• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ellen Altman » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Research Misconduct: Issues, Implications, and Stratagies Altman, Ellen 9781567503401
Research Misconduct: Issues, Implications, and Stratagies

ISBN: 9781567503401 / Angielski / Twarda / 1997 / 222 str.

ISBN: 9781567503401/Angielski/Twarda/1997/222 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Peter Hernon; Ellen Altman
cena: 487,78 zł

 Research Misconduct: Issues, Implications, and Strategies Altman, Ellen 9781567503418
Research Misconduct: Issues, Implications, and Strategies

ISBN: 9781567503418 / Angielski / Twarda / 1997 / 220 str.

ISBN: 9781567503418/Angielski/Twarda/1997/220 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Peter Hermon; Peter Hernon; Ellen Altman
cena: 189,92 zł

 Service Quality in Academic Libraries Peter Hernon Ellen Altman Ellen Altman 9781567502107
Service Quality in Academic Libraries

ISBN: 9781567502107 / Angielski / Miękka / 1996 / 206 str.

ISBN: 9781567502107/Angielski/Miękka/1996/206 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Peter Hernon; Ellen Altman; Ellen Altman

Service quality is an issue separate from internal observations of effectiveness and efficiency, and cannot adequately be conveyed by output and performance measures. Considerations of service quality require librarians to regard management and the provision of service from an entirely new perspective- from the viewpoint of the library user, for whom the outcome of a trip to the library has far greater relevance than the institutions' outputs. This book examines service quality, identifies its essential elements (including electronic service delivery), and discusses ways in which it can be...

Service quality is an issue separate from internal observations of effectiveness and efficiency, and cannot adequately be conveyed by output and pe...

cena: 189,92 zł

 Service Quality in Academic Libraries Peter Hernon Ellen Altman Ellen Altman 9781567502091
Service Quality in Academic Libraries

ISBN: 9781567502091 / Angielski / Twarda / 1996 / 204 str.

ISBN: 9781567502091/Angielski/Twarda/1996/204 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Peter Hernon; Ellen Altman; Ellen Altman

Service quality is an issue separate from internal observations of effectiveness and efficiency, and cannot adequately be conveyed by output and performance measures. Considerations of service quality require librarians to regard management and the provision of service from an entirely new perspective- from the viewpoint of the library user, for whom the outcome of a trip to the library has far greater relevance than the institutions' outputs. This book examines service quality, identifies its essential elements (including electronic service delivery), and discusses ways in which it can be...

Service quality is an issue separate from internal observations of effectiveness and efficiency, and cannot adequately be conveyed by output and pe...

cena: 487,78 zł

 Managing for Results Sandra S. Nelson Ellen Altman Diane Mayo 9780838934982
Managing for Results

ISBN: 9780838934982 / Angielski / Miękka / 2000 / 362 str.

ISBN: 9780838934982/Angielski/Miękka/2000/362 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sandra S. Nelson; Ellen Altman; Diane Mayo
This work has been developed as a companion to the Planning for Results series. It aims to enable librarians to allocate resources in order for the library to fulfill its community needs.
This work has been developed as a companion to the Planning for Results series. It aims to enable librarians to allocate resources in order for the li...
cena: 253,65 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia