• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Yoram(jerry) Wind » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 20

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 
Consumer Behavior

ISBN: 9781636514000 / Angielski

ISBN: 9781636514000/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind;Publishers
cena: 443,87 zł

 
Marketing Research and Modeling

ISBN: 9781636514109 / Angielski

ISBN: 9781636514109/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind; Vibrant Publishers
cena: 443,87 zł

 
Organizational Buying Behavior

ISBN: 9781636513973 / Angielski

ISBN: 9781636513973/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind; Vibrant Publishers
cena: 363,16 zł

 
Marketing Strategy

ISBN: 9781636514031 / Angielski

ISBN: 9781636514031/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind; Vibrant Publishers
cena: 363,16 zł

 
Market Segmentation

ISBN: 9781636514062 / Angielski

ISBN: 9781636514062/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind; Vibrant Publishers
cena: 443,87 zł

 
Marketing Research and Modeling

ISBN: 9781636514093 / Angielski

ISBN: 9781636514093/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind; Vibrant Publishers
cena: 363,16 zł

 
The Future of Marketing

ISBN: 9781636514123 / Angielski

ISBN: 9781636514123/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind; Vibrant Publishers
cena: 443,87 zł

 
Consumer Behavior

ISBN: 9781636513997 / Angielski

ISBN: 9781636513997/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind; Vibrant Publishers
cena: 363,16 zł

 
Market Segmentation

ISBN: 9781636514055 / Angielski

ISBN: 9781636514055/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind; Vibrant Publishers
cena: 363,16 zł

 
Global Marketing

ISBN: 9781636514086 / Angielski

ISBN: 9781636514086/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind; Vibrant Publishers
cena: 443,87 zł

 
The Future of Marketing

ISBN: 9781636514116 / Angielski

ISBN: 9781636514116/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind; Vibrant Publishers
cena: 363,16 zł

 
Organizational Buying Behavior

ISBN: 9781636513980 / Angielski

ISBN: 9781636513980/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind; Vibrant Publishers
cena: 443,87 zł

 
Product and New Product Management

ISBN: 9781636514017 / Angielski

ISBN: 9781636514017/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind; Vibrant Publishers
cena: 363,16 zł

 
Marketing Strategy

ISBN: 9781636514048 / Angielski

ISBN: 9781636514048/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind; Vibrant Publishers
cena: 443,87 zł

 
Global Marketing

ISBN: 9781636514079 / Angielski

ISBN: 9781636514079/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram(jerry) Wind; Vibrant Publishers
cena: 363,16 zł

 Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects: A Tribute to Paul E. Green Wind, Yoram 9780387243085
Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects: A Tribute to Paul E. Green

ISBN: 9780387243085 / Angielski / Miękka / 2005 / 364 str.

ISBN: 9780387243085/Angielski/Miękka/2005/364 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram Wind; Jr. Paul E. Green
Marketing Research and Modeling addresses state of the art developments including new techniques and methodologies by leading experts in marketing and marketing research. This work emphasizes new developments in Bayesian Decision Analysis, Multivariate Analysis, Multidimensional Scaling, Conjoint Analysis, Applications of Conjoint and MDS technique, Data Mining, Cluster Analysis, and Neural Networks.
Marketing Research and Modeling addresses state of the art developments including new techniques and methodologies by leading experts...
cena: 928,04 zł

 Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects: A Tribute to Paul E. Green Wind, Yoram 9781402075964
Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects: A Tribute to Paul E. Green

ISBN: 9781402075964 / Angielski / Twarda / 2003 / 346 str.

ISBN: 9781402075964/Angielski/Twarda/2003/346 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yoram Wind; Jr. Paul E. Green; Jr. Paul E. Green
Marketing Research and Modeling addresses state of the art developments including new techniques and methodologies by leading experts in marketing and marketing research. This work emphasizes new developments in Bayesian Decision Analysis, Multivariate Analysis, Multidimensional Scaling, Conjoint Analysis, Applications of Conjoint and MDS technique, Data Mining, Cluster Analysis, and Neural Networks.
Marketing Research and Modeling addresses state of the art developments including new techniques and methodologies by leading experts...
cena: 928,04 zł

 New-Product Diffusion Models Vijay Mahajan Eitan Muller Yoram Wind 9780792377511
New-Product Diffusion Models

ISBN: 9780792377511 / Angielski / Twarda / 2000 / 355 str.

ISBN: 9780792377511/Angielski/Twarda/2000/355 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Vijay Mahajan; Eitan Muller; Yoram Wind
Product sales, especially for new products, are influenced by many factors. These factors are both internal and external to the selling organization, and are both controllable and uncontrollable. Due to the enormous complexity of such factors, it is not surprising that product failure rates are relatively high. Indeed, new product failure rates have variously been reported as between 40 and 90 percent.
Despite this multitude of factors, marketing researchers have not been deterred from developing and designing techniques to predict or explain the levels of new product sales over time. The...
Product sales, especially for new products, are influenced by many factors. These factors are both internal and external to the selling organization, ...
cena: 806,99 zł

 New-Product Diffusion Models Vijay Mahajan Eitan Muller Yoram Wind 9781441949639
New-Product Diffusion Models

ISBN: 9781441949639 / Angielski / Miękka / 2011 / 355 str.

ISBN: 9781441949639/Angielski/Miękka/2011/355 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Vijay Mahajan; Eitan Muller; Yoram Wind
Product sales, especially for new products, are influenced by many factors. These factors are both internal and external to the selling organization, and are both controllable and uncontrollable. Due to the enormous complexity of such factors, it is not surprising that product failure rates are relatively high. Indeed, new product failure rates have variously been reported as between 40 and 90 percent.
Despite this multitude of factors, marketing researchers have not been deterred from developing and designing techniques to predict or explain the levels of new product sales over time. The...
Product sales, especially for new products, are influenced by many factors. These factors are both internal and external to the selling organization, ...
cena: 806,99 zł

 
Product and New Product Management

ISBN: 9781636514024 / Angielski

ISBN: 9781636514024/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Publishers; Yoram(jerry) Wind
cena: 443,87 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia