wyszukanych pozycji: 5
![]() |
Kundenzufriedenheit in der Mobile-Banking-Branche in Pakistan
ISBN: 9786203105681 / Niemiecki / Miękka / 2021 / 132 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
264,53 |
![]() |
Soddisfazione dei clienti nel settore del Mobile Banking in Pakistan
ISBN: 9786203105728 / Włoski / Miękka / 2021 / 124 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
264,53 |
![]() |
Satisfação do cliente na indústria bancária móvel do Paquistão
ISBN: 9786203105711 / Portugalski / Miękka / 2021 / 124 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
264,53 |
![]() |
Satisfaction des clients dans le secteur de la banque mobile au Pakistan
ISBN: 9786203105698 / Francuski / Miękka / 2021 / 128 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
264,53 |
![]() |
Customer Satisfaction in Mobile Banking Industry of Pakistan
ISBN: 9783845402499 / Angielski / Miękka / 2011 / 148 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Mobile Banking has marked this decade as the latest technological advancement in financial sector. The motive behind adopting this technology is to provide customers ease of use and swift banking services at their door step. The advent of internet has led to M-commerce. It has enabled customers to conduct banking business with the help of mobile telecommunication devices. Developing countries like Pakistan have recently adopted this technology which has provided an opportunity for research, forecasting the factors that determine technology adoption. The study incorporates five factors of...
Mobile Banking has marked this decade as the latest technological advancement in financial sector. The motive behind adopting this technology is to pr...
|
cena:
264,53 |