• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Customer Relations

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Customer Relations

ilość książek w kategorii: 2148

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 The Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision Ted McKenna 9780593538104 Penguin Putnam Inc
The Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

ISBN: 9780593538104 / Angielski / Twarda / 272 str.

ISBN: 9780593538104/Angielski/Twarda/272 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ted McKenna
cena: 117,51

 Implementing and Managing Collaborative Relationships: A Practical Guide for Managers Andrew Humphries Linda McComie 9781032117386 Productivity Press
Implementing and Managing Collaborative Relationships: A Practical Guide for Managers

ISBN: 9781032117386 / Angielski / Miękka / 155 str.

ISBN: 9781032117386/Angielski/Miękka/155 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Andrew Humphries; Linda McComie
cena: 183,79

 Implementing and Managing Collaborative Relationships: A Practical Guide for Managers Andrew Humphries Linda McComie 9781032117508 Productivity Press
Implementing and Managing Collaborative Relationships: A Practical Guide for Managers

ISBN: 9781032117508 / Angielski / Twarda / 155 str.

ISBN: 9781032117508/Angielski/Twarda/155 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Andrew Humphries; Linda McComie
cena: 701,49

 Account-Based Growth: Unlocking Sustainable Value Through Extraordinary Customer Focus Tim Shercliff 9781398607446 Kogan Page Ltd
Account-Based Growth: Unlocking Sustainable Value Through Extraordinary Customer Focus

ISBN: 9781398607446 / Angielski / Miękka / 256 str.

ISBN: 9781398607446/Angielski/Miękka/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Tim Shercliff
cena: 152,72

 Account-Based Growth: Unlocking Sustainable Value Through Extraordinary Customer Focus Bev Burgess Tim Shercliff 9781398607460 Kogan Page
Account-Based Growth: Unlocking Sustainable Value Through Extraordinary Customer Focus

ISBN: 9781398607460 / Angielski / Twarda / 256 str.

ISBN: 9781398607460/Angielski/Twarda/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Bev Burgess; Tim Shercliff
cena: 483,79

 Jobs to Be Done: A Roadmap for Customer-Centered Innovation Stephen Wunker Jessica Wattman David Farber 9781400238767 Amacom
Jobs to Be Done: A Roadmap for Customer-Centered Innovation

ISBN: 9781400238767 / Angielski / Miękka / 224 str.

ISBN: 9781400238767/Angielski/Miękka/224 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Stephen Wunker; Jessica Wattman; David Farber
cena: 75,77

 Inclusive 360: Proven Solutions for an Equitable Organization Bernadette Smith 9781737635437 Goodnow Flow Publishing
Inclusive 360: Proven Solutions for an Equitable Organization

ISBN: 9781737635437 / Angielski / Twarda / 300 str.

ISBN: 9781737635437/Angielski/Twarda/300 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Bernadette Smith
cena: 109,74

 DIY Public Relations: Telling Your Story on a Zero-Dollar Budget Dan Shortridge 9781610353946 Quill Driver Books
DIY Public Relations: Telling Your Story on a Zero-Dollar Budget

ISBN: 9781610353946 / Angielski / Miękka / 220 str.

ISBN: 9781610353946/Angielski/Miękka/220 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Dan Shortridge
cena: 71,83

 Optimizing Digital Solutions for Hyper-Personalization in Tourism and Hospitality Nuno Gustavo Jo 9781799883074 Business Science Reference
Optimizing Digital Solutions for Hyper-Personalization in Tourism and Hospitality

ISBN: 9781799883074 / Angielski / Miękka / 404 str.

ISBN: 9781799883074/Angielski/Miękka/404 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Nuno Gustavo; João Pronto; Luísa Carvalho
cena: 831,82

 Engaging as F*ck: How to attract and connect with customers using video - A videography handbook for your business Michael Langdon 9781922764102 Levity
Engaging as F*ck: How to attract and connect with customers using video - A videography handbook for your business

ISBN: 9781922764102 / Angielski / Miękka / 160 str.

ISBN: 9781922764102/Angielski/Miękka/160 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Michael Langdon
cena: 94,72

 Dotcom Secrets: The Underground Playbook for Growing Your Company Online with Sales Funnels Russell Brunson 9781401970598 Hay House
Dotcom Secrets: The Underground Playbook for Growing Your Company Online with Sales Funnels

ISBN: 9781401970598 / Angielski / Miękka / 424 str.

ISBN: 9781401970598/Angielski/Miękka/424 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Russell Brunson
cena: 75,77

 Developing Relationships, Personalization, and Data Herald in Marketing 5.0  9781668444979 IGI Global
Developing Relationships, Personalization, and Data Herald in Marketing 5.0

ISBN: 9781668444979 / Angielski / Miękka / 335 str.

ISBN: 9781668444979/Angielski/Miękka/335 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 957,39

 Handbook of Research on Consumer Behavior Change and Data Analytics in the Socio-Digital Era Keikhosrokiani, Pantea 9781668441688 IGI Global
Handbook of Research on Consumer Behavior Change and Data Analytics in the Socio-Digital Era

ISBN: 9781668441688 / Angielski / Twarda / 335 str.

ISBN: 9781668441688/Angielski/Twarda/335 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 1588,03

 X Thinking: Building Better Brands in the Age of Experience Jason Huang Michael T. Lai B. Joseph Pine 9781737695202 X Thinking Institute
X Thinking: Building Better Brands in the Age of Experience

ISBN: 9781737695202 / Angielski / Twarda / 384 str.

ISBN: 9781737695202/Angielski/Twarda/384 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jason Huang; Michael T. Lai; B. Joseph Pine
cena: 212,23

 X Thinking: Building Better Brands in the Age of Experience Jason Huang Michael Lai B. Joseph Pine 9781737695219 X Thinking Institute
X Thinking: Building Better Brands in the Age of Experience

ISBN: 9781737695219 / Angielski / Miękka / 384 str.

ISBN: 9781737695219/Angielski/Miękka/384 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jason Huang; Michael Lai; B. Joseph Pine
cena: 127,32

 Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships Information Resources Management Associa   9781668462874 IGI Global
Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships

ISBN: 9781668462874 / Angielski / Twarda / 4 str.

ISBN: 9781668462874/Angielski/Twarda/4 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Information Resources Management Associa
Social media has become a key tool that businesses must utilize in all areas of their practices to build relationships with their customer base and promote their products. This technology is no longer optional as those who do not take advantage of the many benefits it offers continue to struggle with outdated practices. In order for businesses to flourish, further study on the advantages social media provides in the areas of marketing and developing consumer relationships is required. The Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships considers best...
Social media has become a key tool that businesses must utilize in all areas of their practices to build relationships with their customer base and pr...
cena: 9594,27

 Quick Guide Sales Enablement: Wie Sie durch die Integration aller kundenbezogenen Aktivitäten die beste Sales Performance erzielen Kilian, Dietmar 9783658383848 Springer Fachmedien Wiesbaden
Quick Guide Sales Enablement: Wie Sie durch die Integration aller kundenbezogenen Aktivitäten die beste Sales Performance erzielen

ISBN: 9783658383848 / Niemiecki / Miękka

ISBN: 9783658383848/Niemiecki/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Dietmar Kilian;Peter Mirski; Britta Lorenz
Dieses Buch zeigt, wie es gelingt, eine optimal ausgestaltete Vertriebsorganisation zu etablieren, die konsequent auf Kunden und deren Kaufentscheidungen basiert und dadurch entscheidende Wettbewerbsvorteile generiert. Denn nur so kann heutzutage der Unternehmenserfolg gesichert und gesteigert werden.
Im Mittelpunkt steht der Sales-Enablement-Prozess als holistisches Rahmenkonzept. Er bildet die Infrastruktur, die eine effiziente Zusammenarbeit aller Unternehmensabteilungen gewährleistet. Die Autor*innen erläutern die Ausrichtung sämtlicher Ziele, Motivationen, Denkmuster,...
Dieses Buch zeigt, wie es gelingt, eine optimal ausgestaltete Vertriebsorganisation zu etablieren, die konsequent auf Kunden und deren Kaufentsch...
cena: 112,80

 Immersion: The Science of the Extraordinary and the Source of Happiness Paul Zak   9781544531953 Lioncrest Publishing
Immersion: The Science of the Extraordinary and the Source of Happiness

ISBN: 9781544531953 / Angielski / Miękka / 272 str.

ISBN: 9781544531953/Angielski/Miękka/272 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Paul Zak
cena: 68,19

 The Discourse of Customer Service Tweets: Planes, Trains and Automated Text Analysis Dr Ursula (Vienna University of Economics and Business, Austria) Lutzky 9781350273207 Bloomsbury Publishing PLC
The Discourse of Customer Service Tweets: Planes, Trains and Automated Text Analysis

ISBN: 9781350273207 / Angielski / Miękka / 232 str.

ISBN: 9781350273207/Angielski/Miękka/232 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Aust Dr Ursula (Vienna University of Economics and Business
cena: 140,25

 Maximizing Content Promotion, Podcasting and Advocacy: The Explained! Pocketbook Steven Christianson 9781777834753 Henley Point Productions
Maximizing Content Promotion, Podcasting and Advocacy: The Explained! Pocketbook

ISBN: 9781777834753 / Angielski / Miękka / 350 str.

ISBN: 9781777834753/Angielski/Miękka/350 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Steven Christianson
cena: 57,93

Pierwsza Podprzednia  103  104  105  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia