• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gursoy, Dogan » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 15

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 The Routledge Handbook of Hospitality Marketing Gursoy, Dogan 9781032339467
The Routledge Handbook of Hospitality Marketing

ISBN: 9781032339467 / Angielski / Miękka / 2022 / 652 str.

ISBN: 9781032339467/Angielski/Miękka/2022/652 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dogan Gursoy
cena: 222,03

 The Routledge Handbook of Tourism Impacts: Theoretical and Applied Perspectives Gursoy, Dogan 9781032401539
The Routledge Handbook of Tourism Impacts: Theoretical and Applied Perspectives

ISBN: 9781032401539 / Angielski / Miękka / 2022 / 554 str.

ISBN: 9781032401539/Angielski/Miękka/2022/554 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)

This handbook explores and critically examines both positive and negative impacts of tourism development focusing on the past, present and future issues, challenges and trends from a multidisciplinary global perspective. Through a comparative approach involving international case studies, this book explores our understanding of tourism impacts and contributes to the theoretical development on relationships between tourism impacts and community support for tourism development.

This handbook focuses on a variety of geographical locations, drawing from the knowledge and expertise...

This handbook explores and critically examines both positive and negative impacts of tourism development focusing on the past, present and future i...

cena: 222,03

 Modeling Tourist Information Search Behavior Gursoy, Dogan 9783846507148
Modeling Tourist Information Search Behavior

ISBN: 9783846507148 / Angielski / Miękka / 180 str.

ISBN: 9783846507148/Angielski/Miękka/180 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dogan Gursoy
In today's dynamic global environment, understanding how travelers acquire information is important for marketing management decisions and designing effective marketing communication campaigns and service delivery. Understanding the information search behavior of key current and prospective markets can help destination managers and marketers develop target-marketing communications more effectively, because information search represents the primary stage in which marketing can provide information and influence travelers' decisions. Application of basic market segmentation techniques, using...
In today's dynamic global environment, understanding how travelers acquire information is important for marketing management decisions and designing e...
cena: 303,45

 The Routledge Handbook of Hospitality Marketing Gursoy, Dogan 9781138214668
The Routledge Handbook of Hospitality Marketing

ISBN: 9781138214668 / Angielski / Twarda / 2017 / 652 str.

ISBN: 9781138214668/Angielski/Twarda/2017/652 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dogan Gursoy
cena: 1110,42

 Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism Dogan Gursoy Sedat Celik 9780367752873
Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism

ISBN: 9780367752873 / Angielski / Twarda / 2022 / 338 str.

ISBN: 9780367752873/Angielski/Twarda/2022/338 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dogan Gursoy; Sedat Celik
cena: 1062,14

 The Routledge Handbook of Destination Marketing Dogan Gursoy Christina G. Chi 9781032339139
The Routledge Handbook of Destination Marketing

ISBN: 9781032339139 / Angielski / Miękka / 2022 / 560 str.

ISBN: 9781032339139/Angielski/Miękka/2022/560 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dogan Gursoy; Christina G. Chi
cena: 222,03

 Handbook on Tourism and Social Media Dogan Gursoy Rahul P.S. Kaurav  9781800371408
Handbook on Tourism and Social Media

ISBN: 9781800371408 / Angielski / Twarda / 2022 / 528 str.

ISBN: 9781800371408/Angielski/Twarda/2022/528 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dogan Gursoy;Rahul P.s. Kaurav
This comprehensive Handbook offers an overview of current research on the use of social media within the tourism industry, investigating a range of social media practices and proposing strategies to address key challenges faced by tourist destinations and operators. International contributors analyse both conceptual and practical social media topics, addressing cutting-edge social media issues in destination management and marketing. Drawing on empirical case studies and examples, chapters explore dark tourism, gastro-tourism, travel blogs, electronic word-of-mouth, sentiment analysis and...
This comprehensive Handbook offers an overview of current research on the use of social media within the tourism industry, investigating a range of so...
cena: 1112,96

 Covid-19 and the Hospitality and Tourism Industry: A Research Companion Dogan Gursoy Mehmet Sariisik Robin Nunkoo 9781800376236
Covid-19 and the Hospitality and Tourism Industry: A Research Companion

ISBN: 9781800376236

ISBN: 9781800376236

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dogan Gursoy;Mehmet Sariisik;Robin Nunkoo
Offering a comprehensive understanding of the implications of the Covid-19 pandemic for the tourism and hospitality industry, this book discusses the topic from economic, sociological and psychological perspectives. Critical case studies are used to explore both micro impacts on individuals involved in the industry and governmental and international responses to issues posed by the pandemic more broadly. Chapters explore ways in which tourism and hospitality organizations will need to re-think their marketing strategies, including destination branding. The book also analyses the economic...
Offering a comprehensive understanding of the implications of the Covid-19 pandemic for the tourism and hospitality industry, this book discusses the ...
cena: 1031,65

 The Routledge Handbook of Tourism Impacts: Theoretical and Applied Perspectives Dogan Gursoy Robin Nunkoo 9781138494961
The Routledge Handbook of Tourism Impacts: Theoretical and Applied Perspectives

ISBN: 9781138494961 / Angielski / Twarda / 2019 / 530 str.

ISBN: 9781138494961/Angielski/Twarda/2019/530 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dogan Gursoy; Robin Nunkoo
cena: 1062,14

 Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism Dogan Gursoy Sedat ?elik 9780367752897
Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism

ISBN: 9780367752897 / Angielski

ISBN: 9780367752897/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dogan Gursoy; Sedat Çelik
cena: 212,38

 The Handbook of Managing and Marketing Tourism Experiences Dogan Gursoy Marios Sotiriadis 9781786352903
The Handbook of Managing and Marketing Tourism Experiences

ISBN: 9781786352903 / Angielski / Twarda / 2016 / 584 str.

ISBN: 9781786352903/Angielski/Twarda/2016/584 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dogan Gursoy; Marios Sotiriadis
The planning, design, management and marketing of experiences for tourism markets is a major challenge for tourism destinations and providers in a globalized and highly competitive market. This book bridges the gap in contemporary literature by carefully examining the management and marketing of tourism experiences. It has the following specific objectives: first to analyse the main issues and challenges related to tourism experience management and marketing; second, to present and discuss adequate analytical frameworks and tools; third to explore the adoption and implementation of approaches...
The planning, design, management and marketing of experiences for tourism markets is a major challenge for tourism destinations and providers in a glo...
cena: 924,87

 The Routledge Handbook of Destination Marketing Dogan Gursoy Christina G. Chi 9781138118836
The Routledge Handbook of Destination Marketing

ISBN: 9781138118836 / Angielski / Twarda / 2018 / 558 str.

ISBN: 9781138118836/Angielski/Twarda/2018/558 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dogan Gursoy; Christina G. Chi
cena: 1062,14

 Collaboration in Tourism Businesses and Destinations: A Handbook Dogan Gursoy, Melville Saayman, Marios Sotiriadis 9781783508112
Collaboration in Tourism Businesses and Destinations: A Handbook

ISBN: 9781783508112 / Angielski / Twarda / 2015 / 368 str.

ISBN: 9781783508112/Angielski/Twarda/2015/368 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dogan Gursoy;Melville Saayman;Marios Sotiriadis
Tourism, travel and leisure (TTL) are highly diverse and fragmented industries. Alliances and partnerships can be used as a framework providing small and medium-sized tourism enterprises (which do not possess adequate resources or organizational capabilities) with opportunities to operate in a competitive business environment. This book will: (i) present the theoretical and analytical frameworks underlying business co-operation and alliances; (ii) analyse the main issues and aspects related to business partnerships; (iii) investigate the contribution of these alliances in the field of...
Tourism, travel and leisure (TTL) are highly diverse and fragmented industries. Alliances and partnerships can be used as a framework providing small ...
cena: 523,39

 Festival and Event Tourism Impacts Dogan Gursoy Robin Nunkoo Medet Yolal 9780367223151
Festival and Event Tourism Impacts

ISBN: 9780367223151 / Angielski / Twarda / 2020 / 242 str.

ISBN: 9780367223151/Angielski/Twarda/2020/242 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dogan Gursoy; Robin Nunkoo; Medet Yolal
cena: 700,05

 Handbook of Scales in Tourism and Hospitality Research Dogan Gursoy Muzaffer Uysal Ercan Sirakaya-Turk 9781780644530
Handbook of Scales in Tourism and Hospitality Research

ISBN: 9781780644530 / Angielski / Twarda / 2014 / 432 str.

ISBN: 9781780644530/Angielski/Twarda/2014/432 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dogan Gursoy; Muzaffer Uysal; Ercan Sirakaya-Turk
As the field of tourism and hospitality experiences maturity and scientific sophistication, researchers need to fully understand the breadth and depth of existing scales that help explain, understand, monitor, and predict not only behavior but also consequences of such behavior as a function of demand and supply interactions in the field. By introducing the importance of measurement and scales and providing groupings of existing scales, The Handbook of Scales in Tourism and Hospitality Research serves as the state-of-the-art reference book in the field of tourism, hospitality and...
As the field of tourism and hospitality experiences maturity and scientific sophistication, researchers need to fully understand the breadth and depth...
cena: 263,76


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia