• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Timothy L Keiningham » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Loyalty Myths: Hyped Strategies That Will Put You Out of Business -- And Proven Tactics That Really Work Keiningham, Timothy L. 9780471743156
Loyalty Myths: Hyped Strategies That Will Put You Out of Business -- And Proven Tactics That Really Work

ISBN: 9780471743156 / Angielski / Twarda / 2005 / 272 str.

ISBN: 9780471743156/Angielski/Twarda/2005/272 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Timothy Keiningham
In Loyalty Myths, the authors have assembled 53 of the most common beliefs about customer loyalty - all of them wrong or misconceived Each of the beliefs in this book is debunked with real-world examples. While other books speak in platitudes; this book is the only one to validate each proposition with real data.

Granted unprecedented access to customer records from a variety of multi-national corporations. Through these records, Ipsos Loyalty was able to precisely track the impact of this customer-centric construct on actual purchasing behavior. The authors'...

In Loyalty Myths, the authors have assembled 53 of the most common beliefs about customer loyalty - all of them wrong or misconc...
cena: 95,89 zł

 The Wallet Allocation Rule: Winning the Battle for Share Keiningham, Timothy L. 9781119037316
The Wallet Allocation Rule: Winning the Battle for Share

ISBN: 9781119037316 / Angielski / Twarda / 2015 / 240 str.

ISBN: 9781119037316/Angielski/Twarda/2015/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Timothy L. Keiningham; Lerzan Aksoy; Luke Williams
Customer Loyalty Isn't Enough--Grow Your Share of Wallet

The Wallet Allocation Rule is a revolutionary, definitive guide for winning the battle for share of customers' hearts, minds, and wallets. Backed by rock-solid science published in the Harvard Business Review and MIT Sloan Management Review, this landmark book introduces a new and rigorously tested approach--the Wallet Allocation Rule--that is proven to link to the most important measure of customer loyalty: share of wallet.

Companies currently spend billions of dollars each year measuring and...

Customer Loyalty Isn't Enough--Grow Your Share of Wallet

The Wallet Allocation Rule is a revolutionary, definitive guide for winning ...

cena: 76,67 zł

 Customer Lifetime Value: Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits David Bejou Timothy L. Keiningham Lerzan Aksoy 9781138967182
Customer Lifetime Value: Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits

ISBN: 9781138967182 / Angielski / Miękka / 2016 / 152 str.

ISBN: 9781138967182/Angielski/Miękka/2016/152 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
David Bejou;Timothy L. Keiningham;Lerzan Aksoy
cena: 234,09 zł

 Customer Lifetime Value : Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits David Bejou Timothy Keiningham Lerzan Aksoy 9780789034359
Customer Lifetime Value : Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits

ISBN: 9780789034359 / Angielski / Twarda / 2006 / 144 str.

ISBN: 9780789034359/Angielski/Twarda/2006/144 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
David Bejou; Timothy Keiningham; Lerzan Aksoy
The customer lifetime value (CLV) concept is extensively changing the way today's business is managed. A student or practitioner needs to understand CLV to best gain the competitive edge in business. Customer Lifetime Value: Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits is a text that shows in detail how managers and researchers can best use CLV to a business's advantage. This valuable resource explores various practical approaches to the measurement and management of customer value that focus on maximizing profitability and growth. Leading thinkers discuss how to leverage CLV in all...
The customer lifetime value (CLV) concept is extensively changing the way today's business is managed. A student or practitioner needs to understand C...
cena: 731,67 zł

 Customer Lifetime Value : Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits Lerzan Aksoy David Bejou Timothy L. Keiningham 9780789034366
Customer Lifetime Value : Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits

ISBN: 9780789034366 / Angielski / Miękka / 2006 / 156 str.

ISBN: 9780789034366/Angielski/Miękka/2006/156 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Lerzan Aksoy; David Bejou; Timothy L. Keiningham
The customer lifetime value (CLV) concept is extensively changing the way today's business is managed. A student or practitioner needs to understand CLV to best gain the competitive edge in business. Customer Lifetime Value: Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits is a text that shows in detail how managers and researchers can best use CLV to a business's advantage. This valuable resource explores various practical approaches to the measurement and management of customer value that focus on maximizing profitability and growth. Leading thinkers discuss how to leverage CLV in all...
The customer lifetime value (CLV) concept is extensively changing the way today's business is managed. A student or practitioner needs to understand C...
cena: 234,09 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia