• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sara Rosengren » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Advances in Advertising Research (Vol. IV): The Changing Roles of Advertising Rosengren, Sara 9783658023645
Advances in Advertising Research (Vol. IV): The Changing Roles of Advertising

ISBN: 9783658023645 / Angielski / Twarda / 2013 / 407 str.

ISBN: 9783658023645/Angielski/Twarda/2013/407 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Sara Rosengren
​Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 11th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Stockholm (Sweden) in June 2012. The conference gathered 150 leading researchers from 22 countries under the conference theme "The changing roles of advertising." The book provides international state-of-the-art research with 30 articles by renowned scholars from the worldwide ICORIA network.
​Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at...
cena: 201,24

 Advances in Advertising Research (Vol. IV): The Changing Roles of Advertising Rosengren, Sara 9783658042165
Advances in Advertising Research (Vol. IV): The Changing Roles of Advertising

ISBN: 9783658042165 / Angielski / Miękka / 2015 / 407 str.

ISBN: 9783658042165/Angielski/Miękka/2015/407 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Sara Rosengren; Micael Dahlen; Shintaro Okazaki
​Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 11th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Stockholm (Sweden) in June 2012. The conference gathered 150 leading researchers from 22 countries under the conference theme "The changing roles of advertising." The book provides international state-of-the-art research with 30 articles by renowned scholars from the worldwide ICORIA network.
​Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at...
cena: 201,24

 Advances in Advertising Research (Vol. XI): Designing and Communicating Experience Martin Waiguny Sara Rosengren 9783658322007
Advances in Advertising Research (Vol. XI): Designing and Communicating Experience

ISBN: 9783658322007 / Angielski / Twarda / 2021 / 355 str.

ISBN: 9783658322007/Angielski/Twarda/2021/355 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Martin Waiguny; Sara Rosengren
cena: 603,81

 Fundamentals of Marketing Sara (Stockholm School of Economics) Rosengren 9780198910817
Fundamentals of Marketing

ISBN: 9780198910817 / Angielski / Miękka / 2025 / 352 str.

ISBN: 9780198910817/Angielski/Miękka/2025/352 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Sara (Stockholm School of Economics) Rosengren
cena: 236,37


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia