• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Isabell Koinig » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Pharmaceutical Advertising as a Source of Consumer Self-Empowerment: Evidence from Four Countries Koinig, Isabell 9783658131333
Pharmaceutical Advertising as a Source of Consumer Self-Empowerment: Evidence from Four Countries

ISBN: 9783658131333 / Angielski / Miękka / 2016 / 378 str.

ISBN: 9783658131333/Angielski/Miękka/2016/378 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isabell Koinig

Isabell Koinig examines how a standardized promotional message for a fictitious over-the-counter (OTC) medication is perceived by consumers in four different countries (Austria, Germany, the U.S., and Brazil), and the degree to which it contributes to their self-empowerment. Building on previous research, informative appeals were expected to not only be most appealing, but also to aid consumers in making qualified and reasonable decisions, educating and "empowering" them by strengthening their beliefs in their own capabilities. A field study on three continents revealed mixed promotional...

Isabell Koinig examines how a standardized promotional message for a fictitious over-the-counter (OTC) medication is perceived by consumers in four...

cena: 201,72 zł

 Media and Change Management: Creating a Path for New Content Formats, Business Models, Consumer Roles, and Business Responsibility Matthias Karmasin Sandra Diehl Isabell Koinig 9783030866792
Media and Change Management: Creating a Path for New Content Formats, Business Models, Consumer Roles, and Business Responsibility

ISBN: 9783030866792 / Angielski / Twarda / 2022 / 512 str.

ISBN: 9783030866792/Angielski/Twarda/2022/512 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Matthias Karmasin; Sandra Diehl; Isabell Koinig
cena: 685,93 zł

 Media and Change Management: Creating a Path for New Content Formats, Business Models, Consumer Roles, and Business Responsibility Matthias Karmasin Sandra Diehl Isabell Koinig 9783030866822
Media and Change Management: Creating a Path for New Content Formats, Business Models, Consumer Roles, and Business Responsibility

ISBN: 9783030866822 / Angielski / Miękka / 2023 / 501 str.

ISBN: 9783030866822/Angielski/Miękka/2023/501 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Matthias Karmasin; Sandra Diehl; Isabell Koinig
Change management is not just affected globally by environmental and social conditions, including political and technological changes, but also through convergence, which helps conceptualize change over the past decades. The media industry, in particular, is being challenged by the rise of social media, the crisis of refinancing especially for quality news media, the ‘misinformation epidemic’, and the changing role of legacy media. The evolving nature of media usage and communication, the rise ofprodusageand influencers, and intermediaries and their personalized algorithmic content are...
Change management is not just affected globally by environmental and social conditions, including political and technological changes, but also throug...
cena: 685,93 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia