• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

When Digital Becomes Human: The Transformation of Customer Relationships » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

When Digital Becomes Human: The Transformation of Customer Relationships

ISBN-13: 9780749473235 / Angielski / Miękka / 2015 / 208 str.

Steven Van Belleghem
When Digital Becomes Human: The Transformation of Customer Relationships Belleghem, Steven Van 9780749473235 Kogan Page - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

When Digital Becomes Human: The Transformation of Customer Relationships

ISBN-13: 9780749473235 / Angielski / Miękka / 2015 / 208 str.

Steven Van Belleghem
cena 153,04
(netto: 145,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 143,12
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

In an age when customers have access to vast amounts of data about a company, its product and its competitors, customer experience becomes increasingly important as a sustainable source of competitive advantage. In a recent global market study, 73% of respondents stated that even when a company's digital channels work perfectly, they still want access to a real person.Steven Van Belleghem explores and explains the new digital relationships and offers a strategic guide to combining a business's two most important assets -- its people and its digital strengths. He shows marketing managers, directors and commercial decision makers how to positively transform customers' digital experiences by adding a human touch. He covers the latest issues in digital marketing and CRM including: omnichannel and multichannel experiences, big data and predictive analytics, privacy concerns, and crowdsourcing.Packed with examples from organizations that have successfully transformed their customer relationships, such as Amazon, Toyota, ING, Nike and Starbucks, the book presents a clear model that illustrates how to integrate an "emotional" layer in any digital strategy to achieve consumer engagement and loyalty.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > Business Communication - General
Wydawca:
Kogan Page
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780749473235
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
208
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Do you think customer relationships are important? Do you believe you are running a customer-focused company? Then read this book. Using a wide range of case studies and inspiring stories, it will show you how to really put the customer at the heart of everything. You will learn how to combine the digital and human dimensions to create emotional, productive customer relationships." Dominique Leroy, CEO, Proximus

  • Section - ONE: Introduction;
    • Chapter - 00: Introduction;
    • Chapter - 01: The customer relationship of the future;
  • Section - TWO: Digital Transformation;
    • Chapter - 02: Digital first = customer first;
    • Chapter - 03: A single digital ecosystem;
    • Chapter - 04: From self-service to automation;
    • Chapter - 05: Not 'big data' - 'big relevance';
  • Section - THREE: The human transformation;
    • Chapter - 06: The technology becomes human;
    • Chapter - 07: Heartketing;
    • Chapter - 08: The human touch;
    • Chapter - 09: Crowd power

Steven Van Belleghem is a successful entrepreneur, academic, speaker and author. He is a Managing Partner of InSites Consulting, (a fast growing market research & consultancy firm), Professor at Vlerick Leuven Gent Management School and author of The Conversation Manager.

Van Belleghem, Steven Steven Van Belleghem is a successful entrepreneur,... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia