• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Corporate Branding: Areas, Arenas and Approaches » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Corporate Branding: Areas, Arenas and Approaches

ISBN-13: 9780415721110 / Angielski / Twarda / 2015 / 262 str.

Tc Melewar; Sharifah Faridah Syed Alwi
Corporate Branding: Areas, Arenas and Approaches Tc Melewar Sharifah Faridah Syed Alwi 9780415721110 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Corporate Branding: Areas, Arenas and Approaches

ISBN-13: 9780415721110 / Angielski / Twarda / 2015 / 262 str.

Tc Melewar; Sharifah Faridah Syed Alwi
cena 748,32
(netto: 712,69 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

A strong corporate image has power in a competitive marketplace. Its influence on reputational value and customer decision-making is only now beginning to be understood. Interest in corporate branding is exploding as marketing academics and professionals begin to realize how it can boost business performance in measurable ways. For example, it promotes customer patronage without expensive advertising and raises profitability by enabling companies to leverage their brand image when buying from particular sources. Yet there are few empirical studies available to clarify its basic tenets and fewer still that help us understand corporate branding in different parts of the world. Existing books focus mainly on conceptual ideas and real-life examples. Corporate Branding: Areas, arenas and approaches is a unique take on corporate branding that provides a global overview through rigorous research of different geographical areas across industries. An international range of leading scholars contribute their coverage across three clear themes: Area: geographical areas across the globe including the UK, USA, Europe and Asia;
Arena: a variety of commercial and not-for-profit sectors, both B2B and B2C;
Approach: methodological approaches to brand research design, including qualitative, quantitative, case studies, interpretivistic and social narrative. These three themes enable the reader to consider corporate branding from more perspectives and in more ways than any other corporate branding book. The result is an understanding of this strategically important, growing subject that cannot be found anywhere else. This book is an essential read for any branding student or interested professional.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415721110
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
262
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
23.62 x 16.0 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction to corporate branding (SF Syed Alwi and TC Melewar) Part I: Corporate Brand: Areas  1.Corporate brand: Europe (Heather Skinner)  2.Corporate brand: USA (Russell Abratt)  3.Corporate brand: Asia (Bill Merrilees)  4.Corporate brand: New Zealand (Tony Garry)  Part II: Corporate Brand: Arenas  5.Corporate brand: online (Zalfa Laili Hamzah, Md Nor Othman and SF Syed Alwi)  6.Corporate brand: business-to-business (Nuno Sequeira, Rui Vinhas da Silva and SF Syed Alwi)  7.Corporate brand: Professional service firms (Vincent-Wayne Mitchell and William S. Harvey)  8.Corporate brand: Place/destination branding (Nicholas Ind and Anastasia Mariussen)  Part III: Corprate Brand: Approaches  9.Corporate brand: structural equation modelling (Tatiana Anisimova and Felix Mavondo)  10.Corporate brand: case study (Wim Elving)  11.Corporate brand: focus groups (Sabine Einwiller and Christopher Ruppel)  12.Corporate brand: Expert interviews (Stefano Pace)  Part IV: Conclusion to Corprate Brand  Conclusion (Heather Skinner)



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia