• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Alexander Gutzmer - książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
 Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space Alexander Gutzmer 9781138686809 Routledge
Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

Alexander Gutzmer
cena: 253,60
 Urban Innovation Networks: Understanding the City as a Strategic Resource Gutzmer, Alexander 9783319246222 Springer
Urban Innovation Networks: Understanding the City as a Strategic Resource

Gutzmer, Alexander

This book offers fresh insights into how companies can engage with, and make use of, the modern metropolis. Based on actor-network theory and the resource-based view of the firm, it demonstrates how the contemporary city can be seen and used as a resource for corporate innovation. The main argument is that companies have to build what the author calls urban innovation networks. After a theory-based outline of such networks, the author demonstrates the extent to which different institutional players companies such as Audi, Ikea and Siemens, but also arts institutions like the Haus der Kunst...

This book offers fresh insights into how companies can engage with, and make use of, the modern metropolis. Based on actor-network theory and the r...

cena: 201,72
 Urban Innovation Networks: Understanding the City as a Strategic Resource Gutzmer, Alexander 9783319370743 Springer
Urban Innovation Networks: Understanding the City as a Strategic Resource

Gutzmer, Alexander
cena: 201,72
 Haltung: Warum Die Wirtschaft Mehr Davon Braucht - Und Die Architektur Sie Schon Hat Gutzmer, Alexander 9783658302863 Springer
Haltung: Warum Die Wirtschaft Mehr Davon Braucht - Und Die Architektur Sie Schon Hat

Gutzmer, Alexander
cena: 113,11
 TV Shows and Nonplace: Why the Sopranos, Breaking Bad and Co. Love the Periphery Alexander Gutzmer 9781032593487 Taylor & Francis Ltd
TV Shows and Nonplace: Why the Sopranos, Breaking Bad and Co. Love the Periphery

Alexander Gutzmer
cena: 97,50


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia