ilość książek w kategorii: 568
![]() |
Techniki pracy w hotelarstwie REA - WSiP
ISBN: 9788302147081 / Polski / Miękka / 244 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji).
Pomaga utrwalić wiadomości z zakresu historii hotelarstwa. Przybliża bazę noclegową w Polsce i jej klasyfikację. Wskazuje najważniejsze organizacje zrzeszające hotelarzy. Sprawdza wiedzę z zakresu przystosowania obiektów do potrzeb gości niepełnosprawnych. Uczy wypełniania dokumentów w recepcji. Przybliża zasady BHP i podstawy pierwszej pomocy. Wyczerpująco opisuje procedury zameldowania i wymeldowania... Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). |
47,12 zł |
![]() |
Obsługa turystyczna. Ćwiczenia REA- WSiP
ISBN: 9788302147111 / Polski / Miękka / 196 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Zbiór ćwiczeń do nauki w zawodzie technik obsługi turystycznej w zakresie przedmiotu obsługa turystyczna. Zawiera zadania i ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania. Obejmuje następujące zagadnienia:
bhp w branży turystycznej, działalność biura turystycznego, działalność przedsiębiorstw zaangażowanych w organizację i obsługę ruchu turystycznego, profilaktyka podróży, produkt w biurze podróży, programowanie imprez i usług turystycznych, kalkulowanie kosztów imprez i usług turystycznych. Zbiór ćwiczeń do nauki w zawodzie technik obsługi turystycznej w zakresie przedmiotu obsługa turystyczna. Zawiera zadania i ćwiczenia do samodzi...
|
49,97 zł |
![]() |
Działalność recepcji Podr. cz.1 Hotelarstwo t. III
ISBN: 9788302147050 / Polski / Miękka / 168 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Podręcznik realizuje treści nowej podstawy programowej. Jest przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia zagadnienia dotyczące schematu organizacyjnego hotelu, roli recepcji, bezpieczeństwa pracy w recepcji, etyki i kultury pracy, zasad komunikowania się z gośćmi, organizacji pracy służby parterowej oraz procedur obsługi gości przez pracowników służby parterowej. Treści teoretyczne wsparte zostały licznymi przykładami i ilustracjami.
Podręcznik realizuje treści nowej podstawy programowej. Jest przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.1...
|
57,67 zł |
![]() |
Informacja turystyczna. Geografia
ISBN: 9788302135446 / Polski / Miękka / 343 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Zakres:
1. część kwalifikacji T.14 (Prowadzenie informacji turystycznej) Podręcznik do nauki: sposobów korzystania ze źródeł informacji geograficznej, zasad udzielania informacji na temat walorów turystycznych regionów oraz zagospodarowania turystycznego. Zakres:
1. część kwalifikacji T.14 (Prowadzenie informacji turystycznej) Podręcznik do nauki: sposob... |
64,41 zł |
![]() |
Podst. działal. przed. hotelarskiego REA
ISBN: 9788302146985 / Polski / Miękka / 280 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług recepcji) i T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).
Przystępnie wprowadza w podstawowe zagadnienia związane z funkcjonowaniem gospodarki wolnorynkowej. Wyjaśnia najważniejsze terminy ekonomiczne. Charakteryzuje różne rodzaje działalności gospodarczej, dzięki czemu uczeń lepiej zrozumie zagadnienia związane z hotelarstwem. Uczy czytania ze zrozumieniem ustaw i aktów prawnych. Podręcznik przygotowuje nie... Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług recepcji) i T.12 (O...
|
63,46 zł |
![]() |
Sprzedaż imprez i usług turyst. 1 Obsługa inform.
ISBN: 9788302135408 / Polski / Miękka / 144 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej realizujący treści z zakresu części 2 kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży imprez i usług turystycznych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności potrzebnych do stosowania komputerowych systemów rezerwacji usług i imprez turystycznych oraz rejestracji ich sprzedaży (formy sprzedaży i płatności, dokumentacja finansowa, umowy itp.). Do podręcznika dołączona jest płyta zawierająca komputerowe programy symulacyjne potrzebne do obsługi klienta, która umożliwia praktyczną naukę zawodu.
Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej realizujący treści z zakresu części 2 kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży imprez i...
|
67,35 zł |
![]() |
Organizacja pracy służby pięter
ISBN: 9788379306657 / Polski / Miękka / 132 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Podręcznik został przygotowany dla uczniów technikum hotelarskiego do 1. części kwalifikacji T.12 – Utrzymywanie czystości i porządku w jednostkach mieszkalnych.
Wiedza zawarta w publikacji pozwala poznać zasady działalności oraz organizację pracy służby pięter. Typy jednostek mieszkalnych, ich funkcje oraz co ważne, zasady dostosowania tych jednostek do potrzeb o różnych rodzajach niepełnosprawności. Autor szczególną uwagę zwrócił na część praktyczną, czyli na technikę pracy housekeepingu, jej organizację oraz na jakże istotne znaczenie współpracy między... Podręcznik został przygotowany dla uczniów technikum hotelarskiego do 1. części kwalifikacji T.12 – Utrzymywanie czystości i porządku w jedno...
|
28,41 zł |
![]() |
Podstawy turystyki. Turystyka REA
ISBN: 9788302148514 / Polski / Miękka / 340 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Podręcznik niezbędny w zdobywaniu umiejętności stanowiących podstawę kształcenia w zawodzie technik obsługi turystycznej.
Charakteryzuje rodzaje turystyki. Omawia różne typy produktów turystycznych. Wprowadza w zagadnienia związane z prowadzeniem działalności gospodarczej w branży turystycznej. Opisuje powiązania i zależności między instytucjami branży turystycznej. Podręcznik niezbędny w zdobywaniu umiejętności stanowiących podstawę kształcenia w zawodzie technik obsługi turystycznej.
Charakt... |
49,97 zł |
![]() |
Organizacja imprez i usług turyst. cz.1 REA- WSiP
ISBN: 9788302147395 / Polski / Miękka / 280 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Podręcznik niezbędny w zdobywaniu wiedzy i umiejętności w zakresie kwalifikacji T.13 (Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych).
Przedstawia zasady bezpieczeństwa przydatne zarówno dla organizatora wyjazdów, jak i ich uczestników. Szczegółowo opisuje profilaktykę zagrożeń, jakie mogą się zdarzyć w czasie podróży. Omawia gospodarcze i prawne aspekty organizacji imprez turystycznych. Uczy sporządzania planów imprez dostosowanych do potrzeb konkretnej grupy klientów. Wprowadza w podstawy kalkulacji kosztów imprez turystycznych. ... Podręcznik niezbędny w zdobywaniu wiedzy i umiejętności w zakresie kwalifikacji T.13 (Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych).
... |
61,56 zł |
![]() |
BHP w branży hotelarskiej WSiP
ISBN: 9788302157691 / Polski / Miękka / 174 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. W podręczniku omówiono zasady ochrony przeciwpożarowej w przedsiębiorstwie hotelarskim oraz kwestie odnoszące się do ergonomii pracy. Scharakteryzowano również źródła i czynniki szkodliwe w środowisku pracy oraz środki ochrony niezbędne do wykonywania zadań zawodowych. Dodatkowo przybliżono przepisy dotyczące prawnej ochrony pracy oraz zasady postępowania w razie zagrożenia terrorystycznego.
W podręczniku omówiono zasady ochrony przeciwpożarowej w przedsiębiorstwie hotelarskim oraz kwestie odnoszące się do ergonomii pracy. Scharakter...
|
64,41 zł |
![]() |
Sztuka gościnności
ISBN: 9788328337442 / Polski / Twarda / 120 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Wszystkie obiekty skupione w programie Heritage Hotels Poland przyjęły katalog dziesięciu wartości, które podzielają i którymi kierują się w swojej codziennej działalności.
Wszystkie obiekty skupione w programie Heritage Hotels Poland przyjęły katalog dziesięciu wartości, które podzielają i którymi kierują się w ...
|
23,65 zł |
![]() |
Testy kwalifikacja HGT.03 w.2021
ISBN: 9788365149459 / Polski / Miękka / 128 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Zbiór zawiera sześć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację T.12. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa.
Zbiór zawiera sześć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację T.12. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi ...
|
27,55 zł |
![]() |
Działalność recepcji. Hotelarstwo REA - WSiP
ISBN: 9788302147388 / Polski / Miękka / 280 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia zagadnienia dotyczące:
struktury organizacyjnej recepcji, rezerwacji, procedur przyjęcia gości do hotelu, obsługi gości w trakcie pobytu oraz procedury wykwaterowania gości z hotelu (check-out). Treści teoretyczne wsparte zostały licznymi przykładami i ilustracjami. Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i reali...
|
63,46 zł |
![]() |
Rezerwacja imprez i usług turystycznych T.13.2
ISBN: 9788302135484 / Polski / Miękka / 216 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej realizujący treści z zakresu części 2 kwalifikacji T.13 (Rezerwacja imprez i usług turystycznych). Zawiera wiadomości i kształci umiejętności z zakresu dobierania usługodawców do realizacji imprez i usług turystycznych, zamawiania i realizacji usług online oraz sposobów korzystania ze specjalistycznych programów komputerowych.
Do podręcznika jest dołączony jest CD-ROM Obsługa informatyczna w turystyce z programem komputerowym symulującym działanie małego biura turystycznego. Objaśnienie działania programu... Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej realizujący treści z zakresu części 2 kwalifikacji T.13 (Rezerwacja imprez i usług tury...
|
49,97 zł |
![]() |
Geografia turystyczna cz.2 WSiP
ISBN: 9788302153785 / Polski / Miękka / 392 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik obsługi turystycznej. Przedstawia zagadnienia z zakresu kwalifikacji T.13 (Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych), T.14 (Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprzedaż usług turystycznych).
Tematyka rozdziału pierwszego dotyczy walorów turystycznych ponad dwudziestu krajów europejskich. Rozdziały drugi i trzeci prezentują uwarunkowania przyrodnicze i gospodarcze rozwoju turystyki w Azji oraz w Afryce. Rozdziały czwarty i piąty omawiają walory turystyczne wybranych krajów kontynentów Ameryki... Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik obsługi turystycznej. Przedstawia zagadnienia z zakresu kwalifikacji T.13 (Planowanie i r...
|
64,41 zł |
![]() |
Pracownia hotelarska. Obsługa gości... Kw.T.12
ISBN: 9788302149962 / Polski / Miękka / 362 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Publikacja przeznaczona do kształcenia praktycznego w zawodzie technik hotelarstwa realizująca treści z zakresu kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie), do wykorzystania podczas zajęć w pracowniach.
Sprawdza umiejętności związane ze stosowaniem sprzętu i technikami sprzątania jednostek mieszkalnych, wiedzę dotyczącą zasad uzupełniania wyposażenia jednostek mieszkalnych oraz procedur utrzymania czystości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Utrwala wiadomości na temat zasad i form przyjmowania zleceń na usługi dodatkowe oraz... Publikacja przeznaczona do kształcenia praktycznego w zawodzie technik hotelarstwa realizująca treści z zakresu kwalifikacji T.12 (Obsługa gości ...
|
67,35 zł |
![]() |
How can I help you? - j. ang hotelarstwo w. 2014
ISBN: 9788302146961 / Polski / Miękka / 388 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Podręcznik do nauki języka angielskiego w zawodzie technik hotelarstwa.
Uczy słownictwa charakterystycznego dla branży turystyczno-hotelarskiej. Kładzie nacisk na zwroty i wyrażenia przydatne w pracy hotelarza. Zawiera wzory pism oficjalnych i nieoficjalnych. Przybliża zasady skutecznej komunikacji ustnej i pisemnej. Przedstawia podstawowe zagadnienia gramatyczne w sposób ułatwiający przyswojenie zasad i ich poprawne stosowanie. Prezentuje różne sytuacje, w których może się znaleźć pracownik branży hotelarskiej. Uzupełnia wiedzę teoretyczną... Podręcznik do nauki języka angielskiego w zawodzie technik hotelarstwa.
Uczy słownictwa charakterystycznego dla branży turystyczno-ho... |
66,69 zł |
![]() |
Geografia turystyczna REA - WSiP
ISBN: 9788302148255 / Polski / Miękka / 302 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik obsługi turystycznej. Przedstawia zagadnienia z zakresu kwalifikacji T.13 (Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych), T.14 (Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprzedaż usług turystycznych).
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik obsługi turystycznej. Przedstawia zagadnienia z zakresu kwalifikacji T.13 (Planowanie i r...
|
62,60 zł |
![]() |
Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hot. FORMAT-AB
ISBN: 9788389184634 / Polski / Miękka / 272 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (DzU z 17.02.2012 r. poz. 184) oraz ze stanem prawnym obowiązującym w kwietniu 2015 roku.
Podręcznik został dopuszczony do użytku szkolnego. Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstw...
|
27,55 zł |
![]() |
Obsługa turystyczna cz.II Organizacja imprez.. T.2
ISBN: 9788389184566 / Polski / Miękka / 328 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do nauki zawodu technik obsługi turystycznej w zakresie kwalifikacji T.13. Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych. Dopuszczony do użytku szkolnego.
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do nauki zawodu technik obsługi turystycznej w zakresie kwalifikacji T.13. Planowanie i realiz...
|
35,15 zł |