• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Samantha Ford (University of Birmingham) » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 2

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Unpacking Creativity: The Power of Figurative Communication in Advertising Samantha (University of Birmingham) Ford 9781108461863
Unpacking Creativity: The Power of Figurative Communication in Advertising

ISBN: 9781108461863 / Angielski / Miękka / 2025 / 321 str.

ISBN: 9781108461863/Angielski/Miękka/2025/321 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Samantha (University of Birmingham) Ford
cena: 126,16

 Unpacking Creativity: The Power of Figurative Communication in Advertising Paula Pérez Sobrino, Jeannette Littlemore (University of Birmingham), Samantha Ford (University of Birmingham) 9781108473538
Unpacking Creativity: The Power of Figurative Communication in Advertising

ISBN: 9781108473538 / Angielski / Twarda / 2021 / 322 str.

ISBN: 9781108473538/Angielski/Twarda/2021/322 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Paula Pérez Sobrino;Jeannette Littlemore (University of Birmingham);Samantha Ford (University of Birmingham)
Figurative communication (the use of metaphor, metonymy, hyperbole and irony) provides economy of expression, clarity, persuasiveness, politeness, evaluation, and communication of emotions. However, it also increases the potential for misunderstanding in situations when people lack shared background knowledge. This book combines theoretical frameworks with empirical studies that measure the effectiveness of different approaches to the use of figurative language in advertisements, to show how to maximise the benefits of creative metaphor and metonymy in global advertising. It highlights how...
Figurative communication (the use of metaphor, metonymy, hyperbole and irony) provides economy of expression, clarity, persuasiveness, politeness, eva...
cena: 485,91


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia