• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Kalantari Shahijan Milad » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Genre et préférences médiatiques en matière de produits cosmétiques : Une étude empirique Baghli, Tayebeh, Kalantari Shahijan, Milad, Jayashree, Sreenivasan 9786208332747
Genre et préférences médiatiques en matière de produits cosmétiques : Une étude empirique

ISBN: 9786208332747 / Francuski / Miękka / 2024 / 88 str.

ISBN: 9786208332747/Francuski/Miękka/2024/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Tayebeh Baghli; Milad Kalantari Shahijan; Sreenivasan Jayashree
Les différents types de médias jouent un rôle important dans le comportement des consommateurs, en particulier dans l'évaluation et le choix des produits ou des services. En fait, les consommateurs sont attirés par différents types de produits par le biais d'une variété de médias tels que la télévision, les journaux, les magazines, l'internet, les documents imprimés, etc. En fait, la différence entre les hommes et les femmes en termes de perception et de goût clarifie le rôle prépondérant du genre dans ce domaine et montre comment les caractéristiques de la personnalité du...
Les différents types de médias jouent un rôle important dans le comportement des consommateurs, en particulier dans l'évaluation et le choix des p...
cena: 246,14

 Genere e preferenza dei media per i prodotti cosmetici: Uno studio empirico Baghli, Tayebeh, Kalantari Shahijan, Milad, Jayashree, Sreenivasan 9786208332730
Genere e preferenza dei media per i prodotti cosmetici: Uno studio empirico

ISBN: 9786208332730 / Włoski / Miękka / 2024 / 88 str.

ISBN: 9786208332730/Włoski/Miękka/2024/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Tayebeh Baghli; Milad Kalantari Shahijan; Sreenivasan Jayashree
cena: 246,14

 Geschlecht und Medienpräferenz bei Kosmetikprodukten: Eine empirische Studie Baghli, Tayebeh, Kalantari Shahijan, Milad, Jayashree, Sreenivasan 9786208332648
Geschlecht und Medienpräferenz bei Kosmetikprodukten: Eine empirische Studie

ISBN: 9786208332648 / Niemiecki / Miękka / 2024 / 88 str.

ISBN: 9786208332648/Niemiecki/Miękka/2024/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Tayebeh Baghli; Milad Kalantari Shahijan; Sreenivasan Jayashree
Verschiedene Medien spielen eine wichtige Rolle im Verbraucherverhalten, insbesondere bei der Bewertung und Auswahl von Produkten oder Dienstleistungen. Tatsächlich werden Verbraucher durch verschiedene Medien wie Fernsehen, Zeitungen, Zeitschriften, Internet, Druckmaterialien usw. auf verschiedene Arten von Produkten aufmerksam. Tatsächlich verdeutlicht die Unterschiedlichkeit zwischen Männern und Frauen in Bezug auf ihre Wahrnehmung und ihren Geschmack die herausragende Rolle des Geschlechts in dieser Frage und trägt dazu bei, dass Persönlichkeitsmerkmale des Publikums die Art der...
Verschiedene Medien spielen eine wichtige Rolle im Verbraucherverhalten, insbesondere bei der Bewertung und Auswahl von Produkten oder Dienstleistunge...
cena: 246,14

 Género e preferência pelos media em produtos cosméticos: Um estudo empírico Baghli, Tayebeh, Kalantari Shahijan, Milad, Jayashree, Sreenivasan 9786208332716
Género e preferência pelos media em produtos cosméticos: Um estudo empírico

ISBN: 9786208332716 / Portugalski / Miękka / 2024 / 88 str.

ISBN: 9786208332716/Portugalski/Miękka/2024/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Tayebeh Baghli; Milad Kalantari Shahijan; Sreenivasan Jayashree
cena: 246,14

 Gender and media preference in cosmetic products: An empirical study Baghli, Tayebeh; Kalantari Shahijan, Milad; Jayashree, Sreenivasan 9783659861369
Gender and media preference in cosmetic products: An empirical study

ISBN: 9783659861369 / Angielski / Miękka / 2016 / 108 str.

ISBN: 9783659861369/Angielski/Miękka/2016/108 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Tayebeh Baghli; Milad Kalantari Shahijan; Sreenivasan Jayashree
cena: 246,14

 Marketing Strategies in Food Retailing Industry Kalantari Shahijan Milad, Rezaei Sajad, Valaei Naser 9783659778377
Marketing Strategies in Food Retailing Industry

ISBN: 9783659778377 / Angielski / Miękka / 2015 / 92 str.

ISBN: 9783659778377/Angielski/Miękka/2015/92 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kalantari Shahijan Milad;Rezaei Sajad;Valaei Naser
Typically, consumers have actual concerns about the status and origin of the food at the retail market. Even though food related products appear similar to other types of food, the way they are prepared, handled and processed from the origin right up to the retailer's shop needs effective retailing and marketing strategies. The aim of this study is to determine the factors that affect retailers' behavior in the food market, to examine the relationship between retailer's belief, attitude, intention and practice in managing critical points of food compliance for hygiene food. The outcomes of...
Typically, consumers have actual concerns about the status and origin of the food at the retail market. Even though food related products appear simil...
cena: 246,14


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia