• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

William Newburry » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Contemporary Influences on International Business in Latin America: Environmental, Firm and Individual-Level Factors Newburry, William 9783319983394
Contemporary Influences on International Business in Latin America: Environmental, Firm and Individual-Level Factors

ISBN: 9783319983394 / Angielski / Twarda / 2019 / 250 str.

ISBN: 9783319983394/Angielski/Twarda/2019/250 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
William Newburry; Leonardo Liberman; Moacir de Miranda Oliveira Jr
Drawing on the best contributions from the 2015 and 2016 Academy of International Business Latin America Chapter (AIB-LAT) conferences, this collection provides analysis and research into the intertwined managerial environments from this vast and complex region.
Drawing on the best contributions from the 2015 and 2016 Academy of International Business Latin America Chapter (AIB-LAT) conferences, this collecti...
cena: 402,53

 Building Strategic Capabilities in Emerging Markets Alvaro Cuervo-Cazurra William Newburry Seung Ho Park 9781108474375
Building Strategic Capabilities in Emerging Markets

ISBN: 9781108474375 / Angielski / Twarda / 2020 / 300 str.

ISBN: 9781108474375/Angielski/Twarda/2020/300 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Alvaro Cuervo-Cazurra; William Newburry; Seung Ho Park
cena: 443,51

 Building Strategic Capabilities in Emerging Markets Alvaro Cuervo-Cazurra (Northeastern University, Boston), William Newburry (Florida International University), Seung Ho P 9781108464253
Building Strategic Capabilities in Emerging Markets

ISBN: 9781108464253 / Angielski / Miękka / 2020 / 300 str.

ISBN: 9781108464253/Angielski/Miękka/2020/300 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Boston) Alvaro Cuervo-Cazurra (Northeastern University;William Newburry (Florida International University); Singapore) Seung Ho Park (Nanyang Technological University
Firms in emerging markets are becoming leading global players despite operating in challenging home country environments, but little is known about how they build their capabilities. By analyzing multiple companies operating across over a dozen emerging markets in Asia, Latin America, Africa and Europe, the authors identify the specific challenges faced by emerging market firms to become internationally competitive. Furthermore, they provide actionable solutions to upgrading capabilities, sustaining competitive advantage, and achieving multinational status, all whilst operating in emerging...
Firms in emerging markets are becoming leading global players despite operating in challenging home country environments, but little is known about ho...
cena: 153,57

 Global Aspects of Reputation and Strategic Management David Deephouse (University of Alberta, Canada), Naomi Gardberg (City University of New York, USA), William Newburry (Fl 9781787543140
Global Aspects of Reputation and Strategic Management

ISBN: 9781787543140 / Angielski / Twarda / 2019 / 288 str.

ISBN: 9781787543140/Angielski/Twarda/2019/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Canada) David Deephouse (University of Alberta; USA) Naomi Gardberg (City University of New York; USA) William Newburry (Florida International University
Our grasp of reputation as a strategic asset would benefit from a better understanding of how country-level factors influence reputation development, as well as how reputation obtained in one context can be transferred to another. This volume of Research in Global Strategic Management focuses on global aspects of reputation in strategic management.
Our grasp of reputation as a strategic asset would benefit from a better understanding of how country-level factors influence reputation development, ...
cena: 414,14


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia