• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Marketing for Libraries: A Handbook » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Marketing for Libraries: A Handbook

ISBN-13: 9780313244056 / Angielski / Twarda / 1988 / 229 str.

Elizabeth J. Wood; Victoria L. Young
Strategic Marketing for Libraries: A Handbook Wood, Elizabeth J. 9780313244056 Greenwood Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Marketing for Libraries: A Handbook

ISBN-13: 9780313244056 / Angielski / Twarda / 1988 / 229 str.

Elizabeth J. Wood; Victoria L. Young
cena 308,07 zł
(netto: 293,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 304,92 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Strategic Marketing for Libraries is a straightforward discussion of the full range of marketing concepts and tools applied to various types of libraries including public, special, and academic. Wood does an excellent job of explaining complicated marketing concepts and providing real-life examples. RQ This handbook on planning and marketing is recommended as a guide for library managers in academic, public, and special libraries, large or small, who are groping for effective methods of outreach to their constituencies. There are not many volumes which address these aspects of management so thoroughly or so lucidly. Special Libraries It is the authors' contention that, although librarians understand the need to market their institutions, they have not as yet focused on how to do so in a deliberate and structured fashion. The text provides means for the strategic planning of information marketing, and it incorporates cogent suggestions for defining missions, setting goals, and devising growth strategies and methodologies for evaluation. Wood and Young urge that the profession examine the challenges of automation in libraries in concert with current marketing strategies, thus assuring long-term viability and patron support. BooklistThis unique guide goes beyond mere endorsement of publicity and selling techniques to offer a thoughtful, practical, in-depth discussion of how marketing principles fit into library operations and planning. General marketing principles are explained and interpreted for practitioners in the library and information science fields. Applications of marketing principles appropriate for academic, public, and special libraries are described in detail. In addition, the book examines the interrelationships among the key steps of strategic planning, emphasizing the relationship of continuous, formal planning to implementation of marketing concepts. Numerous graphs and tables provide readily accessible information.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Language Arts & Disciplines > Library & Information Science - General
Wydawca:
Greenwood Press
Seria wydawnicza:
Greenwood Library Management Collection
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780313244056
Rok wydania:
1988
Numer serii:
000009874
Ilość stron:
229
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta
Wood, Elizabeth J. ELIZABETH J. WOOD, holding an AMLS and BA in Germa... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia