• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Rita Priscila Gonçalves Carneiro » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Quality Management and Service Excellence Priscila Gonçalves Carneiro, Rita, Santos França, Simone dos 9786206586296
Quality Management and Service Excellence

ISBN: 9786206586296 / Angielski / Miękka / 60 str.

ISBN: 9786206586296/Angielski/Miękka/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Rita Priscila Gonçalves Carneiro; Simone dos Santos França
The aim of this book is to discuss, through bibliographical research, how important quality customer service is for a company's growth, given that when you go to a company the first thing you look at is customer service. Salespeople are the first to convey the image of the organisation to the buyer, and if this doesn't happen in a way that satisfies them, in a clear and objective manner, the company loses not just one, but many customers. The company's growth depends, among other factors, on the service provided by the salesperson, thus guaranteeing the organisation's permanence in the...
The aim of this book is to discuss, through bibliographical research, how important quality customer service is for a company's growth, given that whe...
cena: 178,89 zł

 Qualitätsmanagement und exzellente Dienstleistungen Priscila Gonçalves Carneiro, Rita, Santos França, Simone dos 9786206586326
Qualitätsmanagement und exzellente Dienstleistungen

ISBN: 9786206586326 / Niemiecki / Miękka / 64 str.

ISBN: 9786206586326/Niemiecki/Miękka/64 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Rita Priscila Gonçalves Carneiro; Simone dos Santos França
Ziel dieses Buches ist es, anhand von Literaturrecherchen zu erörtern, wie wichtig ein qualitativ hochwertiger Kundenservice für das Wachstum eines Unternehmens ist, denn wenn man ein Unternehmen betritt, schaut man als erstes auf den Kundenservice. Die Verkäufer sind die ersten, die dem Käufer das Image des Unternehmens vermitteln, und wenn dies nicht in einer Weise geschieht, die ihn zufrieden stellt, und zwar auf klare und objektive Weise, verliert das Unternehmen nicht nur einen, sondern viele Kunden. Das Wachstum des Unternehmens hängt unter anderem von der Leistung des Verkäufers...
Ziel dieses Buches ist es, anhand von Literaturrecherchen zu erörtern, wie wichtig ein qualitativ hochwertiger Kundenservice für das Wachstum eines ...
cena: 178,89 zł

 Gestione della qualità ed eccellenza del servizio Priscila Gonçalves Carneiro, Rita, Santos França, Simone dos 9786206586340
Gestione della qualità ed eccellenza del servizio

ISBN: 9786206586340 / Włoski / Miękka / 60 str.

ISBN: 9786206586340/Włoski/Miękka/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Rita Priscila Gonçalves Carneiro; Simone dos Santos França
cena: 178,89 zł

 Gestion de la qualité et excellence des services Priscila Gonçalves Carneiro, Rita, Santos França, Simone dos 9786206586333
Gestion de la qualité et excellence des services

ISBN: 9786206586333 / Francuski / Miękka / 60 str.

ISBN: 9786206586333/Francuski/Miękka/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Rita Priscila Gonçalves Carneiro; Simone dos Santos França
L'objectif de ce livre est de discuter, par le biais d'une recherche bibliographique, de l'importance d'un service clientèle de qualité pour la croissance d'une entreprise, étant donné que lorsque vous vous rendez dans une entreprise, la première chose que vous regardez, c'est le service clientèle. Les vendeurs sont les premiers à transmettre l'image de l'organisation à l'acheteur, et si cela ne se fait pas d'une manière qui les satisfasse, de façon claire et objective, l'entreprise perd non seulement un, mais de nombreux clients. La croissance de l'entreprise dépend, entre autres...
L'objectif de ce livre est de discuter, par le biais d'une recherche bibliographique, de l'importance d'un service clientèle de qualité pour la croi...
cena: 178,89 zł

 Gestão da Qualidade e Excelência no Atendimento : Fatores para o crescimento contínuo de uma empresa Priscila Gonçalves Carneiro, Rita; SantosFrança, Simone dos 9786139775392
Gestão da Qualidade e Excelência no Atendimento : Fatores para o crescimento contínuo de uma empresa

ISBN: 9786139775392 / Portugalski

ISBN: 9786139775392/Portugalski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Rita Priscila Gonçalves Carneiro; Simone dos SantosFrança
cena: 178,89 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia