wyszukanych pozycji: 13
![]() |
Notions de base en marketing
ISBN: 9786209299766 / Francuski / Miękka / 2025 / 88 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) Cet ouvrage explique les concepts fondamentaux du marketing. Divisé en sept chapitres, chacun d'entre eux aborde un concept particulier du marketing. Il est principalement destiné aux étudiants en marketing, mais son approche modulaire le rend également précieux pour les professionnels. Chaque chapitre est présenté de manière claire et concise, avec de nombreux schémas et exemples, afin que vous n'ayez pas à creuser profondément pour trouver les informations dont vous avez besoin.
Cet ouvrage explique les concepts fondamentaux du marketing. Divisé en sept chapitres, chacun d'entre eux aborde un concept particulier du marketing....
|
cena:
245,00 |
![]() |
Grundlagen des Marketings
ISBN: 9786209289521 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 92 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) Dieses Buch erklärt die Grundkonzepte des Marketings. Es ist in sieben Kapitel unterteilt, wobei jedes Kapitel ein bestimmtes Marketingkonzept behandelt. Es richtet sich in erster Linie an Marketingstudenten, ist aber aufgrund seines modularen Aufbaus auch für Praktiker von unschätzbarem Wert. Jedes Kapitel ist übersichtlich und prägnant gestaltet und enthält zahlreiche Diagramme und Beispiele, sodass Sie nicht lange suchen müssen, um die benötigten Informationen zu finden.
Dieses Buch erklärt die Grundkonzepte des Marketings. Es ist in sieben Kapitel unterteilt, wobei jedes Kapitel ein bestimmtes Marketingkonzept behand...
|
cena:
245,00 |
![]() |
Nozioni di base di marketing
ISBN: 9786209266492 / Włoski / Miękka / 2025 / 84 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
245,00 |
![]() |
Podstawy marketingu
ISBN: 9786209269059 / Polski / Miękka / 2025 / 84 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
245,00 |
![]() |
Reklama i uprawlenie prodazhami
ISBN: 9786208501389 / Rosyjski / Miękka / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
178,06 |
![]() |
Noções básicas de marketing
ISBN: 9786209274176 / Portugalski / Miękka / 2025 / 84 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
245,00 |
![]() |
Publicit? et gestion des ventes
ISBN: 9786208501396 / Francuski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
178,06 |
![]() |
Gest?o da publicidade e das vendas
ISBN: 9786208501471 / Portugalski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
178,06 |
![]() |
Advertising and Sales Management
ISBN: 9783659834073 / Angielski / Miękka / 2016 / 84 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
178,06 |
![]() |
Werbung und Verkaufsmanagement
ISBN: 9786208501426 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
178,06 |
![]() |
Basics of Marketing
ISBN: 9783659709814 / Angielski / Miękka / 2015 / 116 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) This Book explains the basic concepts of marketing. Dividing into 7 chapters, each chapter explain a particular concept of marketing. It's primarily designed for marketing students, but is also invaluable for practitioners due to its modular approach. Each chapter is set out in a clean and concise way with plenty of diagrams and examples, so that you don't have to dig down deep to get the information you need.
This Book explains the basic concepts of marketing. Dividing into 7 chapters, each chapter explain a particular concept of marketing. It's primarily d...
|
cena:
245,00 |
![]() |
Gestione della pubblicit? e delle vendite
ISBN: 9786208501419 / Włoski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
178,06 |
![]() |
Service Quality: A Case Study of Stock Broking Firms
ISBN: 9783659217999 / Angielski / Miękka / 2012 / 144 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) This book explains the recent scenario of stock broking firms in India.It helps to identify the service quality Gaps in the stock broking firms and to study the reasons for the longevity of consumers associated with the stock broking firms.It will help the stock broking firms to improve the service quality and helps in understanding the customers expectations regarding the service quality. In this book the "Descriptive Research Study" has been used. The basic aim is to gain familiarity and to achieve new insights along with describing the existing facts.In the present work, the...
This book explains the recent scenario of stock broking firms in India.It helps to identify the service quality Gaps in the stock broking firms and to...
|
cena:
263,29 |