wyszukanych pozycji: 17
How Zigfree The Elf Saved Christmas
ISBN: 9781733372404 / Angielski / Miękka / 2019 / 40 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
74,27 zł |
Die Rolle digitaler Beeinflusser im Kaufintentionsprozess
ISBN: 9786206666554 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
229,49 zł |
Identidade e Branding Corporativo : Impacto na Reputação
ISBN: 9783639613247 / Portugalski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
252,48 zł |
Le r?le des influenceurs num?riques dans le processus d'intention d'achat
ISBN: 9786206666585 / Francuski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
229,49 zł |
Etnocentrismo e Marca-Nação: Efeitos na Intenção de Compra : Cultura e Consumo
ISBN: 9786139796045 / Portugalski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
201,89 zł |
The Concept of the Goddess
ISBN: 9780415144216 / Angielski / Twarda / 1996 / 206 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. This volume is a study of the female aspect of religion both in past and present mythologies. It explores the function and nature of goddesses and their cults in many cultures, including Celtic, Roman, Norse, Caucasian and Japanese traditions. The contributors explore the reasons for the existence of so many goddesses in the mythological traditions of largely patriarchal societies. They demonstrate how, in many myths, the female deity is seen as more ambivalent than her male counterparts, curing and cursing at whim. They show goddesses do not play primarily feminine roles in myths; war,...
This volume is a study of the female aspect of religion both in past and present mythologies. It explores the function and nature of goddesses and the...
|
|
cena:
709,67 zł |
O Papel dos Influenciadores Digitais no Processo de Intenção de Compra : Comunicação e Consumo
ISBN: 9786139788620 / Portugalski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
229,49 zł |
The Role of Digital Influencers in the Purchase Intention Process
ISBN: 9786206666561 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
229,49 zł |
Il ruolo degli influenzatori digitali nel processo di intenzione d'acquisto
ISBN: 9786206666592 / Włoski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
229,49 zł |
Situação de Rua : Interfaces com as Políticas Públicas
ISBN: 9786139799763 / Portugalski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
381,26 zł |
Sustainability Assessment in Higher Education Institutions
ISBN: 9783039365357 / Angielski / Twarda / 2020 / 228 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
282,47 zł |
Quality Management and Quality Control: New Trends and Developments
ISBN: 9781789238778 / Angielski / Twarda / 2019 / 144 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
719,44 zł |
E-Learning and Education for Sustainability
ISBN: 9783631626931 / Angielski / Twarda / 2014 / 290 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych. This book discusses the use of e-learning in the progresses towards Sustainable Development (SD) or Education for Sustainable Development (ESD). Almost three decades after the concept of sustainable development appeared, 2014 is the year where historical goals should be reached, since it is the last year of the United Nations Decade on ESD. Within this decade, research, projects and educational initiatives were developed and deliverables were achieved. Using e-learning is becoming widely accepted in formal and non-formal education proving to have the potential to be effective in expanding...
This book discusses the use of e-learning in the progresses towards Sustainable Development (SD) or Education for Sustainable Development (ESD). Almos...
|
|
cena:
311,98 zł |
Virtuelle Universitätsausbildung in Peru und COVID-19
ISBN: 9786203182279 / Niemiecki / Miękka / 2021 / 64 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
183,50 zł |
Educazione universitaria virtuale in Perù e COVID-19
ISBN: 9786203182347 / Włoski / Miękka / 2021 / 60 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
183,50 zł |
L'enseignement de l'université virtuelle au Pérou et COVID-19
ISBN: 9786203182330 / Francuski / Miękka / 2021 / 60 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
183,50 zł |
Educación virtual universitaria en el Perú y el COVID-19
ISBN: 9786203031065 / Hiszpański / Miękka / 2020 / 64 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
183,50 zł |