• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tobias Langner » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Integriertes Branding: Baupläne Zur Gestaltung Erfolgreicher Marken Langner, Tobias 9783824478149
Integriertes Branding: Baupläne Zur Gestaltung Erfolgreicher Marken

ISBN: 9783824478149 / Niemiecki / Miękka / 2003 / 344 str.

ISBN: 9783824478149/Niemiecki/Miękka/2003/344 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Tobias Langner
Das Branding gewinnt zunehmend an Bedeutung. Grunde dafiir liegen vor allem in der wachsenden Zahl von Unternehmensfusionen und -aufkaufen, der zunehmenden Globalisierung der Markte sowie der Zunahme neuer Marken. Durch das Branding soll der Marke ein einzigartiges Gesicht verliehen werden. Ein Blick in die Praxis zeigt jedoch, dass viele neue Branding-Manahmen als kommunikative Rohr- krepierer enden. Eine Professionalisierung des Branding durch Nutzung wissenschaftlich fun- dierter Erkenntnisse wird notwendig. Die wissenschaftlichen Erkenntnisse zum Branding waren allerdings bislang...
Das Branding gewinnt zunehmend an Bedeutung. Grunde dafiir liegen vor allem in der wachsenden Zahl von Unternehmensfusionen und -aufkaufen, der zunehm...
cena: 263,94

 Advances in Advertising Research (Vol. III): Current Insights and Future Trends Langner, Tobias 9783834942906
Advances in Advertising Research (Vol. III): Current Insights and Future Trends

ISBN: 9783834942906 / Angielski / Twarda / 2012 / 436 str.

ISBN: 9783834942906/Angielski/Twarda/2012/436 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Tobias Langner; Shintaro Okazaki; Martin Eisend
​Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 10th International Conference on Research in Advertising (ICORIA) which was held in Berlin (Germany) in June 2011. In the face of an ever increasing number of products and services, as well as an increasingly cluttered media environment, advertising research is confronted with multiple challenges. Against this background, Advances in Advertising Research (Vol. 3) is gaining significance in advancing, promoting, disseminating, and...
​Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at...
cena: 201,72

 Handbuch Techniken Der Kommunikation: Grundlagen - Innovative Ansätze - Praktische Umsetzungen Langner, Tobias 9783658046521
Handbuch Techniken Der Kommunikation: Grundlagen - Innovative Ansätze - Praktische Umsetzungen

ISBN: 9783658046521 / Niemiecki / Twarda / 2018 / 618 str.

ISBN: 9783658046521/Niemiecki/Twarda/2018/618 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
cena: 565,65

 Advances in Advertising Research (Vol. III): Current Insights and Future Trends Langner, Tobias 9783834946492
Advances in Advertising Research (Vol. III): Current Insights and Future Trends

ISBN: 9783834946492 / Angielski / Miękka / 2014 / 436 str.

ISBN: 9783834946492/Angielski/Miękka/2014/436 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Tobias Langner; Shintaro Okazaki; Martin Eisend
​Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 10th International Conference on Research in Advertising (ICORIA) which was held in Berlin (Germany) in June 2011. In the face of an ever increasing number of products and services, as well as an increasingly cluttered media environment, advertising research is confronted with multiple challenges. Against this background, Advances in Advertising Research (Vol. 3) is gaining significance in advancing, promoting, disseminating, and...
​Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at...
cena: 201,72


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia