• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

- książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC
 The Growth of the Scholarly Publishing Industry in the U.S.: A Business History of a Changing Marketplace, 1939-1946 Greco, Albert N. 9783319995489 Palgrave Pivot
The Growth of the Scholarly Publishing Industry in the U.S.: A Business History of a Changing Marketplace, 1939-1946

Greco, Albert N.
This book analyzes the dynamic growth of the scholarly publishing industry in the United States during 1939-1946, a critical period in the business history of scholarly publications in STM and the humanities and the social sciences.
This book analyzes the dynamic growth of the scholarly publishing industry in the United States during 1939-1946, a critical period in the business hi...
cena: 221,37
 The Marketing of World War II in the Us, 1939-1946: A Business History of the Us Government and the Media and Entertainment Industries Greco, Albert N. 9783030395186 Palgrave Pivot
The Marketing of World War II in the Us, 1939-1946: A Business History of the Us Government and the Media and Entertainment Industries

Greco, Albert N.
cena: 221,37
 The Marketing of World War II in the Us, 1939-1946: A Business History of the Us Government and the Media and Entertainment Industries Albert N. Greco 9783030395216 Palgrave Pivot
The Marketing of World War II in the Us, 1939-1946: A Business History of the Us Government and the Media and Entertainment Industries

Albert N. Greco
cena: 221,37
 The Strategic Marketing of Science, Technology, and Medical Journals: A Business History of a Dynamic Marketplace, 2000-2020 Albert N. Greco 9783031319631 Palgrave MacMillan
The Strategic Marketing of Science, Technology, and Medical Journals: A Business History of a Dynamic Marketplace, 2000-2020

Albert N. Greco
This book analyzes the various economic and marketing strategies utilized by the five major STM commercial scholarly journal publishers since 2000. This period has witnessed tremendous economic, marketing, and technological growth including the migration from a print only to a hybrid publishing format. With this growth, the industry has also seen the rise of open access publishing, copyright challenges by websites such as Sci-Hub, the emergence of sharing platforms such as ResearchGate and Academia.edu, as well as the impact of Plan S on publishers, universities, and authors. Given this...
This book analyzes the various economic and marketing strategies utilized by the five major STM commercial scholarly journal publishers since 2000. Th...
cena: 181,11
 The College Textbook Publishing Industry in the U.S. 2000-2022: The Search for Competitive Marketing Strategies Albert N. Greco 9783031304149 Palgrave MacMillan
The College Textbook Publishing Industry in the U.S. 2000-2022: The Search for Competitive Marketing Strategies

Albert N. Greco
cena: 160,99
 Scholarly Publishing in the Humanities, 2000-2024: Marketing and Communications Challenges and Opportunities Albert N. Greco 9783031661693 Palgrave MacMillan
Scholarly Publishing in the Humanities, 2000-2024: Marketing and Communications Challenges and Opportunities

Albert N. Greco
cena: 160,99


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia