• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Holbrook, Morris B. » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 39

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Music, Movies, Meanings, and Markets: Cinemajazzamatazz Morris Holbrook 9781138203006
Music, Movies, Meanings, and Markets: Cinemajazzamatazz

ISBN: 9781138203006 / Angielski / Miękka / 2016 / 384 str.

ISBN: 9781138203006/Angielski/Miękka/2016/384 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris Holbrook
cena: 271,99

 Consumer Behavior Morris B Holbrook 9781032908854
Consumer Behavior

ISBN: 9781032908854 / Miękka / 2024 / 210 str.

ISBN: 9781032908854/Miękka/2024/210 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B Holbrook
cena: 262,27

 Consumer Value: A Framework for Analysis and Research Holbrook, Morris 9780415191937
Consumer Value: A Framework for Analysis and Research

ISBN: 9780415191937 / Angielski / Miękka / 1998 / 224 str.

ISBN: 9780415191937/Angielski/Miękka/1998/224 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook
As shoppers, what factors influence our decision to purchase an object or service? Why do we chose one product over another? How do we attribute value as part of the shopping experience?
The theme of 'serving' the customer and customer satisfaction is central to every formulation of the marketing concept, yet few books attenpt to define and analyse exactly what it is that consumers want. In this provocative collection of essays, Morris Holbrook brings together a team of the top US and European scholars to discuss an issue of great importance to the study of marketing and consumer...
As shoppers, what factors influence our decision to purchase an object or service? Why do we chose one product over another? How do we attribute value...
cena: 301,14

 Music, Movies, Meanings, and Markets: Cinemajazzamatazz Holbrook, Morris 9780415893138
Music, Movies, Meanings, and Markets: Cinemajazzamatazz

ISBN: 9780415893138 / Angielski / Twarda / 2011 / 408 str.

ISBN: 9780415893138/Angielski/Twarda/2011/408 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris Holbrook
Music, Movies, Meanings, and Markets focuses on macromarketing-related aspects of film music in general and on the cinemusical role of ambi-diegetic jazz in particular. The book examines other work on music in motion pictures which has dealt primarily with the traditional distinction between nondiegetic film music (background music that comes from off-screen and is not audible to the film's characters, to further the dramatic development of plot, character, or other themes) and diegetic music (source music produced on-screen and/or that is audible to the film's characters, adding to the...
Music, Movies, Meanings, and Markets focuses on macromarketing-related aspects of film music in general and on the cinemusical role of ambi-diegetic j...
cena: 777,25

 Consumer Behavior Morris B Holbrook 9781032908861
Consumer Behavior

ISBN: 9781032908861 / Twarda / 2024 / 210 str.

ISBN: 9781032908861/Twarda/2024/210 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B Holbrook
cena: 655,81

 Consumer Value: A Framework for Analysis and Research Holbrook, Morris 9780415191920
Consumer Value: A Framework for Analysis and Research

ISBN: 9780415191920 / Angielski / Twarda / 1998 / 224 str.

ISBN: 9780415191920/Angielski/Twarda/1998/224 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook
As shoppers, what factors influence our decision to purchase an object or service? Why do we chose one product over another? How do we attribute value as part of the shopping experience?
The theme of 'serving' the customer and customer satisfaction is central to every formulation of the marketing concept, yet few books attenpt to define and analyse exactly what it is that consumers want. In this provocative collection of essays, Morris Holbrook brings together a team of the top US and European scholars to discuss an issue of great importance to the study of marketing and consumer...
As shoppers, what factors influence our decision to purchase an object or service? Why do we chose one product over another? How do we attribute value...
cena: 922,99

 Daytime Television Gameshows and the Celebration of Merchandise: The Price Is Right Morris B. Holbrook 9780879726218
Daytime Television Gameshows and the Celebration of Merchandise: The Price Is Right

ISBN: 9780879726218 / Angielski / Twarda / 1993 / 125 str.

ISBN: 9780879726218/Angielski/Twarda/1993/125 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook
A neglected genre that promises to shed light on the culture of consumption appears in the form of the daytime television game shows whose hegemonic message seems to convey and to justify a widespread obeisance to the mandate of materialism. A close analysis of the longest running game show, The Price Is Right, suggests that all facets of this program combine to reinforce its central meaning as a ritualistic validation of consumption-oriented greed.
A neglected genre that promises to shed light on the culture of consumption appears in the form of the daytime television game shows whose hegemonic m...
cena: 53,03

 Consumer Research: Introspective Essays on the Study of Consumption Morris B. Holbrook 9780803972971
Consumer Research: Introspective Essays on the Study of Consumption

ISBN: 9780803972971 / Angielski / Miękka / 1995 / 432 str.

ISBN: 9780803972971/Angielski/Miękka/1995/432 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook
This collection of essays provides a personal, thought-provoking and often humorous documentation of the evolution of the field of consumer research. The book highlights aspects of hotly debated issues that surround this field of inquiry, and presents a picture of how consumer research has grown and developed over the past 25 years.
This collection of essays provides a personal, thought-provoking and often humorous documentation of the evolution of the field of consumer research. ...
cena: 555,56

 The Semiotics of Consumption Holbrook, Morris B. 9783110134919
The Semiotics of Consumption

ISBN: 9783110134919 / Angielski / Twarda / 1993 / 376 str.

ISBN: 9783110134919/Angielski/Twarda/1993/376 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
cena: 467,22

 Inspirational Applications, Part II Scholarship and Creativity Morris B. Holbrook Publishers 9781636515571
Inspirational Applications, Part II Scholarship and Creativity

ISBN: 9781636515571 / Angielski

ISBN: 9781636515571/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook;Publishers
cena: 359,19

 Qualitative Methods, Part I: Interpretive Approaches Morris B. Holbrook Publishers 9781636515441
Qualitative Methods, Part I: Interpretive Approaches

ISBN: 9781636515441 / Angielski

ISBN: 9781636515441/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook;Publishers
cena: 439,02

 Marketing Applications: Branding, Communications, and Strategy Morris B. Holbrook Publishers 9781636515502
Marketing Applications: Branding, Communications, and Strategy

ISBN: 9781636515502 / Angielski

ISBN: 9781636515502/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook;Publishers
cena: 439,02

 Inspirational Applications, Part I Marketing Education Morris B. Holbrook Publishers 9781636515557
Inspirational Applications, Part I Marketing Education

ISBN: 9781636515557 / Angielski

ISBN: 9781636515557/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook;Publishers
cena: 359,19

 Inspirational Applications, Part II: Scholarship and Creativity Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515588
Inspirational Applications, Part II: Scholarship and Creativity

ISBN: 9781636515588 / Angielski

ISBN: 9781636515588/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 439,02

 Quantitative Methods: MDS, MDA, CCA, and Beyond Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515427
Quantitative Methods: MDS, MDA, CCA, and Beyond

ISBN: 9781636515427 / Angielski

ISBN: 9781636515427/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 439,02

 Qualitative Methods, Part II: Symbolic Consumer Behavior or Consumption Symbolism Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515458
Qualitative Methods, Part II: Symbolic Consumer Behavior or Consumption Symbolism

ISBN: 9781636515458 / Angielski

ISBN: 9781636515458/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 359,19

 Traditional Decision-Oriented Approaches: Attitude, Information-Processing, and Features-Perceptions-Affect Models Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515298
Traditional Decision-Oriented Approaches: Attitude, Information-Processing, and Features-Perceptions-Affect Models

ISBN: 9781636515298 / Angielski

ISBN: 9781636515298/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 359,19

 Qualitative Methods, Part III: Subjective Personal Introspection Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515489
Qualitative Methods, Part III: Subjective Personal Introspection

ISBN: 9781636515489 / Angielski

ISBN: 9781636515489/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 439,02

 Radical Experiential Views: The Consumption Experience and Customer Value Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515328
Radical Experiential Views: The Consumption Experience and Customer Value

ISBN: 9781636515328 / Angielski

ISBN: 9781636515328/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 439,02

 Macromarketing Applications, Part I Ethical Concerns, Social Issues, and Animal Companions Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515519
Macromarketing Applications, Part I Ethical Concerns, Social Issues, and Animal Companions

ISBN: 9781636515519 / Angielski

ISBN: 9781636515519/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 359,19

 1  2  Następna

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia