• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

John M T Balmer » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 15

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 
What is your bargirl up too today?: Find out the truth about your Thai Bargirlfirend while your at home

ISBN: 9798600427815 / Angielski / Miękka / 2020 / 56 str.

ISBN: 9798600427815/Angielski/Miękka/2020/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
cena: 31,97

 Revealing the Corporation : Perspectives on Identity, Image, Reputation, Corporate Branding and Corporate Level Marketing John M.T. Balmer 9780415284219
Revealing the Corporation : Perspectives on Identity, Image, Reputation, Corporate Branding and Corporate Level Marketing

ISBN: 9780415284219 / Angielski / Miękka / 2003 / 365 str.

ISBN: 9780415284219/Angielski/Miękka/2003/365 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John M.T. Balmer
An international and multidisciplinary collection of works capturing the quintessence of the corporation and its inner and outer manifestations. Drawing on their experience the editors have assembled a portfolio of works from those who practice, as well as those who study and research this area.
An international and multidisciplinary collection of works capturing the quintessence of the corporation and its inner and outer manifestations. Drawi...
cena: 252,04

 Jobby Topper: If you have one he has two and they are both better than yours John Richard Balmer 9781651864692
Jobby Topper: If you have one he has two and they are both better than yours

ISBN: 9781651864692 / Angielski / Miękka / 2019 / 164 str.

ISBN: 9781651864692/Angielski/Miękka/2019/164 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John Richard Balmer
cena: 39,98

 The Presbyterians Randall Herbert Balmer John R. Fitzmier 9780313260841
The Presbyterians

ISBN: 9780313260841 / Angielski / Twarda / 1993 / 288 str.

ISBN: 9780313260841/Angielski/Twarda/1993/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Randall Herbert Balmer; John R. Fitzmier

This addition to the "Denominations in America" series surveys the history of the Presbyterian Church in the United States and includes a biographical dictionary of its principal figures. The work begins with a narrative survey of the history of the Presbyterian tradition from its roots in Europe to its manifestations in contemporary America. The biographical dictionary that follows contains alphabetically arranged profiles of traditional clergymen, along with sketches of leaders who were instrumental in shaping the American Presbyterian tradition. The reference concludes with a chronology...

This addition to the "Denominations in America" series surveys the history of the Presbyterian Church in the United States and includes a biographi...

cena: 379,83

 Contemporary Perspectives on Corporate Marketing: Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century Balmer, John M. T. 9780415662093
Contemporary Perspectives on Corporate Marketing: Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century

ISBN: 9780415662093 / Angielski / Twarda / 2013 / 176 str.

ISBN: 9780415662093/Angielski/Twarda/2013/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John Balmer; Laura Illia; Almudena Gonz Lez Del Valle

Corporate marketing and corporate communications are topics that have grown in scholarly and practical importance in these last decades. Fields such as branding, marketing communications and public relations have all contributed to this boost.

Whilst there is a large amount of literature on each of these disciplines, there is little systematic development from the perspective of corporate marketing and corporate communication studies, although these two have the most to contribute to how companies manage their brands, image and corporate identities in the 21st Century. This book seeks...

Corporate marketing and corporate communications are topics that have grown in scholarly and practical importance in these last decades. Fields suc...

cena: 727,18

 Foundations of Corporate Heritage John M. T. Balmer 9781138833579
Foundations of Corporate Heritage

ISBN: 9781138833579 / Angielski / Miękka / 2024 / 324 str.

ISBN: 9781138833579/Angielski/Miękka/2024/324 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John M. T. Balmer
cena: 193,86

 Advances in Chinese Brand Management John Balmer Weifeng Chen 9781352000108
Advances in Chinese Brand Management

ISBN: 9781352000108 / Angielski / Twarda / 2016 / 354 str.

ISBN: 9781352000108/Angielski/Twarda/2016/354 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John Balmer; Weifeng Chen

This book includes a fascinating range of up-to-date articles on China from the Journal of Brand Management that marshal research and scholarship undertaken by Chinese, British, European and American scholars. The development and management of brands in China has emerged as an area of considerable and growing interest among branding scholars and practitioners owing to the rise and significance of brands within China. Providing an overview of the development and management of brands in China, Advances in Chinese Brand Management also contains case studies of centuries old and...

This book includes a fascinating range of up-to-date articles on China from the Journal of Brand Management that marshal research and schola...

cena: 563,56

 Contemplating Corporate Marketing, Identity and Communication Klement Podnar John Balmer 9781138971684
Contemplating Corporate Marketing, Identity and Communication

ISBN: 9781138971684 / Angielski / Miękka / 2016 / 176 str.

ISBN: 9781138971684/Angielski/Miękka/2016/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Klement Podnar; John Balmer

Since the first International Corporate Identity Group s symposium in 1994, the fields of corporate identity, corporate communications and corporate branding have become a focal point for scholars and managers alike. Recently, the term corporate marketing has incorporated a host of key corporate-level concepts, representing a new paradigm of thought.

Contemplating Corporate Marketing, Identity and Communication is a collection of papers and extended abstracts from the 12th ICIG symposium, presenting a variety of perspectives with a view towards stimulating debate...

Since the first International Corporate Identity Group s symposium in 1994, the fields of corporate identity, corporate communications and corporat...

cena: 222,96

 The Presbyterians Randall Herbert Balmer John R. Fitzmier John R. Fitzmier 9780275948474
The Presbyterians

ISBN: 9780275948474 / Angielski / Miękka / 1994 / 144 str.

ISBN: 9780275948474/Angielski/Miękka/1994/144 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Randall Herbert Balmer; John R. Fitzmier; John R. Fitzmier

In a brief, narrative survey, Balmer and Fitzmier trace the history of the Presbyterian tradition, from its roots in Europe to its manifestations in contemporary America. The six chapters cover the European origins of Presbyterianism; the growth of Presbyterianism in the Northern and Southern states during the nineteenth century; and the development of Presbyterianism in twentieth-century America. Concluding with a Chronology and Bibliographic Essay, this is an ideal text for courses in Church History, American Religious History, or American social and cultural history.


In a brief, narrative survey, Balmer and Fitzmier trace the history of the Presbyterian tradition, from its roots in Europe to its manifestations i...

cena: 178,61

 Advances in Chinese Brand Management John M. T. Balmer Weifeng Chen 9781349957996
Advances in Chinese Brand Management

ISBN: 9781349957996 / Angielski / Miękka / 2018 / 354 str.

ISBN: 9781349957996/Angielski/Miękka/2018/354 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John M. T. Balmer; Weifeng Chen
cena: 563,56

 Revealing the Corporation : Perspectives on Identity, Image, Reputation, Corporate Branding and Corporate Level Marketing John M. T. Balmer Stephen A. Greyser 9780415284202
Revealing the Corporation : Perspectives on Identity, Image, Reputation, Corporate Branding and Corporate Level Marketing

ISBN: 9780415284202 / Angielski / Twarda / 2003 / 365 str.

ISBN: 9780415284202/Angielski/Twarda/2003/365 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John M. T. Balmer; Stephen A. Greyser
An international and multidisciplinary collection of works capturing the quintessence of the corporation and its inner and outer manifestations.
An international and multidisciplinary collection of works capturing the quintessence of the corporation and its inner and outer manifestations.
cena: 921,09

 Contemplating Corporate Marketing, Identity and Communication Klement Podnar John M. T. Balmer  9780415577434
Contemplating Corporate Marketing, Identity and Communication

ISBN: 9780415577434 / Angielski / Twarda / 2010 / 164 str.

ISBN: 9780415577434/Angielski/Twarda/2010/164 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Klement Podnar;John M. T. Balmer

Since the first International Corporate Identity Group's symposium in 1994, the fields of corporate identity, corporate communications and corporate branding have become a focal point for scholars and managers alike. Recently, the term corporate marketing has incorporated a host of key corporate-level concepts, representing a new paradigm of thought.

Contemplating Corporate Marketing, Identity and Communication is a collection of papers and extended abstracts from the 12th ICIG symposium, presenting a variety of perspectives with a view towards stimulating debate...

Since the first International Corporate Identity Group's symposium in 1994, the fields of corporate identity, corporate communications and corporat...

cena: 727,18

 Advances in Corporate Branding John Balmer Shaun M. Powell Joachim Kernstock 9781352000078
Advances in Corporate Branding

ISBN: 9781352000078 / Angielski / Twarda / 2016 / 205 str.

ISBN: 9781352000078/Angielski/Twarda/2016/205 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John Balmer; Shaun M. Powell; Joachim Kernstock
This prestigious edited collection of articles from the Journal of Brand Management discusses the impact of research on our understanding of corporate brand characteristics and corporate brand management to date.
This prestigious edited collection of articles from the Journal of Brand Management discusses the impact of research on our understanding of corporate...
cena: 603,81

 Contemporary Perspectives on Corporate Marketing: Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century John M. T. Balmer Laura Illia Almudena Gonzale 9781138206069
Contemporary Perspectives on Corporate Marketing: Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century

ISBN: 9781138206069 / Angielski / Miękka / 2016 / 176 str.

ISBN: 9781138206069/Angielski/Miękka/2016/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John M. T. Balmer; Laura Illia; Almudena Gonzalez Del Valle Brena
cena: 252,04

 Advances in Corporate Branding John M. T. Balmer Shaun M. Powell Joachim Kernstock 9781349957989
Advances in Corporate Branding

ISBN: 9781349957989 / Angielski / Miękka / 2018 / 205 str.

ISBN: 9781349957989/Angielski/Miękka/2018/205 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John M. T. Balmer; Shaun M. Powell; Joachim Kernstock
cena: 442,79


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia