• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Samsudin Wahab » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 7

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Elektronisches Kundenbeziehungs-Management in Jordanien Mobiler Dienst Wahab, Samsudin 9786204802930
Elektronisches Kundenbeziehungs-Management in Jordanien Mobiler Dienst

ISBN: 9786204802930 / Miękka / 72 str.

ISBN: 9786204802930/Miękka/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Samsudin Wahab
Elektronisches Kundenbeziehungsmanagement (E-CRM) ist eine Marketingstrategie und ein integrierter Ansatz zur Identifizierung, Gewinnung und Bindung wertvoller Kunden, der es Unternehmen ermöglicht, Kundeninteraktionen über mehrere Kanäle zu verwalten und zu koordinieren, um geeignete Dienstleistungen und Produkte zur Zufriedenheit der Kunden bereitzustellen und so die Kundentreue zu erhalten und die Kundenrentabilität zu steigern. ECRM ist eine Kombination aus Hardware, Software, Prozessen, Anwendungen und Management zur Stärkung der Beziehung zwischen Kunden und Dienstleistern. E-CRM...
Elektronisches Kundenbeziehungsmanagement (E-CRM) ist eine Marketingstrategie und ein integrierter Ansatz zur Identifizierung, Gewinnung und Bindung w...
cena: 218,66

 Gestão Electrónica das Relações com o Cliente no Serviço Móvel da Jordânia Wahab, Samsudin 9786204802978
Gestão Electrónica das Relações com o Cliente no Serviço Móvel da Jordânia

ISBN: 9786204802978 / Portugalski / Miękka / 68 str.

ISBN: 9786204802978/Portugalski/Miękka/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Samsudin Wahab
cena: 218,66

 Gestione elettronica delle relazioni con i clienti nel servizio mobile in Giordania Wahab, Samsudin 9786204802961
Gestione elettronica delle relazioni con i clienti nel servizio mobile in Giordania

ISBN: 9786204802961 / Włoski / Miękka / 68 str.

ISBN: 9786204802961/Włoski/Miękka/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Samsudin Wahab
cena: 218,66

 Gestion électronique de la relation client en Jordanie Service mobile Wahab, Samsudin 9786204802954
Gestion électronique de la relation client en Jordanie Service mobile

ISBN: 9786204802954 / Francuski / Miękka / 72 str.

ISBN: 9786204802954/Francuski/Miękka/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Samsudin Wahab
La performance de la gestion électronique de la relation client (E-CRM) est une stratégie de marketing et une approche intégrée pour identifier, acquérir et conserver des clients de valeur, en permettant aux organisations de gérer et de coordonner les interactions avec les clients à travers de multiples canaux, de fournir des services et des produits appropriés pour satisfaire les clients afin de les fidéliser et d'améliorer leur rentabilité. L'ECRM est une combinaison de matériel, de logiciels, de processus, d'applications et de gestion visant à renforcer la relation entre les...
La performance de la gestion électronique de la relation client (E-CRM) est une stratégie de marketing et une approche intégrée pour identifier, a...
cena: 218,66

 Quality Information Delivery in Supply Chain Information Performance Samsudin Wahab Abdullah Yahya Moqbel Ahmed 9783846532928
Quality Information Delivery in Supply Chain Information Performance

ISBN: 9783846532928 / Angielski / Miękka / 2012 / 112 str.

ISBN: 9783846532928/Angielski/Miękka/2012/112 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Samsudin Wahab; Abdullah Yahya Moqbel Ahmed
Quality Information delivery (QID) is defined as a managerial behavior in storing and distributing material to get the right information to the right customer, and supplier, at the right time, at the right place, in the right condition, in the right quantity, and at the right cost. The main dimensions of information quality delivery are developed from the behavior-based perspective such as timeliness, consistent representation and accessibility. In this manner QID refers to the success online information exchange in a timely, accessible and consistent fashion to both customers and suppliers. ...
Quality Information delivery (QID) is defined as a managerial behavior in storing and distributing material to get the right information to the right ...
cena: 218,66

 Human Resource Management Information System and Job Performance Wahab Samsudin                           Abdul Malek Ezian Amalyna 9783659218347
Human Resource Management Information System and Job Performance

ISBN: 9783659218347 / Angielski / Miękka / 2014 / 196 str.

ISBN: 9783659218347/Angielski/Miękka/2014/196 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Wahab Samsudin;Abdul Malek Ezian Amalyna
HRMIS has become important in helping modern organizations manage human assets effectively. In the 21st century, the use of the Internet and Information Technology (IT) has provided many advantages to organizations. HRMIS attributed to Human Resources (HR) technologies, which consist of both systematic and operational. In Malaysia, the government started to use HRMIS during the 21st century to store information. HRMIS improves the system flow and management efficiency. However, every systems drawback can affect the HR Management of organizations. However, the effectiveness of the system...
HRMIS has become important in helping modern organizations manage human assets effectively. In the 21st century, the use of the Internet and Informati...
cena: 320,86

 User Satisfaction, Customer Relationship Management and Loyalty Wahab Samsudin                           Abdullah Siti Salmiah 9783659418174
User Satisfaction, Customer Relationship Management and Loyalty

ISBN: 9783659418174 / Angielski / Miękka / 2013 / 136 str.

ISBN: 9783659418174/Angielski/Miękka/2013/136 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Wahab Samsudin;Abdullah Siti Salmiah
No matter how serious the competition on industrial marketing becomes, only consumer loyalty ensures steady and long-lasting revenue growth for any kind of businesses. The purpose of this study was to determine the relationship between Customer Relationship Management (CRM) strategy implementation and customer loyalty in telecommunication companies: user satisfaction as a mediating effect. This study discovered the elements of CRM that should be applied by telecomunication companies selected in its operation that leads to user satisfaction and customer loyalty. The study adapted and...
No matter how serious the competition on industrial marketing becomes, only consumer loyalty ensures steady and long-lasting revenue growth for any ki...
cena: 249,46


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia