• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Kati Forster » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Strategien Erfolgreicher Tv-Marken: Eine Internationale Analyse Förster, Kati 9783531180366
Strategien Erfolgreicher Tv-Marken: Eine Internationale Analyse

ISBN: 9783531180366 / Niemiecki / Miękka / 2011 / 229 str.

ISBN: 9783531180366/Niemiecki/Miękka/2011/229 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Warum schalten wir das ZDF und nicht ProSieben ein? Warum baut die ABC in den USA ihre Kommunikation rund um Serien wie Desperate Housewives auf, wahrend die BBC in Grossbritannien den Sender als Marke in den Mittelpunkt stellt? Wie gelingt es spanischen Sendern, das Internet und Social Media Plattformen so gut zu integrieren? Diesen und anderen Fragen geht das vorliegende Buch nach, indem zwolf Fernsehsender aus den USA, Grossbritannien, Spanien und Deutschland untersucht werden. Ausgehend von einer strategischen Markenanalyse mit ihren Werten, ihrer Personlichkeit, wird der Blick auf die...
Warum schalten wir das ZDF und nicht ProSieben ein? Warum baut die ABC in den USA ihre Kommunikation rund um Serien wie Desperate Housewives auf, wahr...
cena: 150,79

 Handbook of Media Branding Gabriele Siegert Kati Forster Sylvia M. Chan-Olmsted 9783319362489
Handbook of Media Branding

ISBN: 9783319362489 / Angielski / Miękka / 2016 / 414 str.

ISBN: 9783319362489/Angielski/Miękka/2016/414 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gabriele Siegert; Kati Forster; Sylvia M. Chan-Olmsted
This comprehensive handbook critically addresses current issues and achievements in the field of media branding. By discussing media branding from different viewpoints, disciplines and research traditions, this book offers fresh perspectives and identifies areas of interest for further research.
This comprehensive handbook critically addresses current issues and achievements in the field of media branding. By discussing media branding from dif...
cena: 605,23

 Handbook of Media Branding Gabriele Siegert Kati Forster Sylvia M. Chan-Olmsted 9783319182353
Handbook of Media Branding

ISBN: 9783319182353 / Angielski / Twarda / 2015 / 414 str.

ISBN: 9783319182353/Angielski/Twarda/2015/414 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gabriele Siegert; Kati Forster; Sylvia M. Chan-Olmsted
This comprehensive handbook critically addresses current issues and achievements in the field of media branding. By discussing media branding from different viewpoints, disciplines and research traditions, this book offers fresh perspectives and identifies areas of interest for further research. The authors highlight the peculiarities of this field and reveal links and commonalities with other areas of study within communication science. The chapters address different research areas, such as society-, content-, management-, audience- as well as advertising aspects of media brands. This...
This comprehensive handbook critically addresses current issues and achievements in the field of media branding. By discussing media branding from dif...
cena: 605,23


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia