• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sharifah Faridah Syed Alwi » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Corporate Branding: Areas, Arenas and Approaches Tc Melewar Sharifah Faridah Syed Alwi 9780415721110
Corporate Branding: Areas, Arenas and Approaches

ISBN: 9780415721110 / Angielski / Twarda / 2015 / 262 str.

ISBN: 9780415721110/Angielski/Twarda/2015/262 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Tc Melewar; Sharifah Faridah Syed Alwi

A strong corporate image has power in a competitive marketplace. Its influence on reputational value and customer decision-making is only now beginning to be understood. Interest in corporate branding is exploding as marketing academics and professionals begin to realize how it can boost business performance in measurable ways. For example, it promotes customer patronage without expensive advertising and raises profitability by enabling companies to leverage their brand image when buying from particular sources.

Yet there are few empirical studies available to clarify its basic...

A strong corporate image has power in a competitive marketplace. Its influence on reputational value and customer decision-making is only now begin...

cena: 751,42

 Corporate Branding: Areas, Arenas and Approaches Tc Melewar Sharifah Faridah Syed Alwi 9780415721127
Corporate Branding: Areas, Arenas and Approaches

ISBN: 9780415721127 / Angielski / Miękka / 2015 / 262 str.

ISBN: 9780415721127/Angielski/Miękka/2015/262 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Tc Melewar; Sharifah Faridah Syed Alwi

A strong corporate image has power in a competitive marketplace. Its influence on reputational value and customer decision-making is only now beginning to be understood. Interest in corporate branding is exploding as marketing academics and professionals begin to realize how it can boost business performance in measurable ways. For example, it promotes customer patronage without expensive advertising and raises profitability by enabling companies to leverage their brand image when buying from particular sources.

Yet there are few empirical studies available to clarify its basic...

A strong corporate image has power in a competitive marketplace. Its influence on reputational value and customer decision-making is only now begin...

cena: 276,28

 Islamic Marketing and Branding: Theory and Practice T. C. Melewar Sharifah Faridah Syed Alwi 9781472440969
Islamic Marketing and Branding: Theory and Practice

ISBN: 9781472440969 / Angielski / Twarda / 2017 / 246 str.

ISBN: 9781472440969/Angielski/Twarda/2017/246 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
T. C. Melewar; Sharifah Faridah Syed Alwi
Islamic Marketing and Branding: A Compendium of Theory and Practice, by TC Melewar and Sharifah Faridah Syed Alwi is a timely and topical book, addressing three core objectives. The first of its aims is to give readers insights into branding and corporate marketing in the Islamic context, by enabling them to compare, contrast and comprehend how corporate-level notions such as corporate identity, corporate personality, corporate image and corporate reputations are operationalised within this framework and relate them to the concept of corporate brand equity.
Islamic Marketing and Branding: A Compendium of Theory and Practice, by TC Melewar and Sharifah Faridah Syed Alwi is a timely and topical book, addres...
cena: 702,94


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia