISBN: 9780141019710 / Angielski / Miękka / 2006 / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Remember when cereal boxes came with a free prize inside? Aiming to show how you can make your customers feel that way again, this book provides practical ideas you can use to make something happen, no matter what kind of company you work for. It offers a
Remember when cereal boxes came with a free prize inside? Aiming to show how you can make your customers feel that way again, this book provides pract...
|
cena:
81,60 |
![]() |
La Vaca Púrpura: Diferénciate Para Transformar Tu Negocio
ISBN: 9786077476528 / Hiszpański / Miękka / 2022 / 192 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
45,55 |
![]() |
All Marketers Are Liars: The Underground Classic That Explains How Marketing Really Works--And Why Authenticity Is the Best Marketing of All
ISBN: 9781591845331 / Angielski / Miękka / 2012 / 240 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) The indispensable classic on marketing by the bestselling author of Tribes and Purple Cow.
Legendary business writer Seth Godin has three essential questions for every marketer: -What's your story?- -Will the people who need to hear this story believe it?- -Is it true?- All marketers tell stories. And if they do it right, we believe them. We believe that wine tastes better in a $20 glass than a $1 glass. We believe that an $80,000 Porsche is vastly superior to a $36,000 Volkswagen that's virtually the same car. We believe that $225 sneakers... The indispensable classic on marketing by the bestselling author of Tribes and Purple Cow.
Legendary business writer Seth... |
cena:
68,61 |
![]() |
The Icarus Deception: How High Will You Fly?
ISBN: 9781591846079 / Angielski / Twarda / 2012 / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) In Seth Godin's most inspiring book, he challenges readers to find the courage to treat their work as a form of art
Everyone knows that Icarus's father made him wings and told him not to fly too close to the sun; he ignored the warning and plunged to his doom. The lesson: Play it safe. Listen to the experts. It was the perfect propaganda for the industrial economy. What boss wouldn't want employees to believe that obedience and conformity are the keys to success? But we tend to forget that Icarus was also warned not to fly too low, because seawater would ruin the... In Seth Godin's most inspiring book, he challenges readers to find the courage to treat their work as a form of art
Everyone knows tha... |
cena:
95,10 |
![]() |
The Song of Significance
ISBN: 9780241655542 / Angielski / Miękka / 2023 / 128 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
85,50 |
![]() |
We Are All Weird: The Rise of Tribes and the End of Normal
ISBN: 9780241209011 / Angielski / Miękka / 2015 / 112 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Why are companies still trying to build products for the masses? Why are we still acting like the masses even exist? This book answers this question.
Why are companies still trying to build products for the masses? Why are we still acting like the masses even exist? This book answers this question.
|
cena:
55,31 |
![]() |
Unleashing the Ideavirus: Stop Marketing at People! Turn Your Ideas Into Epidemics by Helping Your Customers Do the Marketing Thing for You.
ISBN: 9780786887170 / Angielski / Miękka / 2001 / 234 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) The book that sparked a marketing revolution.
"This is a subversive book. It says that the marketer is not--and ought not to be--at the center of successful marketing. The customer should be. Are you ready for that?" --From the Foreword by Malcolm Gladwell, author of The Tipping Point. Counter to traditional marketing wisdom, which tries to count, measure, and manipulate the spread of information, Seth Godin argues that the information can spread most effectively from customer to customer, rather than from business to customer. Godin calls this powerful... The book that sparked a marketing revolution.
"This is a subversive book. It says that the marketer is not--and ought not to be--... |
cena:
76,19 |
![]() |
The Dip: The extraordinary benefits of knowing when to quit (and when to stick)
ISBN: 9780349439822 / Angielski / Miękka / 2024 Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
55,31 |
![]() |
Whatcha Gonna Do with That Duck?: And Other Provocations, 2006-2012
ISBN: 9780593853917 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
91,48 |
![]() |
Wisdom, Inc.: 30 Business Virtues That Turn Ordinary People Into Extraordinary Leaders
ISBN: 9780887307584 / Angielski / Miękka / 1995 / 160 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) A look at the 30 virtues of good business that have inspired success in thousands of leaders, by the man voted Boss of the Year, 1994.
Persistent, honest, resourceful, creative -- these adjectives begin to define the qualities of a great business leader. Along with the 26 other virtues enumerated in Wisdom, Inc., they are the fundamentals behind a business strategy that works, but they often get lost beneath passing fads and the color of one's parachute. Seth Godin's simple, highly readable handbook of business virtues will help everyone from assistant managers to CEOs cultivate... A look at the 30 virtues of good business that have inspired success in thousands of leaders, by the man voted Boss of the Year, 1994.
Persistent, ... |
cena:
49,51 |