• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Martin Waiguny » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 8

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Entertaining Persuasion: Die Wirkungen Von Advergames Auf Kinder Waiguny, Martin 9783834927330
Entertaining Persuasion: Die Wirkungen Von Advergames Auf Kinder

ISBN: 9783834927330 / Niemiecki / Miękka / 2011 / 277 str.

ISBN: 9783834927330/Niemiecki/Miękka/2011/277 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Martin Waiguny
Martin Waiguny untersucht, welche Wirkungen Advergames auf Kinder haben und zeigt auf, wie sich dies auch in Verhaltensabsichten und im Verhalten von Kindern auert.
Martin Waiguny untersucht, welche Wirkungen Advergames auf Kinder haben und zeigt auf, wie sich dies auch in Verhaltensabsichten und im Verhalten von ...
cena: 244,52

 Advances in Advertising Research (Vol. XI): Designing and Communicating Experience Waiguny, Martin K. J. 9783658322038
Advances in Advertising Research (Vol. XI): Designing and Communicating Experience

ISBN: 9783658322038 / Angielski / Miękka / 2022

ISBN: 9783658322038/Angielski/Miękka/2022

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
This book provides insights into the inspiring and multifaceted field of advertising research, which is confronted with challenges regarding ad content and execution, media placement, as well as online and social media. Distinguishing between digital, classic, subtle and alternative advertising formats, renowned scholars from around the globe contribute state-of the-art research on these issues in 23 chapters. Advances in Advertising Research are published by European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 18th International Conference in...
This book provides insights into the inspiring and multifaceted field of advertising research, which is confronted with challenges regarding ad conten...
cena: 603,81

 Advances in Advertising Research (Vol. XI): Designing and Communicating Experience Martin Waiguny Sara Rosengren 9783658322007
Advances in Advertising Research (Vol. XI): Designing and Communicating Experience

ISBN: 9783658322007 / Angielski / Twarda / 2021 / 355 str.

ISBN: 9783658322007/Angielski/Twarda/2021/355 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Martin Waiguny; Sara Rosengren
cena: 603,81

 Advances in Advertising Research (Vol. XII): Communicating, Designing and Consuming Authenticity and Narrative Alexandra Vignolles Martin K. J. Waiguny 9783658404284
Advances in Advertising Research (Vol. XII): Communicating, Designing and Consuming Authenticity and Narrative

ISBN: 9783658404284 / Angielski / Twarda / 2023 / 332 str.

ISBN: 9783658404284/Angielski/Twarda/2023/332 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Alexandra Vignolles; Martin K. J. Waiguny
This volume is a compilation of research presented at the 19th International Conference in Advertising (ICORIA), held in Bordeaux (France) in June 2021. Renowned scholars from around the globe share their knowledge and contribute to state-of-the-art research on advertising research. This volume is intended to academic, professional and student readership.
This volume is a compilation of research presented at the 19th International Conference in Advertising (ICORIA), held in Bordeaux (France) in June 202...
cena: 644,07

 Advances in Advertising Research (Vol. XII): Communicating, Designing and Consuming Authenticity and Narrative Alexandra Vignolles Martin K. J. Waiguny 9783658404314
Advances in Advertising Research (Vol. XII): Communicating, Designing and Consuming Authenticity and Narrative

ISBN: 9783658404314 / Angielski

ISBN: 9783658404314/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Alexandra Vignolles; Martin K. J. Waiguny
cena: 644,07

 Advances in Advertising Research XIV: Harder, Better, Faster, Stronger: Advertising and Communication Between Immediacy and Sustainability Alexandra Vignolles Martin K. J. Waiguny 9783658447120
Advances in Advertising Research XIV: Harder, Better, Faster, Stronger: Advertising and Communication Between Immediacy and Sustainability

ISBN: 9783658447120 / Angielski

ISBN: 9783658447120/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Alexandra Vignolles; Martin K. J. Waiguny
cena: 684,33

 Advances in Advertising Research XIII: Frontiers of Advertising: Re-Considering Its Shapes and Forms Daria Gunina Martin K. J. Waiguny 9783658439354
Advances in Advertising Research XIII: Frontiers of Advertising: Re-Considering Its Shapes and Forms

ISBN: 9783658439354 / Angielski

ISBN: 9783658439354/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Daria Gunina; Martin K. J. Waiguny
cena: 483,04

 Advances in Advertising Research XIV: Harder, Better, Faster, Stronger: Advertising and Communication Between Immediacy and Sustainability Alexandra Vignolles Martin K. J. Waiguny 9783658447151
Advances in Advertising Research XIV: Harder, Better, Faster, Stronger: Advertising and Communication Between Immediacy and Sustainability

ISBN: 9783658447151 / Angielski

ISBN: 9783658447151/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Alexandra Vignolles; Martin K. J. Waiguny
cena: 684,33


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia