• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sandra Diehl » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 12

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Handbook of Integrated Csr Communication Diehl, Sandra 9783319831138
Handbook of Integrated Csr Communication

ISBN: 9783319831138 / Angielski / Miękka / 2018 / 501 str.

ISBN: 9783319831138/Angielski/Miękka/2018/501 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sandra Diehl; Matthias Karmasin; Barbara Mueller
cena: 1210,50 zł

 Handbook of Integrated Csr Communication Diehl, Sandra 9783319446981
Handbook of Integrated Csr Communication

ISBN: 9783319446981 / Angielski / Twarda / 2017 / 501 str.

ISBN: 9783319446981/Angielski/Twarda/2017/501 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sandra Diehl; Matthias Karmasin; Barbara Mueller
This handbook pursues an integrated communication approach. Drawing on the various fields of organizational communication and their relevance for CSR, it addresses innovative topics such as big data, social media, and the convergence of communication channels, as well as the roles they play in a successfully integrated CSR communication program. Further aspects covered include the analysis of sector-specific, cross-cultural, and ethical challenges related to the effective communication of CSR.
This handbook is unique in its consistent focus on integrated communication. It is of interest...
This handbook pursues an integrated communication approach. Drawing on the various fields of organizational communication and their relevance for CSR,...
cena: 1210,50 zł

 Reale Und Mediale Produkterfahrungen: Analyse Und Vergleich Der Wirkungen Von Experience- Und Cross-Media-Marketingmaßnahmen Diehl, Sandra 9783834916815
Reale Und Mediale Produkterfahrungen: Analyse Und Vergleich Der Wirkungen Von Experience- Und Cross-Media-Marketingmaßnahmen

ISBN: 9783834916815 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 435 str.

ISBN: 9783834916815/Niemiecki/Miękka/2009/435 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sandra Diehl
Sandra Diehl analysiert mithilfe der Diary-Methode und eines experimentellen Designs den Einfluss von medialen und realen Faktoren auf das Kaufentscheidungsverhalten. Sie leitet umfangreiche strategische und operative Handlungsempfehlungen ab, die dazu beitragen, Cross-Media-Werbestrategien in Kombination mit realen Produkterfahrungen zu optimieren.
Sandra Diehl analysiert mithilfe der Diary-Methode und eines experimentellen Designs den Einfluss von medialen und realen Faktoren auf das Kaufentsche...
cena: 263,94 zł

 Erlebnisorientiertes Internetmarketing: Analyse, Konzeption Und Umsetzung Von Internetshops Aus Verhaltenswissenschaftlicher Perspektive Diehl, Sandra 9783824475292
Erlebnisorientiertes Internetmarketing: Analyse, Konzeption Und Umsetzung Von Internetshops Aus Verhaltenswissenschaftlicher Perspektive

ISBN: 9783824475292 / Niemiecki / Miękka / 2002 / 397 str.

ISBN: 9783824475292/Niemiecki/Miękka/2002/397 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sandra Diehl
Sandra Diehl fuhrt eine theoretische und empirische Analyse von E-Commerce-Angeboten aus verhaltenswissenschaftlicher Sicht durch und entwickelt einen umfangreichen Kriterienkatalog mit konkreten strategischen und operativen Handlungsempfehlungen zur Unterstutzung von Internetanbietern.
Sandra Diehl fuhrt eine theoretische und empirische Analyse von E-Commerce-Angeboten aus verhaltenswissenschaftlicher Sicht durch und entwickelt einen...
cena: 207,36 zł

 Duden - Mein Sprachspielbuch : Sprachförderung mit Liedern, Spielen und Reimen Diehl, Ute; Niebuhr-Siebert, Sandra 9783737330008
Duden - Mein Sprachspielbuch : Sprachförderung mit Liedern, Spielen und Reimen

ISBN: 9783737330008 / Niemiecki / Twarda / 2012 / 192 str.

ISBN: 9783737330008/Niemiecki/Twarda/2012/192 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ute Diehl; Sandra Niebuhr-Siebert
cena: 67,21 zł

 
Sydney's Adventures: Sliding Into Summer

ISBN: 9798218353346 / Angielski / Twarda / 2024 / 40 str.

ISBN: 9798218353346/Angielski/Twarda/2024/40 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
cena: 86,28 zł

 Media and Convergence Management Sandra Diehl Matthias Karmasin 9783642361623
Media and Convergence Management

ISBN: 9783642361623 / Angielski / Twarda / 2013 / 376 str.

ISBN: 9783642361623/Angielski/Twarda/2013/376 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sandra Diehl; Matthias Karmasin
Convergence has gained an enormous amount of attention in media studies within the last several years. It is used to describe the merging of formerly distinct functions, markets and fields of application, which has changed the way companies operate and consumers perceive and process media content. These transformations have not only led business practices to change and required companies to adapt to new conditions, they also continue to have a lasting impact on research in this area. This book's main purpose is to shed some light on crucial phenomena of media and convergence management, while...
Convergence has gained an enormous amount of attention in media studies within the last several years. It is used to describe the merging of formerly ...
cena: 403,47 zł

 Media and Convergence Management Sandra Diehl Matthias Karmasin 9783642438219
Media and Convergence Management

ISBN: 9783642438219 / Angielski / Miękka / 2015 / 376 str.

ISBN: 9783642438219/Angielski/Miękka/2015/376 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sandra Diehl; Matthias Karmasin
This book sheds light on crucial phenomena of media and convergence management, and addresses in detail a variety of specific issues raised by innovations related to media, technologies, industries, business models, consumer behavior and content management.
This book sheds light on crucial phenomena of media and convergence management, and addresses in detail a variety of specific issues raised by innovat...
cena: 302,60 zł

 Medien- Und Kommunikationswissenschaft Der Zukunft: Chancen, Potenziale, Herausforderungen Sandra Diehl Tobias Eberwein Larissa Krainer 9783658450397
Medien- Und Kommunikationswissenschaft Der Zukunft: Chancen, Potenziale, Herausforderungen

ISBN: 9783658450397 / Niemiecki

ISBN: 9783658450397/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sandra Diehl; Tobias Eberwein; Larissa Krainer
cena: 339,36 zł

 Advances in Advertising Research (Vol. 1): Cutting Edge International Research Terlutter, Ralf Diehl, Sandra Okazaki, Shintaro 9783834921116
Advances in Advertising Research (Vol. 1): Cutting Edge International Research

ISBN: 9783834921116 / Angielski / Twarda / 2010 / 412 str.

ISBN: 9783834921116/Angielski/Twarda/2010/412 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ralf Terlutter; Sandra Diehl; Shintaro Okazaki
The goal of the book is to advance more systematic research in the fields of advertising and communication form an international perspective. Renowned communication researchers from around the globe have contributed to the making of this book.
The goal of the book is to advance more systematic research in the fields of advertising and communication form an international perspective. Renowned...
cena: 339,36 zł

 Media and Change Management: Creating a Path for New Content Formats, Business Models, Consumer Roles, and Business Responsibility Matthias Karmasin Sandra Diehl Isabell Koinig 9783030866822
Media and Change Management: Creating a Path for New Content Formats, Business Models, Consumer Roles, and Business Responsibility

ISBN: 9783030866822 / Angielski / Miękka / 2023 / 501 str.

ISBN: 9783030866822/Angielski/Miękka/2023/501 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Matthias Karmasin; Sandra Diehl; Isabell Koinig
Change management is not just affected globally by environmental and social conditions, including political and technological changes, but also through convergence, which helps conceptualize change over the past decades. The media industry, in particular, is being challenged by the rise of social media, the crisis of refinancing especially for quality news media, the ‘misinformation epidemic’, and the changing role of legacy media. The evolving nature of media usage and communication, the rise ofprodusageand influencers, and intermediaries and their personalized algorithmic content are...
Change management is not just affected globally by environmental and social conditions, including political and technological changes, but also throug...
cena: 685,93 zł

 Media and Change Management: Creating a Path for New Content Formats, Business Models, Consumer Roles, and Business Responsibility Matthias Karmasin Sandra Diehl Isabell Koinig 9783030866792
Media and Change Management: Creating a Path for New Content Formats, Business Models, Consumer Roles, and Business Responsibility

ISBN: 9783030866792 / Angielski / Twarda / 2022 / 512 str.

ISBN: 9783030866792/Angielski/Twarda/2022/512 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Matthias Karmasin; Sandra Diehl; Isabell Koinig
cena: 685,93 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia