• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gabriele Siegert » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Commercial Communication in the Digital Age: Information or Disinformation? Siegert, Gabriele 9783110416503
Commercial Communication in the Digital Age: Information or Disinformation?

ISBN: 9783110416503 / Angielski / Twarda / 2017 / 278 str.

ISBN: 9783110416503/Angielski/Twarda/2017/278 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gabriele Siegert; M. Bjorn Rimscha; Stephanie Grubenmann

In today's digital age, online and mobile advertising are of growing importance, with advertising no longer bound to the traditional media industry. Although the advertising industry still has broader access to the different measures and channels, users and consumers today have more possibilities topublish, get informed or communicate - to "co-create" -, and toreach a bigger audience. There is a good chance thus that users and consumers are better informed about the objectives and persuasive tricks of the advertising industry than ever before. At the same time, advertisers can inform about...

In today's digital age, online and mobile advertising are of growing importance, with advertising no longer bound to the traditional media industry...

cena: 596,10

 Werbung in Der Medien- Und Informationsgesellschaft: Eine Kommunikationswissenschaftliche Einf?hrung Gabriele Siegert Dieter Brecheis 9783658436322
Werbung in Der Medien- Und Informationsgesellschaft: Eine Kommunikationswissenschaftliche Einf?hrung

ISBN: 9783658436322 / Niemiecki

ISBN: 9783658436322/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gabriele Siegert; Dieter Brecheis
cena: 131,95

 Medien?konomie: Eine Einf?hrung Mit Leitfragen M. Bj?rn Vo Gianna Ehrlich Gabriele Siegert 9783658461683
Medien?konomie: Eine Einf?hrung Mit Leitfragen

ISBN: 9783658461683 / Niemiecki

ISBN: 9783658461683/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
M. Bjørn Von Rimscha; Gianna Ehrlich; Gabriele Siegert
cena: 161,36

 Handbuch Werbeforschung Gabriele Siegert Werner Wirth Patrick, RN Weber 9783531174266
Handbuch Werbeforschung

ISBN: 9783531174266 / Niemiecki / Twarda / 2015 / 760 str.

ISBN: 9783531174266/Niemiecki/Twarda/2015/760 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gabriele Siegert; Werner Wirth; RN Patrick Weber

Das Handbuch gibt als erstes deutschsprachiges Werk einen systematischen Uberblick uber das gesamte Forschungsfeld "Werbung" aus kommunikationswissenschaftlicher Perspektive. Als dezidiertes Forschungshandbuch bietet es Interessierten, Forschenden und fortgeschrittenen Studierenden der (akademischen) Forschungspraxis einen ganzheitlichen Orientierungsansatz, der nicht nur wichtige Bereiche der internationalen und der deutschsprachigen Werbeforschung thematisiert, sondern typische Strategien, Logiken und Forschungsdesigns im Zusammenhang aufzeigt. Die Beitrage prasentieren ausgewiesene...

Das Handbuch gibt als erstes deutschsprachiges Werk einen systematischen Uberblick uber das gesamte Forschungsfeld "Werbung" aus kommunikationswiss...

cena: 452,50

 Handbook of Media Branding Gabriele Siegert Kati Forster Sylvia M. Chan-Olmsted 9783319182353
Handbook of Media Branding

ISBN: 9783319182353 / Angielski / Twarda / 2015 / 414 str.

ISBN: 9783319182353/Angielski/Twarda/2015/414 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gabriele Siegert; Kati Forster; Sylvia M. Chan-Olmsted
This comprehensive handbook critically addresses current issues and achievements in the field of media branding. By discussing media branding from different viewpoints, disciplines and research traditions, this book offers fresh perspectives and identifies areas of interest for further research. The authors highlight the peculiarities of this field and reveal links and commonalities with other areas of study within communication science. The chapters address different research areas, such as society-, content-, management-, audience- as well as advertising aspects of media brands. This...
This comprehensive handbook critically addresses current issues and achievements in the field of media branding. By discussing media branding from dif...
cena: 605,23

 Handbook of Media Branding Gabriele Siegert Kati Forster Sylvia M. Chan-Olmsted 9783319362489
Handbook of Media Branding

ISBN: 9783319362489 / Angielski / Miękka / 2016 / 414 str.

ISBN: 9783319362489/Angielski/Miękka/2016/414 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gabriele Siegert; Kati Forster; Sylvia M. Chan-Olmsted
This comprehensive handbook critically addresses current issues and achievements in the field of media branding. By discussing media branding from different viewpoints, disciplines and research traditions, this book offers fresh perspectives and identifies areas of interest for further research.
This comprehensive handbook critically addresses current issues and achievements in the field of media branding. By discussing media branding from dif...
cena: 605,23


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia