• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Stephan Breidbach » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 11

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Plurilinguisme Et Formation Des Enseignants / Plurilingualism and Teacher Education: Une Approche Critique / A Critical Approach Breidbach, Stephan 9783631603758
Plurilinguisme Et Formation Des Enseignants / Plurilingualism and Teacher Education: Une Approche Critique / A Critical Approach

ISBN: 9783631603758 / Angielski / Twarda / 2010 / 241 str.

ISBN: 9783631603758/Angielski/Twarda/2010/241 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sabine Ehrhart; Christine Helot; Adam Le Nevez
De nombreux enfants dans le monde sont scolarises dans plusieurs langues. Cet ouvrage explore plusieurs exemples d education multilingue et plurilingue dans divers contextes d enseignement, et propose, selon une perspective critique et engagee, une analyse des defis que la pluralite des langues et des cultures pose aux enseignants dans leur classe.
Across the world, many children are being educated in more than one language. In looking at examples of multilingual and plurilingual education from different countries, this book explores the diverse contexts within which this education takes...
De nombreux enfants dans le monde sont scolarises dans plusieurs langues. Cet ouvrage explore plusieurs exemples d education multilingue et plurilingu...
cena: 329,46 zł

 Social and Intercultural Benefits of Bilingual Education: A Peace-Linguistic Evaluation of «Staatliche Europa-Schule Berlin (Sesb)» Breidbach, Stephan 9783631604274
Social and Intercultural Benefits of Bilingual Education: A Peace-Linguistic Evaluation of «Staatliche Europa-Schule Berlin (Sesb)»

ISBN: 9783631604274 / Angielski / Twarda / 2010 / 388 str.

ISBN: 9783631604274/Angielski/Twarda/2010/388 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Is two-way immersion education associated with social and intercultural benefits? This book examines social and intercultural benefits of bilingual or two-way immersion (TWI) schooling in Staatliche Europa-Schule Berlin (SESB). The author uses quantitative methods to compare SESB with mainstream education and identifies a series of statistically significant differences between the two. These findings contribute to the well-structured argument that SESB programmes can play a role in promoting social integration and group cohesiveness within schools and potentially in the...
Is two-way immersion education associated with social and intercultural benefits? This book examines social and intercultural benefits of bilingual or...
cena: 551,39 zł

 Content and Language Integrated Learning (CLIL) in Europe: Research Perspectives on Policy and Practice Breidbach, Stephan 9783631644003
Content and Language Integrated Learning (CLIL) in Europe: Research Perspectives on Policy and Practice

ISBN: 9783631644003 / Angielski / Twarda / 2013 / 335 str.

ISBN: 9783631644003/Angielski/Twarda/2013/335 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stephan Breidbach; Britta Viebrock
Content and Language Integrated Learning has received a strong tailwind in European educational and language policies. It is on the verge of becoming a mainstream phenomenon. However, an overly speedy implementation of -CLIL for all- might bear a number of risks for all groups of stakeholders. The purpose of this book is to link the growing empirical knowledge about the full complexity of CLIL to the current European educational and language policies. The articles collected in this volume contribute to a more systematic evidence base of CLIL that has frequently been called for at a European...
Content and Language Integrated Learning has received a strong tailwind in European educational and language policies. It is on the verge of becoming ...
cena: 363,70 zł

 Language Awareness in Teacher Education: Cultural-Political and Social-Educational Perspectives Breidbach, Stephan 9783631614648
Language Awareness in Teacher Education: Cultural-Political and Social-Educational Perspectives

ISBN: 9783631614648 / Angielski / Twarda / 2011 / 282 str.

ISBN: 9783631614648/Angielski/Twarda/2011/282 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stephan Breidbach; Daniela Elsner; Andrea Young
Teaching language and teaching with languages is what is called for in contemporary classrooms, be they language classrooms or otherwise. When the learners plurilingualism and societies multilingualism have social, cultural or political implications, becoming aware of language matters is a necessity both for non-specialist teachers and language teachers alike. This book thus presents a variety of research-based perspectives on the cultural-political and social-educational domains of language awareness. Context, both historical, socio-economic, political and cultural has an undeniable...
Teaching language and teaching with languages is what is called for in contemporary classrooms, be they language classrooms or otherwise. When ...
cena: 365,05 zł

 Bilingualer Geschichtsunterricht Im Internationalen Fokus: Eine Vergleichsstudie Zur Unterrichtspraxis in Deutschland Und Hongkong Breidbach, Stephan 9783631598832
Bilingualer Geschichtsunterricht Im Internationalen Fokus: Eine Vergleichsstudie Zur Unterrichtspraxis in Deutschland Und Hongkong

ISBN: 9783631598832 / Niemiecki / Twarda / 2010 / 250 str.

ISBN: 9783631598832/Niemiecki/Twarda/2010/250 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ulrich Wannagat
Bilingualer Sachfachunterricht mit der Zweitsprache Englisch hat in Hongkong eine lange Tradition; in Deutschland ist er noch immer eine Ausnahme. Wahrend die Europaische Union das Sachfachlernen mit einer L2 nach dem Modell des Content and Language Integrated Learning (CLIL) propagiert, wird das EMI-Modell (English as a Medium of Instruction) in Hongkong heftig kritisiert. In dieser Untersuchung wird der Frage nachgegangen, wie der Unterrichtsdiskurs im bilingualen Geschichtsunterricht Hongkonger EMI-Pragung und nach dem deutschen CLIL-Modell den L2-Erwerb beeinflusst. Sie...
Bilingualer Sachfachunterricht mit der Zweitsprache Englisch hat in Hongkong eine lange Tradition; in Deutschland ist er noch immer eine Ausnahme. Wah...
cena: 415,39 zł

 Learner Autonomy in the CLIL Classroom Breidbach, Stephan 9783631780138
Learner Autonomy in the CLIL Classroom

ISBN: 9783631780138 / Angielski / Twarda / 2019 / 302 str.

ISBN: 9783631780138/Angielski/Twarda/2019/302 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Maschmeier
The concept of learning a language through `real' content matter (CLIL) is flourishing, which can be seen both in the spread of CLIL as well as in the increasing number of studies in this field. So far, most of these studies have focused on the language benefits of CLIL. This book focuses on how CLIL is likely to affect the learner's performance in both the language and the subject. The author investigates to what extent learners who may be far from being autonomous in the foreign language can still work in self-directed ways. Thus, this book examines potentially `hidden dangers' of...
The concept of learning a language through `real' content matter (CLIL) is flourishing, which can be seen both in the spread of CLIL as well as in the...
cena: 404,50 zł

 Fremdsprachliche Diskursbewusstheit ALS Zielkonstrukt Des Fremdsprachenunterrichts: Eine Kritische Auseinandersetzung Mit Der Interkulturellen Kompete Breidbach, Stephan 9783631703625
Fremdsprachliche Diskursbewusstheit ALS Zielkonstrukt Des Fremdsprachenunterrichts: Eine Kritische Auseinandersetzung Mit Der Interkulturellen Kompete

ISBN: 9783631703625 / Niemiecki / Twarda / 2016 / 336 str.

ISBN: 9783631703625/Niemiecki/Twarda/2016/336 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jochen Plikat

Interkulturelle Kompetenz spielt fur das Lernen fremder Sprachen aktuell eine Schlusselrolle. Der Autor untersucht die Leitfragen, wofur eine solche Kompetenz steht und welches Verstandnis von Kultur ihr zu Grunde liegt. Er arbeitet die Problemlage auf, in welchem Mae das Gebot, alle Kulturen zu tolerieren, wunschenswert und umsetzbar ist, und diskutiert zentrale Beitrage zum Thema kritisch. Der Autor schlagt vor, den Fremdsprachenunterricht in Zukunft auf das neue Zielkonstrukt Fremdsprachliche Diskursbewusstheit auszurichten. Fur den Umgang mit Konflikten lehnt er relativistische...

Interkulturelle Kompetenz spielt fur das Lernen fremder Sprachen aktuell eine Schlusselrolle. Der Autor untersucht die Leitfragen, wofur eine solch...

cena: 448,59 zł

 Authentisierungsprozesse Und Die Nutzung Fremdsprachlicher «Affordances» in Bilingualen Schuelerlaborprojekten: Eine Qualitative Studie Breidbach, Stephan 9783631780909
Authentisierungsprozesse Und Die Nutzung Fremdsprachlicher «Affordances» in Bilingualen Schuelerlaborprojekten: Eine Qualitative Studie

ISBN: 9783631780909 / Niemiecki / Twarda / 2019 / 440 str.

ISBN: 9783631780909/Niemiecki/Twarda/2019/440 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Marie Vanderbeke
cena: 474,32 zł

 Evaluating Bilingual Education in Germany: CLIL Students' General English Proficiency, Efl Self-Concept and Interest Breidbach, Stephan 9783631671290
Evaluating Bilingual Education in Germany: CLIL Students' General English Proficiency, Efl Self-Concept and Interest

ISBN: 9783631671290 / Angielski / Twarda / 2016 / 582 str.

ISBN: 9783631671290/Angielski/Twarda/2016/582 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dominik Rumlich

The author uses a theoretical account rooted in TEFL, language acquisition and educational psychology to provide the basis for the development of a comprehensive model of language learning in CLIL. It incorporates prior knowledge, EFL self-concept, interest in EFL classes, verbal cognitive abilities and contact to English. This model is used to estimate the effects of CLIL in the context of high-intensity programmes at German Gymnasien. The statistical evaluation of the quasi-experimental data from 1,000 learners proves the existence of large initial differences due to...

The author uses a theoretical account rooted in TEFL, language acquisition and educational psychology to provide the basis for the development of a...

cena: 515,12 zł

 Sloganization in Language Education Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Academic Marketization Barbara Schmenk Stephan Breidbach 9781788921855
Sloganization in Language Education Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Academic Marketization

ISBN: 9781788921855 / Angielski / Miękka / 2018 / 192 str.

ISBN: 9781788921855/Angielski/Miękka/2018/192 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Barbara Schmenk; Stephan Breidbach
cena: 220,12 zł

 Sloganization in Language Education Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Academic Marketization Barbara Schmenk Stephan Breidbach 9781788921862
Sloganization in Language Education Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Academic Marketization

ISBN: 9781788921862 / Angielski / Twarda / 2018 / 192 str.

ISBN: 9781788921862/Angielski/Twarda/2018/192 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Barbara Schmenk; Stephan Breidbach
cena: 768,52 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia