• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sharyn Rundle–Thiele » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 7

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Understanding services loyalty Rundle-Thiele, Sharyn 9783639128673
Understanding services loyalty

ISBN: 9783639128673 / Angielski / Miękka / 2009 / 256 str.

ISBN: 9783639128673/Angielski/Miękka/2009/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sharyn Rundle-Thiele
There has been a great deal of debate over the past 70 years about the construct of loyalty and how it is best measured. There has been no consistency. This has led to an untenable situation where marketers are disillusioned with loyalty and as a result they are shifting away from measuring and tracking loyalty. An important rationale for this work is to improve our understanding of loyalty by identifying what loyalty is and what it is not. A more insightful view of loyalty can help marketers to develop and reinforce marketing programs to increase loyalty and hence profits,...
There has been a great deal of debate over the past 70 years about the construct of loyalty and how it is best measured. There has been no consiste...
cena: 353,37

 Marketing + eBook Greg Elliott Sharyn Rundle–Thiele David Waller 9781742167060
Marketing + eBook

ISBN: 9781742167060 / Angielski / Miękka / 2010 / 576 str.

ISBN: 9781742167060/Angielski/Miękka/2010/576 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Greg Elliott;Sharyn Rundle–Thiele;David Waller
cena: 255,10

 Marketing Elliott, Greg; Rundle–Thiele, Sharyn; Waller, David 9781118389003
Marketing

ISBN: 9781118389003 / Angielski / Miękka / 2012 / 572 str.

ISBN: 9781118389003/Angielski/Miękka/2012/572 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Greg Elliott; Sharyn Rundle–Thiele; David Waller
cena: 443,71

 Contemporary Issues in Social Marketing Krzysztof Kubacki Sharyn Rundle-Thiele 9781443850247
Contemporary Issues in Social Marketing

ISBN: 9781443850247 / Angielski / Twarda / 2013 / 260 str.

ISBN: 9781443850247/Angielski/Twarda/2013/260 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Krzysztof Kubacki; Sharyn Rundle-Thiele
Contemporary Issues in Social Marketing is an outcome of the discussions held between social marketing academics and practitioners at the 2012 International Social Marketing Conference (ISM 2012), which was held in June 2012 in Brisbane, Australia. ISM 2012 drew together 180 social marketing researchers and practitioners in the corporate and not for profit sector, along with representatives of all levels of government to delve into the challenges currently faced in social marketing. Contemporary Issues in Social Marketing is a scholarly resource bringing together current knowledge and...
Contemporary Issues in Social Marketing is an outcome of the discussions held between social marketing academics and practitioners at the 2012 Interna...
cena: 229,58

 Stakeholder Involvement in Social Marketing: Challenges and Approaches to Engagement Kathy Knox Krzysztof Kubacki Sharyn Rundle-Thiele 9780367641542
Stakeholder Involvement in Social Marketing: Challenges and Approaches to Engagement

ISBN: 9780367641542 / Angielski / Miękka / 2022 / 224 str.

ISBN: 9780367641542/Angielski/Miękka/2022/224 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kathy Knox; Krzysztof Kubacki; Sharyn Rundle-Thiele
cena: 203,56

 Stakeholder Involvement in Social Marketing: Challenges and Approaches to Engagement Kathy Knox Krzysztof Kubacki Sharyn Rundle-Thiele 9780367172695
Stakeholder Involvement in Social Marketing: Challenges and Approaches to Engagement

ISBN: 9780367172695 / Angielski / Twarda / 2020 / 212 str.

ISBN: 9780367172695/Angielski/Twarda/2020/212 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kathy Knox; Krzysztof Kubacki; Sharyn Rundle-Thiele
cena: 702,94

 Marketing Greg Elliott (Macquarie University), Sharyn Rundle-Thiele (Griffith University), David Waller (University of Technology  9781742467214
Marketing

ISBN: 9781742467214 / Angielski / Miękka / 2012 / 640 str.

ISBN: 9781742467214/Angielski/Miękka/2012/640 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Greg Elliott (Macquarie University);Sharyn Rundle-Thiele (Griffith University); Sydney) David Waller (University of Technology
Marketing 2nd edition is the ideal text for the undergraduate Introductory Marketing course in the Asia-Pacific region. Significantly, it is an original work rather than being an adaptation of a US text. The 1st edition of this text was the most successful ‘ground-up' Introductory Marketing text ever released in the local market. Building on the strengths of the popular 1st edition, the text and its extensive accompanying digital resources are designed to engage students in the study of marketing. A diverse range of organisations, goods and services from Australia, New Zealand and the...
Marketing 2nd edition is the ideal text for the undergraduate Introductory Marketing course in the Asia-Pacific region. Significantly, it is an origin...
cena: 280,61


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia