• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sajad Rezaei » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Quantitative Tourism Research in Asia: Current Status and Future Directions Rezaei, Sajad 9789811324628
Quantitative Tourism Research in Asia: Current Status and Future Directions

ISBN: 9789811324628 / Angielski / Twarda / 2019 / 322 str.

ISBN: 9789811324628/Angielski/Twarda/2019/322 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sajad Rezaei
cena: 685,93

 Apps Management and E-Commerce Transactions in Real-Time Sajad Rezaei 9781522524496
Apps Management and E-Commerce Transactions in Real-Time

ISBN: 9781522524496 / Angielski / Twarda / 2017 / 408 str.

ISBN: 9781522524496/Angielski/Twarda/2017/408 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sajad Rezaei
Features the latest scholarly trends, issues, and implications of the use of a new technological forum in electronic buying and selling. Including extensive coverage on a number of topics and perspectives such as social networks, customer satisfaction, and cloud computing, this book is designed for researchers, academics, and students seeking current research on mobile solutions in business deals.
Features the latest scholarly trends, issues, and implications of the use of a new technological forum in electronic buying and selling. Including ext...
cena: 1076,28

 
Artificial Intelligence of Things (AIoT) for Productivity and Organizational Transition

ISBN: 9798369345078 / Angielski / Miękka / 2024 / 396 str.

ISBN: 9798369345078/Angielski/Miękka/2024/396 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
cena: 862,60

 
Artificial Intelligence of Things (AIoT) for Productivity and Organizational Transition

ISBN: 9798369309933 / Angielski / Twarda / 2024 / 368 str.

ISBN: 9798369309933/Angielski/Twarda/2024/368 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
In the dynamic intersection of cutting-edge technology and evolving business strategies, the fusion of Artificial Intelligence (AI) and the Internet of Things (IoT) has given rise to a revolutionary paradigm known as Artificial Intelligence of Things (AIoT). This emerging technological powerhouse offers boundless possibilities while presenting formidable challenges, and organizations worldwide are wrestling with its integration into their core operations. Artificial Intelligence of Things (AIoT) for Productivity and Organizational Transition delves into this transformative synergy between AI...
In the dynamic intersection of cutting-edge technology and evolving business strategies, the fusion of Artificial Intelligence (AI) and the Internet o...
cena: 1401,72

 Marketing Strategies in Food Retailing Industry Kalantari Shahijan Milad, Rezaei Sajad, Valaei Naser 9783659778377
Marketing Strategies in Food Retailing Industry

ISBN: 9783659778377 / Angielski / Miękka / 2015 / 92 str.

ISBN: 9783659778377/Angielski/Miękka/2015/92 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kalantari Shahijan Milad;Rezaei Sajad;Valaei Naser
Typically, consumers have actual concerns about the status and origin of the food at the retail market. Even though food related products appear similar to other types of food, the way they are prepared, handled and processed from the origin right up to the retailer's shop needs effective retailing and marketing strategies. The aim of this study is to determine the factors that affect retailers' behavior in the food market, to examine the relationship between retailer's belief, attitude, intention and practice in managing critical points of food compliance for hygiene food. The outcomes of...
Typically, consumers have actual concerns about the status and origin of the food at the retail market. Even though food related products appear simil...
cena: 246,14


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia