wyszukanych pozycji: 6
Capital social do board e desempenho de empresas de capital aberto : Capital social do board
ISBN: 9783330762312 / Portugalski / Miękka / 2017 / 180 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
298,47 zł |
Le r?le des influenceurs num?riques dans le processus d'intention d'achat
ISBN: 9786206666585 / Francuski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
229,49 zł |
O Papel dos Influenciadores Digitais no Processo de Intenção de Compra : Comunicação e Consumo
ISBN: 9786139788620 / Portugalski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
229,49 zł |
The Role of Digital Influencers in the Purchase Intention Process
ISBN: 9786206666561 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
229,49 zł |
Il ruolo degli influenzatori digitali nel processo di intenzione d'acquisto
ISBN: 9786206666592 / Włoski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
229,49 zł |
Die Rolle digitaler Beeinflusser im Kaufintentionsprozess
ISBN: 9786206666554 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
229,49 zł |