• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Steven Van Belleghem » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 A diamond in the rough: Over a 100 specific tips to build a strong customer culture Steven Van Belleghem 9789401495462
A diamond in the rough: Over a 100 specific tips to build a strong customer culture

ISBN: 9789401495462 / Angielski / Miękka / 2023 / 260 str.

ISBN: 9789401495462/Angielski/Miękka/2023/260 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Steven Van Belleghem
cena: 150,61

 When Digital Becomes Human: The Transformation of Customer Relationships Belleghem, Steven Van 9780749473235
When Digital Becomes Human: The Transformation of Customer Relationships

ISBN: 9780749473235 / Angielski / Miękka / 2015 / 208 str.

ISBN: 9780749473235/Angielski/Miękka/2015/208 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Steven Van Belleghem

In an age when customers have access to vast amounts of data about a company, its product and its competitors, customer experience becomes increasingly important as a sustainable source of competitive advantage. In a recent global market study, 73% of respondents stated that even when a company's digital channels work perfectly, they still want access to a real person.

Steven Van Belleghem explores and explains the new digital relationships and offers a strategic guide to combining a business's two most important assets -- its people and its digital strengths. He shows marketing...

In an age when customers have access to vast amounts of data about a company, its product and its competitors, customer experience becomes increasi...

cena: 153,04

 The Conversation Company: Boost Your Business Through Culture, People and Social Media Belleghem, Steven Van 9780749464738
The Conversation Company: Boost Your Business Through Culture, People and Social Media

ISBN: 9780749464738 / Angielski / Miękka / 2012 / 288 str.

ISBN: 9780749464738/Angielski/Miękka/2012/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Steven Van Belleghem

In an age of readily available feedback on sites like Yelp and Facebook, consumer conversations, or word-of-mouth recommendations, client happiness and empowered employees are the pillars of growth in a successful company. However, many organizations make decisions that contradict these findings and lessen their prospects of expansion.

Because people now expect every brand to have a human "face," companies need to define a clear set of values and incorporate them in all company communication, to reflect the DNA of the organization to both employees and customers. The Conversation...


In an age of readily available feedback on sites like Yelp and Facebook, consumer conversations, or word-of-mouth recommendations, client happines...
cena: 153,04

 When Digital Becomes Human: The Transformation of Customer Relationships Steven Van Belleghem   9780749479152
When Digital Becomes Human: The Transformation of Customer Relationships

ISBN: 9780749479152 / Angielski / Twarda / 2016 / 208 str.

ISBN: 9780749479152/Angielski/Twarda/2016/208 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Steven Van Belleghem

In an age when customers have access to vast amounts of data about a company, its product and its competitors, customer experience becomes increasingly important as a sustainable source of competitive advantage. In a recent global market study, 73% of respondents stated that even when a company's digital channels work perfectly, they still want access to a real person.

Steven Van Belleghem explores and explains the new digital relationships and offers a strategic guide to combining a business's two most important assets -- its people and its digital strengths. He shows marketing...

In an age when customers have access to vast amounts of data about a company, its product and its competitors, customer experience becomes increasi...

cena: 470,24


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia