wyszukanych pozycji: 2
Chińszczyzna po polsku. Praktyczna gramatyka..T.2
ISBN: 9788362008360 / Chiński / Miękka / 2013 / 252 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Pierwszy w Polsce podręcznik gramatyki chińskiej składający się z dwóch tomów, których autorką jest Adina Zemanek - magister filologii chińskiej i doktor etnologii, koordynator lektoratów chińskiego w Instytucie Bliskiego i Dalekiego Wschodu Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz wykładowca-metodyk w Centrum Języka i Kultury Chińskiej UJ "Instytut Konfucjusza w Krakowie".
Książka powstała z myślą nie tylko o studentach i kursantach Instytutów Konfucjusza i szkół językowych, lecz także o wszystkich osobach uczących się języka chińskiego z lektorem lub we własnym... Pierwszy w Polsce podręcznik gramatyki chińskiej składający się z dwóch tomów, których autorką jest Adina Zemanek - magister filologii chińs...
|
|
42,08 zł |
Media in China, China in the Media: Processes, Strategies, Images, Identities
ISBN: 9788323336211 / Angielski / Miękka / 2014 / 208 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 18-20 dni roboczych. Mass media play a significant role in the production and reproduction of identities and lifestyles, values and world-views. They also convey information about the world we live in, as they reflect elements of the broader context within which they come into being. This volume, the first on this topic to be published in Poland, brings together eleven essays that offer a complex approach to both media in the PRC and the way China and the Chinese are presented in the media of other countries. Individual chapters discuss images constructed, persuasive techniques employed, political undertakings...
Mass media play a significant role in the production and reproduction of identities and lifestyles, values and world-views. They also convey informati...
|
|
cena:
189,26 zł |