• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Krzysztof Kubacki » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 10

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Formative Research in Social Marketing: Innovative Methods to Gain Consumer Insights Kubacki, Krzysztof 9789811018275
Formative Research in Social Marketing: Innovative Methods to Gain Consumer Insights

ISBN: 9789811018275 / Angielski / Twarda / 2016 / 290 str.

ISBN: 9789811018275/Angielski/Twarda/2016/290 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Krzysztof Kubacki; Sharyn Rundle-Thiele

This book brings together the state of the art and current debates in the field of formative research, and examines many of the innovative methods largely overlooked in the available literature. This book will help social marketing to move beyond surveys and focus groups.

The book addresses the needs of social marketing academics and practitioners alike by providing a robust and critical academic discussion of cutting-edge research methods, while demonstrating at the same time how each respective method can help us arrive at a deeper understanding of the issues that social marketing...

This book brings together the state of the art and current debates in the field of formative research, and examines many of the innovative methods ...

cena: 523,30

 Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old: Proceedings of the 2013 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference Kubacki, Krzysztof 9783319109503
Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old: Proceedings of the 2013 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference

ISBN: 9783319109503 / Angielski / Twarda / 2014 / 842 str.

ISBN: 9783319109503/Angielski/Twarda/2014/842 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Krzysztof Kubacki

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting...

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related ...

cena: 805,10

 Formative Research in Social Marketing: Innovative Methods to Gain Consumer Insights Kubacki, Krzysztof 9789811094552
Formative Research in Social Marketing: Innovative Methods to Gain Consumer Insights

ISBN: 9789811094552 / Angielski / Miękka / 2018 / 290 str.

ISBN: 9789811094552/Angielski/Miękka/2018/290 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Krzysztof Kubacki; Sharyn Rundle-Thiele
cena: 523,30

 Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old: Proceedings of the 2013 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference Kubacki, Krzysztof 9783319364711
Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old: Proceedings of the 2013 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference

ISBN: 9783319364711 / Angielski / Miękka / 2016 / 842 str.

ISBN: 9783319364711/Angielski/Miękka/2016/842 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Krzysztof Kubacki

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting...

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related ...

cena: 805,10

 Beyond The Dark Arts: Advancing Marketing And Communication Theory And Practice Linda Brennan Lukas Parker Krzysztof Kubacki 9789811276057
Beyond The Dark Arts: Advancing Marketing And Communication Theory And Practice

ISBN: 9789811276057 / Angielski

ISBN: 9789811276057/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Linda Brennan; Lukas Parker; Krzysztof Kubacki
cena: 580,55

 The Routledge Companion to Marketing and Society Krzysztof Kubacki Lukas Parker Christine Domegan 9780367463083
The Routledge Companion to Marketing and Society

ISBN: 9780367463083 / Angielski / Twarda / 2022 / 504 str.

ISBN: 9780367463083/Angielski/Twarda/2022/504 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Krzysztof Kubacki; Lukas Parker; Christine Domegan
cena: 1064,33

 Contemporary Issues in Social Marketing Krzysztof Kubacki Sharyn Rundle-Thiele 9781443850247
Contemporary Issues in Social Marketing

ISBN: 9781443850247 / Angielski / Twarda / 2013 / 260 str.

ISBN: 9781443850247/Angielski/Twarda/2013/260 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Krzysztof Kubacki; Sharyn Rundle-Thiele
Contemporary Issues in Social Marketing is an outcome of the discussions held between social marketing academics and practitioners at the 2012 International Social Marketing Conference (ISM 2012), which was held in June 2012 in Brisbane, Australia. ISM 2012 drew together 180 social marketing researchers and practitioners in the corporate and not for profit sector, along with representatives of all levels of government to delve into the challenges currently faced in social marketing. Contemporary Issues in Social Marketing is a scholarly resource bringing together current knowledge and...
Contemporary Issues in Social Marketing is an outcome of the discussions held between social marketing academics and practitioners at the 2012 Interna...
cena: 229,11

 The Routledge Companion to Marketing and Society Krzysztof Kubacki Lukas Parker Christine Domegan 9781032325217
The Routledge Companion to Marketing and Society

ISBN: 9781032325217 / Angielski

ISBN: 9781032325217/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Krzysztof Kubacki; Lukas Parker; Christine Domegan
cena: 212,81

 Stakeholder Involvement in Social Marketing: Challenges and Approaches to Engagement Kathy Knox Krzysztof Kubacki Sharyn Rundle-Thiele 9780367172695
Stakeholder Involvement in Social Marketing: Challenges and Approaches to Engagement

ISBN: 9780367172695 / Angielski / Twarda / 2020 / 212 str.

ISBN: 9780367172695/Angielski/Twarda/2020/212 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kathy Knox; Krzysztof Kubacki; Sharyn Rundle-Thiele
cena: 701,49

 Stakeholder Involvement in Social Marketing: Challenges and Approaches to Engagement Kathy Knox Krzysztof Kubacki Sharyn Rundle-Thiele 9780367641542
Stakeholder Involvement in Social Marketing: Challenges and Approaches to Engagement

ISBN: 9780367641542 / Angielski / Miękka / 2022 / 224 str.

ISBN: 9780367641542/Angielski/Miękka/2022/224 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kathy Knox; Krzysztof Kubacki; Sharyn Rundle-Thiele
cena: 203,14


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia