• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Value: A Framework for Analysis and Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Value: A Framework for Analysis and Research

ISBN-13: 9780415191937 / Angielski / Miękka / 1998 / 224 str.

Morris B. Holbrook
Consumer Value: A Framework for Analysis and Research Holbrook, Morris 9780415191937 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Value: A Framework for Analysis and Research

ISBN-13: 9780415191937 / Angielski / Miękka / 1998 / 224 str.

Morris B. Holbrook
cena 302,37 zł
(netto: 287,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

As shoppers, what factors influence our decision to purchase an object or service? Why do we chose one product over another? How do we attribute value as part of the shopping experience?
The theme of 'serving' the customer and customer satisfaction is central to every formulation of the marketing concept, yet few books attenpt to define and analyse exactly what it is that consumers want. In this provocative collection of essays, Morris Holbrook brings together a team of the top US and European scholars to discuss an issue of great importance to the study of marketing and consumer behaviour.
This ground-breaking, interdisciplinary book provides an innovative framework for the study of consumer value which is used to critically examine the nature and type of value that consumers derive from the consumption experience - effiency, excellence, status, esteem, play, aesthetics, ethics, spirituality.
Guaranteed to provoke debate and controversy, this is a courageous, individualistic and idiosyncratic book which should appeal to students of marketing, consumer behaviour, cultural studies and consumption studies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Interpretive Market Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415191937
Rok wydania:
1998
Numer serii:
000058336
Ilość stron:
224
Waga:
0.35 kg
Wymiary:
23.52 x 15.75 x 2.24
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction to consumer value, 1 The value of time in the context of waiting and delays, 2 Value as excellence in the consumption experience, 3 The value of status and the status of value, 4 Possessions, materialism, and other-directedness in the expression of self, 5 The dangers and opportunities of playful consumption, 6 Aesthetic value: beauty in art and fashion, 7 Ethics and the Typology of Consumer Value, 8 Devaluing value: the apophatic ethic and the spirit of postmodern consumption, Conclusions

Morris Holbrook

Holbrook, Morris B. Holbrook is the Dillard Professor of Marketing in ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia