• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Shintaro Okazaki » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Fundamentals of Mobile Marketing; Theories and practices Okazaki, Shintaro 9781433115622
Fundamentals of Mobile Marketing; Theories and practices

ISBN: 9781433115622 / Angielski / Twarda / 2012 / 185 str.

ISBN: 9781433115622/Angielski/Twarda/2012/185 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
The convergence of the Internet and mobile telephony in the late 1990s produced a revolutionary business management tool: mobile marketing. Yet despite an increasing number of research publications and books focused on general business issues, many key concepts have seldom been explicated thoroughly. This book offers the first comprehensive coverage of mobile marketing from a theoretical and practical perspective, arguing that pragmatic mobile marketing tools need to be understood in terms of -why- so that theories can be advanced. Questions relating to a theoretical framework of mobile...
The convergence of the Internet and mobile telephony in the late 1990s produced a revolutionary business management tool: mobile marketing. Yet despit...
cena: 804,85 zł

 Fundamentals of Mobile Marketing; Theories and practices Okazaki, Shintaro 9781433115615
Fundamentals of Mobile Marketing; Theories and practices

ISBN: 9781433115615 / Angielski / Miękka / 2012 / 185 str.

ISBN: 9781433115615/Angielski/Miękka/2012/185 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
The convergence of the Internet and mobile telephony in the late 1990s produced a revolutionary business management tool: mobile marketing. Yet despite an increasing number of research publications and books focused on general business issues, many key concepts have seldom been explicated thoroughly. This book offers the first comprehensive coverage of mobile marketing from a theoretical and practical perspective, arguing that pragmatic mobile marketing tools need to be understood in terms of -why- so that theories can be advanced. Questions relating to a theoretical framework of mobile...
The convergence of the Internet and mobile telephony in the late 1990s produced a revolutionary business management tool: mobile marketing. Yet despit...
cena: 219,14 zł

 Handbook of Research on International Advertising Shintaro Okazaki   9781848448582
Handbook of Research on International Advertising

ISBN: 9781848448582 / Angielski / Twarda / 2012 / 576 str.

ISBN: 9781848448582/Angielski/Twarda/2012/576 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Shintaro Okazaki
The Handbook of Research on International Advertising presents the latest thinking, experiences and results in a wide variety of areas in international advertising. It incorporates those visions and insights into areas that have seldom been touched in prior international advertising research, such as research in digital media, retrospective research, cultural psychology, and innovative methodologies.
The Handbook of Research on International Advertising presents the latest thinking, experiences and results in a wide variety of areas in internationa...
cena: 1098,78 zł

 Handbook of Research on International Advertising Shintaro Okazaki   9781783476015
Handbook of Research on International Advertising

ISBN: 9781783476015 / Angielski / Miękka / 2014 / 576 str.

ISBN: 9781783476015/Angielski/Miękka/2014/576 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Shintaro Okazaki
The Handbook of Research on International Advertising presents the latest thinking, experiences and results in a wide variety of areas in international advertising. It incorporates those visions and insights into areas that have seldom been touched in prior international advertising research, such as research in digital media, retrospective research, cultural psychology, and innovative methodologies.
The Handbook of Research on International Advertising presents the latest thinking, experiences and results in a wide variety of areas in internationa...
cena: 259,04 zł

 Advances in Advertising Research (Vol. 1): Cutting Edge International Research Terlutter, Ralf Diehl, Sandra Okazaki, Shintaro 9783834921116
Advances in Advertising Research (Vol. 1): Cutting Edge International Research

ISBN: 9783834921116 / Angielski / Twarda / 2010 / 412 str.

ISBN: 9783834921116/Angielski/Twarda/2010/412 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ralf Terlutter; Sandra Diehl; Shintaro Okazaki
The goal of the book is to advance more systematic research in the fields of advertising and communication form an international perspective. Renowned communication researchers from around the globe have contributed to the making of this book.
The goal of the book is to advance more systematic research in the fields of advertising and communication form an international perspective. Renowned...
cena: 339,36 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia