• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends and Friends Into Customers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends and Friends Into Customers

ISBN-13: 9780684856360 / Angielski / Twarda / 1999 / 256 str.

Seth Godin; Don Peppers; Don Peppers
Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends and Friends Into Customers Godin, Seth 9780684856360 Simon & Schuster - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends and Friends Into Customers

ISBN-13: 9780684856360 / Angielski / Twarda / 1999 / 256 str.

Seth Godin; Don Peppers; Don Peppers
cena 107,60 zł
(netto: 102,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 107,02 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The man Business Week calls "the ultimate entrepreneur for the Information Age" explains "Permission Marketing"--the groundbreaking concept that enables marketers to shape their message so that consumers will willingly accept it.

Whether it is the TV commercial that breaks into our favorite program, or the telemarketing phone call that disrupts a family dinner, traditional advertising is based on the hope of snatching our attention away from whatever we are doing. Seth Godin calls this Interruption Marketing, and, as companies are discovering, it no longer works.

Instead of annoying potential customers by interrupting their most coveted commodity--time--Permission Marketing offers consumers incentives to accept advertising voluntarily. Now this Internet pioneer introduces a fundamentally different way of thinking about advertising products and services. By reaching out only to those individuals who have signaled an interest in learning more about a product, Permission Marketing enables companies to develop long-term relationships with customers, create trust, build brand awareness -- and greatly improve the chances of making a sale.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Simon & Schuster
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780684856360
Rok wydania:
1999
Ilość stron:
256
Waga:
0.31 kg
Wymiary:
19.61 x 14.68 x 2.46
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta

Tom Peters Seth Godin moves to the front ranks of Internet Marketing Gurus with this masterful book. It's trite to say it, but this is a real "must read."

CONTENTS
Foreword by Don Peppers
Introduction
ONE The Marketing Crisis That Money Won't Solve
TWO Permission Marketing -- The Way to Make Advertising Work Again
THREE The Evolution of Mass Advertising
FOUR Getting Started -- Focus on Share of Customer, Not Market Share
FIVE How Frequency Builds Trust and Permission Facilitates Frequency
SIX The Five Levels of Permission
SEVEN Working with Permission as a Commodity
EIGHT Everything You Know About Marketing on the Web Is Wrong!
NINE Permission Marketing in the Context of the Web
TEN Case Studies
ELEVEN How to Evaluate a Permission Marketing Program
TWELVE The Permission FAQ
Acknowledgments
Index

Seth Godin was founder and CEO of Yoyodyne, the leading interactive marketing company, which Yahoo! acquired in 1998. He was Vice President of Direct Marketing at Yahoo! until he left to lecture full time. He is the author of several bestselling books including the classic PERMISSION MARKETING, SURVIVAL IS NOT ENOUGH, UNLEASHING THE IDEA VIRUS, PURPLE COW and ALL MARKETERS ARE LIARS.

Godin, Seth Seth Godin is the author of eighteen international... więcej >
Peppers, Don Don Peppers and Martha Rogers, Ph.D., are the foun... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia