• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Peter Altman » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Introduction to the Septuagint Siegfried Kreuzer David A. Brenner Peter Altman 9781481311458
Introduction to the Septuagint

ISBN: 9781481311458 / Angielski / Miękka / 2019 / 702 str.

ISBN: 9781481311458/Angielski/Miękka/2019/702 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Siegfried Kreuzer; David A. Brenner; Peter Altman
cena: 290,87

 Service Quality in Academic Libraries Peter Hernon Ellen Altman Ellen Altman 9781567502107
Service Quality in Academic Libraries

ISBN: 9781567502107 / Angielski / Miękka / 1996 / 206 str.

ISBN: 9781567502107/Angielski/Miękka/1996/206 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Peter Hernon; Ellen Altman; Ellen Altman

Service quality is an issue separate from internal observations of effectiveness and efficiency, and cannot adequately be conveyed by output and performance measures. Considerations of service quality require librarians to regard management and the provision of service from an entirely new perspective- from the viewpoint of the library user, for whom the outcome of a trip to the library has far greater relevance than the institutions' outputs. This book examines service quality, identifies its essential elements (including electronic service delivery), and discusses ways in which it can be...

Service quality is an issue separate from internal observations of effectiveness and efficiency, and cannot adequately be conveyed by output and pe...

cena: 188,76

 Service Quality in Academic Libraries Peter Hernon Ellen Altman Ellen Altman 9781567502091
Service Quality in Academic Libraries

ISBN: 9781567502091 / Angielski / Twarda / 1996 / 204 str.

ISBN: 9781567502091/Angielski/Twarda/1996/204 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Peter Hernon; Ellen Altman; Ellen Altman

Service quality is an issue separate from internal observations of effectiveness and efficiency, and cannot adequately be conveyed by output and performance measures. Considerations of service quality require librarians to regard management and the provision of service from an entirely new perspective- from the viewpoint of the library user, for whom the outcome of a trip to the library has far greater relevance than the institutions' outputs. This book examines service quality, identifies its essential elements (including electronic service delivery), and discusses ways in which it can be...

Service quality is an issue separate from internal observations of effectiveness and efficiency, and cannot adequately be conveyed by output and pe...

cena: 484,79

 Assessing Service Quality: Satisfying the Expectations of Library Customers Peter Hernon Ellen Altman Robert Dugan 9781783300594
Assessing Service Quality: Satisfying the Expectations of Library Customers

ISBN: 9781783300594 / Angielski / Miękka / 2015 / 232 str.

ISBN: 9781783300594/Angielski/Miękka/2015/232 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Peter Hernon;Ellen Altman;Robert Dugan
Technological progress has meant that the old measures of service quality no longer apply. If libraries are to succeed, they must see themselves in competition with other institutions and sources of information, especially the Web, and make customers feel welcome and valued. This classic book is brought fully up to date as Peter Hernon and Ellen Altman integrate the use of technology into the customer experience. They offer solid, practical ideas for developing a customer service plan that meets the library's customer-focused mission, vision, and goals, challenging librarians to think about...
Technological progress has meant that the old measures of service quality no longer apply. If libraries are to succeed, they must see themselves in co...
cena: 290,63


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia