• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

ISBN-13: 9781138686809 / Angielski / Miękka / 2016 / 174 str.

Alexander Gutzmer
Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space Alexander Gutzmer 9781138686809 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

ISBN-13: 9781138686809 / Angielski / Miękka / 2016 / 174 str.

Alexander Gutzmer
cena 253,08
(netto: 241,03 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

An investigation of the cultural phenomenon of branding and its transformational effects on the contemporary spatial – and urban – reality.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Public Policy - City Planning & Urban Development
Architecture > Urban & Land Use Planning
Architecture > Architektura krajobrazu i sztuka
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138686809
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
174
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Introduction  2. The Cases: Autostadt Wolfsburg, BMW Welt Munich, Anting New Town  3. Branding and the Spatialization of Capitalism  4. Actualizing the Virtual of Capitalism? The Functions and Functionings of Brand Space  5. Virtualizing the Actual of Space: Brand City as New Media Space 6. The Rise of the Global Mass Ornament

Alexander Gutzmer received his PhD and his MA in Cultural Studies from Goldsmiths College, University of London. He also holds a business degree from Berlin’s Freie Universität. He has worked as a cultural and business journalist for the last few years. He reported from London and Berlin for the German national newspaper Welt am Sonntag, and worked as Editorial Director for the Burda Creative Group, where he also edited a business magazine for the global consulting firm Roland Berger. He is currently Editor-in-Chief of the architecture magazine Baumeister, and Editorial Director of the publishing house Callwey. His academic interests include cultural and architectural theory as well as concepts and processes of communication and branding.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia