• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Vijay Mahajan » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 The Arab World Unbound: Tapping Into the Power of 350 Million Consumers Mahajan, Vijay 9781118074510
The Arab World Unbound: Tapping Into the Power of 350 Million Consumers

ISBN: 9781118074510 / Angielski / Twarda / 2012 / 432 str.

ISBN: 9781118074510/Angielski/Twarda/2012/432 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Vijay Mahajan
An expert's guide to exploring business opportunities in the burgeoning Arab marketplace

This groundbreaking book reveals the myriad opportunities presented by the Arab World's market of 350 million consumers, who collectively wield the ninth-largest economy in the world. Based on the author's firsthand research, including hundreds of market visits and more than 600 interviews at companies doing business throughout the region, this book shows how globally interconnected and vibrant the Arab markets are.

Through a rich blend of data and anecdotal observations, it chronicles...

An expert's guide to exploring business opportunities in the burgeoning Arab marketplace

This groundbreaking book reveals the myriad opportu...

cena: 152,69

 New-Product Diffusion Models Vijay Mahajan Eitan Muller Yoram Wind 9781441949639
New-Product Diffusion Models

ISBN: 9781441949639 / Angielski / Miękka / 2011 / 355 str.

ISBN: 9781441949639/Angielski/Miękka/2011/355 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Vijay Mahajan; Eitan Muller; Yoram Wind
Product sales, especially for new products, are influenced by many factors. These factors are both internal and external to the selling organization, and are both controllable and uncontrollable. Due to the enormous complexity of such factors, it is not surprising that product failure rates are relatively high. Indeed, new product failure rates have variously been reported as between 40 and 90 percent.
Despite this multitude of factors, marketing researchers have not been deterred from developing and designing techniques to predict or explain the levels of new product sales over time. The...
Product sales, especially for new products, are influenced by many factors. These factors are both internal and external to the selling organization, ...
cena: 806,99

 New-Product Diffusion Models Vijay Mahajan Eitan Muller Yoram Wind 9780792377511
New-Product Diffusion Models

ISBN: 9780792377511 / Angielski / Twarda / 2000 / 355 str.

ISBN: 9780792377511/Angielski/Twarda/2000/355 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Vijay Mahajan; Eitan Muller; Yoram Wind
Product sales, especially for new products, are influenced by many factors. These factors are both internal and external to the selling organization, and are both controllable and uncontrollable. Due to the enormous complexity of such factors, it is not surprising that product failure rates are relatively high. Indeed, new product failure rates have variously been reported as between 40 and 90 percent.
Despite this multitude of factors, marketing researchers have not been deterred from developing and designing techniques to predict or explain the levels of new product sales over time. The...
Product sales, especially for new products, are influenced by many factors. These factors are both internal and external to the selling organization, ...
cena: 806,99

 Models for Innovation Diffusion Vijay Mahajan Robert A. Peterson Robert A. Peterson 9780803921368
Models for Innovation Diffusion

ISBN: 9780803921368 / Angielski / Miękka / 1985 / 88 str.

ISBN: 9780803921368/Angielski/Miękka/1985/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Vijay Mahajan; Robert A. Peterson; Robert A. Peterson
Mahajan and Peterson have provided an introduction to diffusion models that bridges the disciplines and sets out the basic findings in a clear and consistent way. Their book is a lucid, state-of-the-art description of the powerful tools for investigating the temporal diffusion of any innovation. The approach they use is abstract and general, but the inclusion of a number of helpful examples makes it accessible to a wider range of readers.
Mahajan and Peterson have provided an introduction to diffusion models that bridges the disciplines and sets out the basic findings in a clear and con...
cena: 180,06

 Industrial Based Practical Book Azharuddin Quazi Syed                    T. Mahajan Devidas                       H. Masand Vijay 9783659629129
Industrial Based Practical Book

ISBN: 9783659629129 / Angielski / Miękka / 2014 / 80 str.

ISBN: 9783659629129/Angielski/Miękka/2014/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Azharuddin Quazi Syed;T. Mahajan Devidas;H. Masand Vijay
This book dealing with organic & inorganic aspects of the comprehensive book on industrial chemistry.This useful handbook is specifically intended for practicing chemical engineers, industrial chemists, research students & students undergoing graduate or postgraduate studies in chemistry.This useful book endeavors to a comprehensive, accurate and most recent information on industrial chemistry.As the academic education becomes more complex it is essential for industrial chemists & research students to be familiar with the realization of scientific principles & latest developments in...
This book dealing with organic & inorganic aspects of the comprehensive book on industrial chemistry.This useful handbook is specifically intended for...
cena: 178,89


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia