wyszukanych pozycji: 40
![]() |
Everyone is an Expert
ISBN: 9789562912143 / Angielski / Miękka / 2007 / 52 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) THIS BOOK is for anyone who wants more online traffic, more revenue, more followers, more attention, more interest, more donations or more influence. The paradox, of course, is that the best way to get all these things is by delivering less.
THIS BOOK is for anyone who wants more online traffic, more revenue, more followers, more attention, more interest, more donations or more influence. ...
|
cena:
37,86 |
![]() |
What to Do When It's Your Turn (and It's Always Your Turn)
ISBN: 9781936719310 / Angielski / Miękka / 2015 / 162 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
151,58 |
![]() |
Das ist Strategie!
ISBN: 9783868819977 / Niemiecki / Twarda / 320 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) 297 Ansätze für strategisches Denken in einer Welt des Wandels 297 Ansätze für strategisches Denken in einer Welt des Wandels |
cena:
98,41 |
![]() |
The Song of Significance: A New Manifesto for Teams
ISBN: 9780593715543 / Angielski / Twarda / 2023 Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
94,76 |
![]() |
The Practice
ISBN: 9780241470046 / Angielski / Miękka / 2020 / 208 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
75,44 |
![]() |
Practice
ISBN: 9783868818413 / Niemiecki / Twarda / 2021 / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Nie mehr Angst vor dem leeren Blatt!
Ob bei der Entwicklung und Umsetzung einer Idee oder für den Auftritt in Social Media - alle sollen und wollen immer kreativ sein. Aber ist Kreativität nicht ein Talent, über das nur einige wenige verfügen? Der Marketingexperte und Erfolgsautor Seth Godin ist sich sicher: Das ist Unsinn! Schließlich macht auch Übung den Meister. Er räumt auf mit Mythen wie Schreibblockaden und hat die einzigartige Akimbo-Methode entwickelt, mit der jeder und jede kreative Arbeit leisten kann. Godin beschreibt in seinem Buch, wie sich die eigene Leidenschaft in... Nie mehr Angst vor dem leeren Blatt!
Ob bei der Entwicklung und Umsetzung einer Idee oder für den Auftritt in Social Media - alle sollen und wolle... |
cena:
89,46 |
![]() |
Unleashing the Ideavirus: Stop Marketing at People! Turn Your Ideas Into Epidemics by Helping Your Customers Do the Marketing Thing for You.
ISBN: 9780786887170 / Angielski / Miękka / 2001 / 234 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) The book that sparked a marketing revolution.
"This is a subversive book. It says that the marketer is not--and ought not to be--at the center of successful marketing. The customer should be. Are you ready for that?" --From the Foreword by Malcolm Gladwell, author of The Tipping Point. Counter to traditional marketing wisdom, which tries to count, measure, and manipulate the spread of information, Seth Godin argues that the information can spread most effectively from customer to customer, rather than from business to customer. Godin calls this powerful... The book that sparked a marketing revolution.
"This is a subversive book. It says that the marketer is not--and ought not to be--... |
cena:
75,77 |
![]() |
Linchpin: Are You Indispensable? How to drive your career and create a remarkable future
ISBN: 9780349439815 / Angielski / Miękka / 2024 Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
65,37 |
![]() |
We Are All Weird: The Rise of Tribes and the End of Normal
ISBN: 9780241209011 / Angielski / Miękka / 2015 / 112 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Why are companies still trying to build products for the masses? Why are we still acting like the masses even exist? This book answers this question.
Why are companies still trying to build products for the masses? Why are we still acting like the masses even exist? This book answers this question.
|
cena:
55,31 |
![]() |
This Is Strategy: Make Better Plans (Create a Strategy to Elevate Your Career, Community & Life)
ISBN: 9798893310160 / Angielski / Miękka / 2024 / 250 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
85,50 |
![]() |
Wisdom, Inc.: 30 Business Virtues That Turn Ordinary People Into Extraordinary Leaders
ISBN: 9780887307584 / Angielski / Miękka / 1995 / 160 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) A look at the 30 virtues of good business that have inspired success in thousands of leaders, by the man voted Boss of the Year, 1994.
Persistent, honest, resourceful, creative -- these adjectives begin to define the qualities of a great business leader. Along with the 26 other virtues enumerated in Wisdom, Inc., they are the fundamentals behind a business strategy that works, but they often get lost beneath passing fads and the color of one's parachute. Seth Godin's simple, highly readable handbook of business virtues will help everyone from assistant managers to CEOs cultivate... A look at the 30 virtues of good business that have inspired success in thousands of leaders, by the man voted Boss of the Year, 1994.
Persistent, ... |
cena:
49,23 |
![]() |
To jest marketing!
ISBN: 9788380877580 / Polski / Miękka ze skrzydełka / 2019 / 320 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych (dostawa przed świętami) # 1 Wall Street Journal Bestseller
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i... # 1 Wall Street Journal Bestseller
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić li... |
46,90 |
![]() |
Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable
ISBN: 9780141016405 / Angielski / Miękka / 2005 / 160 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Urging you to put a Purple Cow into everything you build, and everything you do, to create something truly noticeable, this book is a manifesto for anyone who wants to help create products and services that are worth marketing in the first place.
Urging you to put a Purple Cow into everything you build, and everything you do, to create something truly noticeable, this book is a manifesto for an...
|
cena:
55,31 |
![]() |
La Vaca Púrpura: Diferénciate Para Transformar Tu Negocio
ISBN: 9786077476528 / Hiszpański / Miękka / 2022 / 192 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
45,30 |
![]() |
Linchpin: Are You Indispensable?
ISBN: 9781591844099 / Angielski / Miękka / 2011 / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) This life-changing manifesto shows how you have the potential to make a huge difference wherever you are.
Few authors have had the kind of lasting impact and global reach that Seth Godin has had. In a series of now-classic books that have been translated into 36 languages and reached millions of readers around the world, he has taught generations of readers how to make remarkable products and spread powerful ideas. In Linchpin, he turns his attention to the individual, and explains how anyone can make a significant impact within their organization. There used to be two... This life-changing manifesto shows how you have the potential to make a huge difference wherever you are.
Few authors have had the kind of... |
cena:
68,23 |
![]() |
The Song of Significance
ISBN: 9780241655542 / Angielski / Miękka / 2023 / 128 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
85,50 |
![]() |
The Dip: The extraordinary benefits of knowing when to quit (and when to stick)
ISBN: 9780349439822 / Angielski / Miękka / 2024 Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
55,31 |
![]() |
The Big Red Fez: Zooming, Evolution, and the Future of Your Company
ISBN: 9780743227902 / Angielski / Miękka / 2002 / 112 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) YOUR WEB SITE IS COSTING YOU MONEY. IT'S ALSO FILLED WITH SIMPLE MISTAKES THAT TURN OFF VISITORS BEFORE THEY HAVE A CHANCE TO BECOME CUSTOMERS.
According to marketing guru Seth Godin, a web site visitor is a lot like a monkey looking for one thing: a banana. If that banana isn't easy to see and easy to get, your visitor is gone with a quick click on the "Back" button. In this supremely practical, cut-to-the-chase book, Godin identifies what it takes to create web sites that satisfy visitors and keep them coming back for more. And he's at his prickly stickler best using real-life... YOUR WEB SITE IS COSTING YOU MONEY. IT'S ALSO FILLED WITH SIMPLE MISTAKES THAT TURN OFF VISITORS BEFORE THEY HAVE A CHANCE TO BECOME CUSTOMERS.
A... |
cena:
49,09 |
![]() |
Free Prize Inside!: How to Make a Purple Cow
ISBN: 9781591841678 / Angielski / Miękka / 2007 / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) How to find the soft innovation that will make your product, service, school, church, or career worth talking about. We live in an era of too much noise, too much clutter, too many choices, and too much spam. And as Seth Godin's 200,000-copy bestseller Purple Cow taught the business world, the old ways of marketing simply don't work anymore. The best way to sell anything these days is through word of mouth and the only real way to get word of mouth is to create something remarkable. Free Prize Inside, the sequel to Purple Cow, explains how to do just...
How to find the soft innovation that will make your product, service, school, church, or career worth talking about. We live in an era of ...
|
cena:
90,97 |
![]() |
Whatcha Gonna Do with That Duck?: And Other Provocations, 2006-2012
ISBN: 9780593853917 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
90,97 |